Πρόδρομος Κ.


Review on Public

  1. Πρόδρομος Κ.

    Παρήγγειλα ηλεκτρονικά στις 18/11/2023 μια τηλεόραση SAMSUNG QLED Q70C 55” με αριθμό παραγγελίας D112639823. Ο χρόνος παράδοσης ήταν από Τρίτη 21-11-2023 έως Δευτέρα 27-11-2023 εγώ παρέλαβα 5/12/2023 με το που έλαβα το προϊόν αμέσως παρατηρήθηκε ελάττωμα στο πλαστικό της πλάτης του προϊόντος όπου επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG και μέσω κάμερας εντόπισε κατευθείαν το πρόβλημα και μίλησε μάλιστα και για αντικατάσταση.
    Την παρέλαβε ο τεχνικός με κουριερ ACS με δική του ένδειξη ενώ αργότερα πληροφορήθηκα από την SAMSUNG ότι είναι πάνω από 32” ίντσες και έπρεπε να έρθουν στον χώρο μου.
    15/12/2023 ξανά παρέλαβα την ίδια τηλεόραση αφού ειχα πληροφορηθεί ότι το πρόβλημα είχε λυθεί και όταν άνοιξα τη συσκευασία χωρίς να βγει το προϊόν από την κούτα του παρατηρήθηκε ότι υπήρχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα. (να σημειωθεί ότι μιλάμε για ολοκαίνουριο προϊόν που δεν έχει μπει ακόμα στο ρεύμα, παρέλαβα ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό ο τεχνικός έλεγχος να γίνει για το διαδικαστικό κομμάτι που έγινε αλλά όταν πρόκειται για καινούργιο προϊόν που έρχεται με ελάττωμα μιλάμε για αντικατάσταση!!!) Επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG είδε πάλι το πρόβλημα μέσω κάμερας και έστειλε αίτημα αντικατάστασης στο public την ίδια μέρα που παρέλαβα για δεύτερη φορά το προϊόν 15/12/2023.
    Μετά από επικοινωνία και με το public και την SAMSUNG εξακολουθώ να έχω το ελαττωματικό προϊόν χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί μέχρι και τώρα 19/12/2023.
    Επίσης έχω πληρώσει μια παροχή σας την SafetyNet και δεν έχετε μπει στην διαδικασία να μου στείλετε όλο αυτό τον καιρό μια τηλεόραση!
    Παρήγγειλα ηλεκτρονικά στις 18/11/2023 μια τηλεόραση SAMSUNG QLED Q70C 55” με αριθμό παραγγελίας D112639823. Ο χρόνος παράδοσης ήταν από Τρίτη 21-11-2023 έως Δευτέρα 27-11-2023 εγώ παρέλαβα 5/12/2023 με το που έλαβα το προϊόν αμέσως παρατηρήθηκε ελάττωμα στο πλαστικό της πλάτης του προϊόντος όπου επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG και μέσω κάμερας εντόπισε κατευθείαν το πρόβλημα και μίλησε μάλιστα και για αντικατάσταση.
    Την παρέλαβε ο τεχνικός με κουριερ ACS με δική του ένδειξη ενώ αργότερα πληροφορήθηκα από την SAMSUNG ότι είναι πάνω από 32” ίντσες και έπρεπε να έρθουν στον χώρο μου.
    15/12/2023 ξανά παρέλαβα την ίδια τηλεόραση αφού ειχα πληροφορηθεί ότι το πρόβλημα είχε λυθεί και όταν άνοιξα τη συσκευασία χωρίς να βγει το προϊόν από την κούτα του παρατηρήθηκε ότι υπήρχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα. (να σημειωθεί ότι μιλάμε για ολοκαίνουριο προϊόν που δεν έχει μπει ακόμα στο ρεύμα, παρέλαβα ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό ο τεχνικός έλεγχος να γίνει για το διαδικαστικό κομμάτι που έγινε αλλά όταν πρόκειται για καινούργιο προϊόν που έρχεται με ελάττωμα μιλάμε για αντικατάσταση!!!) Επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG είδε πάλι το πρόβλημα μέσω κάμερας και έστειλε αίτημα αντικατάστασης στο public την ίδια μέρα που παρέλαβα για δεύτερη φορά το προϊόν 15/12/2023.
    Μετά από επικοινωνία και με το public και την SAMSUNG εξακολουθώ να έχω το ελαττωματικό προϊόν χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί μέχρι και τώρα 19/12/2023.
    Επίσης έχω πληρώσει μια παροχή σας την SafetyNet και δεν έχετε μπει στην διαδικασία να μου στείλετε όλο αυτό τον καιρό μια τηλεόραση!
    Παρήγγειλα ηλεκτρονικά στις 18/11/2023 μια τηλεόραση SAMSUNG QLED Q70C 55” με αριθμό παραγγελίας D112639823. Ο χρόνος παράδοσης ήταν από Τρίτη 21-11-2023 έως Δευτέρα 27-11-2023 εγώ παρέλαβα 5/12/2023 με το που έλαβα το προϊόν αμέσως παρατηρήθηκε ελάττωμα στο πλαστικό της πλάτης του προϊόντος όπου επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG και μέσω κάμερας εντόπισε κατευθείαν το πρόβλημα και μίλησε μάλιστα και για αντικατάσταση.
    Την παρέλαβε ο τεχνικός με κουριερ ACS με δική του ένδειξη ενώ αργότερα πληροφορήθηκα από την SAMSUNG ότι είναι πάνω από 32” ίντσες και έπρεπε να έρθουν στον χώρο μου.
    15/12/2023 ξανά παρέλαβα την ίδια τηλεόραση αφού ειχα πληροφορηθεί ότι το πρόβλημα είχε λυθεί και όταν άνοιξα τη συσκευασία χωρίς να βγει το προϊόν από την κούτα του παρατηρήθηκε ότι υπήρχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα. (να σημειωθεί ότι μιλάμε για ολοκαίνουριο προϊόν που δεν έχει μπει ακόμα στο ρεύμα, παρέλαβα ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό ο τεχνικός έλεγχος να γίνει για το διαδικαστικό κομμάτι που έγινε αλλά όταν πρόκειται για καινούργιο προϊόν που έρχεται με ελάττωμα μιλάμε για αντικατάσταση!!!) Επικοινώνησα αμέσως με την SAMSUNG είδε πάλι το πρόβλημα μέσω κάμερας και έστειλε αίτημα αντικατάστασης στο public την ίδια μέρα που παρέλαβα για δεύτερη φορά το προϊόν 15/12/2023.
    Μετά από επικοινωνία και με το public και την SAMSUNG εξακολουθώ να έχω το ελαττωματικό προϊόν χωρίς να έχω εξυπηρετηθεί μέχρι και τώρα 21/12/2023.
    Επίσης έχω πληρώσει μια παροχή σας την SafetyNet και δεν έχετε μπει στην διαδικασία να μου στείλετε όλο αυτό τον καιρό μια τηλεόραση!
    Καμία εξυπηρέτηση επιεικώς απαράδεκτοι!!
    Και το 1 αστέρι γιατί δεν έχω την επιλογή για λιγότερο παίζουν με τα νεύρα και τα λεφτά μας!

Επικοινωνία