Αναστάσιος Ρ.


Review on Public

  1. Αναστάσιος Ρ.

    Στις 12/11/23 παρήγγειλα ένα ψυγείο κι ένα κλιματιστικό (είχε ξεκινήσει το ιντερνετικό Black Friday) . Μετά από μια εβδομάδα μάς παίρνει τηλ. η εταιρεία μεταφορών και με ρωτάει για το ύψος του ασανσέρ . Στο ασανσέρ το ψυγείο δε χωρούσε λόγω ύψους. Τότε μαθαίνω ότι χρειάζονται άλλα 99 ευρώ τα Public για χρήση αναβατόριου. Έψαξα μέσα στο σαιτ του Public και κάποια στιγμή μου εμφανίστηκε η υπηρεσία αναβατορίου 99 ευρώ. Το θεώρησα απαράδεκτο, το ότι δεν αναγραφόταν η επιπλέον χρέωση σε εμφανές σημείο, αλλά τελικά συμφώνησα φοβούμενος μην προκαλέσω ζημιά ή ατύχημα με άλλο τρόπο. Πλήρωσα τα 99 στα Public και μετά από δύο μέρες ήρθαν δύο παλικάρια και μου ανέβασαν το ψυγείο με τα χέρια σε χρόνο δύο λεπτών.
    Η σύζυγός μου επανειλημμένως επικοινώνησε με το τηλεφωνικό κέντρο των Public και μόνο την τρίτη φορά τής ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει επιστροφή χρημάτων.
    Κατά τα άλλα, το Public λειτούργησε ως ένα τυπικό ηλεκτρονικό κατάστημα, άρα:
    α) Θα μπορούσα να αγοράσω τα προιόντα από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα σε καλύτερη τιμή από τα Public, φτάνει να έλεγχα τις κριτικές γι αυτό.
    β) Αν είχα παράπονο , σε ένα σοβαρό ηλεκτρονικό κατάστημα θα μιλούσα απευθείας με υπεύθυνο, θα υπήρχε άμεση λήψη αποφάσεων κι άμεση ενημέρωση. Στα Public σου βγαίνουν απλοί τηλεφωνητές (φυσικά κάνουν το καλύτερο δυνατό για να διατηρηθούν στη δουλειά τους) που όμως παίζουν το ρόλο του κυματοθραύστη. Η εταιρεία μένει αλώβητη και δεν παίρνεις εύκολα απάντηση.
    γ) Αν είχα παραγγείλει σε τοπικό κατάστημα θα γλίτωνα τα 99 ευρώ της μεταφοράς και θα είχα εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα .
    Μετά απ΄αυτήν την εμπειρία,ασφαλώς, δεν πρόκειται να ξαναεμπιστευτώ τα Public.

Επικοινωνία