Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 501 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

501 κριτικές για “Public

  1. Περιμένω μια φριτεζα 2 εβδομάδες. Το κούριερ έρχεται και δεν παίρνει τηλέφωνο πριν να τους πω που θα το παραδίδουν και έτσι απλά φεύγουν χωρίς να ξέρω ότι είναι απέξω. Παντελώς άσχετοι . Δεν υπάρχει ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας να βρω άκρη. Πολύ κακο

  2. Αν υπήρχε και μηδέν αστέρι θα το έβαζα. Κάκιστη εξυπηρέτηση. Είχα παραγγείλει ενα φουρνακι, στους 2 μήνες χάλασε. Ζήτησα αντικατάσταση κι ενω μου είπαν σε 2-3 μέρες θα έρθει, μέχρι στιγμής έχουν περάσει 10 και κανείς δεν ξέρει τίποτα…ΟΥΤΕ ΑΠΕΞΩ άλλη φορά

  3. Πήγα να αγοράσω ένα τηγάνι 28 izzy elea με καπάκι γνωρίζοντας ότι είναι ακριβά απλά βιαζόμουν. Δίνω 54€ και μετά που εφαξα το ίδιο ακριβώς τηγάνι σε άλλο μαγαζί και είχε 32€.αν αυτό δεν είναι αισχροκερδια τι είναι,

  4. Ελενη Τ.

    Πήρα έναν ατμοκαθαριστή arietμε επέκταση εγγύησης και taxifreeτο άνοιξα όταν το χρειάστηκα έλλειπε κομμάτι μαζί με το κουτί το πήγα στο κατάστημα Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης από τότε κοντεύει μήνας που έγινε αυτό με στέλνουν από τον Ανά στον Καϊάφα και η συσκευή παραμένει στο κουτί αχρησιμοποίητη κατά τα άλλα επέκταση εγγύησης φοβερή απάτη και ψέματα γιατί όταν το αγόρασα με επέκταση εγγύησης μου είπαν ότι θα μου το αντικαταστουν με και νουργιο Απαράδεκτοι

  5. Hlias Z.

    Προπαραγγελία IPhone 17 PM Silver, λεφτά μπροστά και περιμένουμε σχεδόν ένα μήνα, χωρίς σοβαρή ενημέρωση !

  6. Αναστάσιος Κ.

    Θέλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια για την τέλεια εξυπηρέτηση των υπαλλήλων στο κατάστημα της Πυλαίας – Θεσσαλονίκης.
    Συγκεκριμένα για τον διευθυντή του καταστήματος ,την κ.Αλεξανδρα και για τον εξαιρετικό κ. Νικόλαο. Μπράβο που με τον άψογο επαγγελματισμό του και την ανθρώπινη επικοινωνία του πάνω από όλα , η όλη διαδικασία έγινε γρήγορα και εύκολα.
    Σας ευχαριστούμε!!

  7. Πρόβλημα με την απόδοση κλιματιστικού. Αναμονή ένα μήνα για να έρθει τεχνικός!! Το μηχάνημα εξακολουθεί να έχει ανεπαρκή απόδοση.Πολυ κακή after sale εξυπηρέτηση. Μετά από πολλαπλές επικοινωνίες με το τηλεφωνικό κέντρο συνεχίζουν να αγνοούν και να κοροϊδεύουν μετα από ένα μήνα δεν έχουν μπει καν στον κόπο να πάρουν ένα τηλέφωνο.Μην αγοράζετε από αυτό το κατάστημα δεν δείχνουν κανένα σεβασμό στον καταναλωτή παρά μόνο κοροϊδία και αδιαφορία. Έχει γιατί ήδη καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή.

  8. Φανη Μ.

    Έχω δώσει το .κινητο μου για επισκευή στις 13/9/2025. στο irmRepair στο κατάστημα της Ροδου ,Αυστραλίας 84-86 στη Ροδο.Στις 15 /9 ο τεχνικός σας με ενημέρωσε πως σε 10 εργάσιμες ημέρες θα το έχω επισκευασμενο κ για το κόστος επισκευής.Εχουν περασει 14 εργάσιμες ημέρες.Τα τηλέφωνα σας δεν απαντούν.Η εκπροσώποι σας είναι μονίμως απασχολημενοι κ στο site που προτείνετε να λάβουμε πληροφορίες δεν δίνετε καμία ενημέρωση.Δυστυχως σας εμπιστεύτηκα λόγω του ονόματος I Repair.Δεν έχετε καμία σχέση με το κατάστημα στη Ρόδο το ομώνυμο.Καμια απολύτως εξυπηρετηση,ο τεχνικός σας γιατί δεν απαντά στο τηλέφωνο που μου έδωσε?κι επίσης λιγη ευγένεια βρε παιδιά!
    Όλοι οι υπάλληλοι του καταστήματος εξαιρετικοί(ναι ξέρω πωλητές..)ο τεχνικός σας γιατί χωρίς χαμόγελο κ με το ζόρι να δινει εξηγησεις?

  9. Σπυρος Α.

    Απαράδεκτη εταιρία κ πολλά ψέματα παρέλαβα πλυντήριο στις 19/9/24 το πρωί το μεσημέρι το έβαλα να δουλέψει έβγαλε πρόβλημα επικοινώνησα μαζί τους ότι θα έρθουν να το πάρουν κ ήρθαν στις 29/9/25 μετά από πολλά τηλ.που τους πήρα εγω κ αυτοί βέβαια ποτε δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί μου κ όταν τους παίρνω εγώ η απάντηση είναι “υπομονή”!!!!τώρα θα φάμε κ αυτή τη βδομάδα!!!παιδιά μακριά από τα public μόνο να παίρνουν τα λεφτά μας κ μετά δε τους νοιάζει τίποτα!!!

  10. Η εξυπηρέτηση του παιδιου στο Mall Athens ΑΡΙΣΤΗ!!Θα πρέπει να βελτιωθεί ομως σε μεγαλο βαθμο το θέμα παράδοσης,σύνδεσης, επίδειξης συσκευής!!! (Εταιρεία SVUUM)Καμία ενημέρωση για την ώρα παράδοσης,κακή επιλογή ατόμων!!!! Το ένα αστέρι ΜΟΝΟ για το παιδί που με εξυπηρέτησε στην αγορά πλυντηρίου ρουχων!

  11. Ελενα Π.

    Ήθελα να δοκιμάσω να εργαστώ στα public και η υπευθυνη αφου μου εκανε χιλιες ερωτησεις στην συνεντευξη μου ειπε οτι ενας τετραωρος πωλητής παιρνει 420 ευρω παμε καλα ?!

  12. Δημήτρης Χ.

    Λανθασμένη διαθεσιμότητα.Καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας.

  13. Πάνος Σ.

    Παραγγέλνεις Τετάρτη για να στο φέρουν την άλλη Παρασκευή ότι να ναι λες και παρήγγειλες την ωραία Ελένη απ’την Τροία κιμαστε όρθιοι παραγγέλνεις μεταχειρισμένα είδη και μέσα σε δύο το πολύ τρεις μέρες στα φαιρνουν,άλλοι φυσικά όχι εσείς εσείς αργον ηγοραζε

  14. Πριν από 2 χρόνια αγόρασα ένα κινητό που έβαλα την έξτρα εγγύηση με αποτέλεσμα να την πληρώσω χωρίς να μου παρέχουν τις υπηρεσίες που πλήρωσα ,τους τηλέφωνο εδώ και 15 μέρες και με κοροϊδεύουν…..
    Μην βάζετε τις έξτρα εγγυήσεις γιατί θα τις πληρώσετε τσάμπα….
    Το επισκεύασαν και το πλήρωσα 95€ για μια οθόνη που υποτίθεται ότι ήταν μέσα στην εγγύηση…..
    Ούτε το κατάστημα της Καλαμάτας ξέρει να ενημερώνει σωστά τους πελάτες τις αλλά ούτε και τα κεντρικά …..
    Απαράδεκτοι

  15. ΖΑΧΑΡΙΑΣ Κ.

    ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
    Έκανα παραγγελία σχολικών ειδών στις 5/9/2025 με εκτιμώμενη παράδοση σήμερα, 15/9/2025. Δέκα μέρες για να στείλετε μολύβια και γόμες στην ΑΘΗΝΑ – λες και μιλάμε για ειδική παραγγελία απ’ το εξωτερικό – και παρ’ όλα αυτά φτάνουμε στην ημερομηνία παράδοσης για να μου πείτε τελικά ότι… ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ τίποτα επειδή «λείπουν προϊόντα».
    Αν είναι δυνατόν! Στην έναρξη της σχολικής χρονιάς έπρεπε να έχετε πλήρες απόθεμα. Αυτό που κάνατε δείχνει ΜΗΔΕΝ επαγγελματισμό, ΜΗΔΕΝ σεβασμό στον πελάτη. Μια σοβαρή εταιρεία ποτέ δεν θα συμπεριφερόταν έτσι.
    Με υποχρεώνετε να τα αγοράσω από αλλού, φυσικά ακυρώνω την παραγγελία και εννοείται δεν θα ξαναψωνίσω από εσάς. Το λιγότερο που θα μπορούσατε να κάνετε θα ήταν να με ενημερώσετε εγκαίρως και να μη μου τρώτε τον χρόνο.

  16. ΓΙΩΡΓΟΣ Α.

    Απλά άχρηστοι με τους χειρότερους εξωτερικούς συνεργάτες.Αγορασα κλιματιστικό ήρθαν οι τεχνικοί να τους κάνει ο Θεός.Κανανε ζημιά στο κλιματιστικό με αποτέλεσμα να μη δουλεύει.Ενα μήνα μέχρι να βγάλω άκρη εννοείται χωρίς αποτέλεσμα.Βρηκα τελικά εγώ την μεταφορική και ήρθαν πήραν πίσω το κλιματιστικό,πήρα τα λεφτά μου πίσω και αν με ξαναδούν να μου γράψουν.Απλα άχρηστοι και αυτοί και οι συνεργάτες τους!!!!

  17. Πολύ κακή εμπειρία με το Public. Είχα στο Public+ Wallet υπόλοιπο 169,80€, αλλά λόγω προβλήματος στο σύστημά τους δεν μπορούσα να το εξαργυρώσω. Επικοινώνησα πολλές φορές με email και τηλεφωνικά, αλλά δεν έδωσαν καμία λύση.

    Αποτέλεσμα; Έχασα όλες τις εκπτώσεις του Αυγούστου, αφού το σύστημα “ξεκόλλησε” μόλις τελείωσαν οι προσφορές. Αυτό με αδίκησε εντελώς ως πελάτη.

    Τελικά κατάφερα να χρησιμοποιήσω το ποσό, αλλά μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και χωρίς κανένα όφελος από τις εκπτώσεις. Πολύ κακή εξυπηρέτηση.

  18. Αφροδίτη Γ.

    Άμεση εξυπηρέτηση και πολύ ευχάριστο προσωπικό!!!Όλα τέλεια.

  19. Αρμπιλια κ.

    Απαραδεκτο το σερβις αγιας παρασκευηε.Μου εχουν παρει ενα καινουργιο κινητο γιατι εχειβκλειδωσει απο τις 28 αυγουστου και εκτοτε αγνοειται η τυχη του.

  20. Χρυσή Μ.

    Παίρνετε δυστυχώς κακή κριτική λόγο τις κάκιστης εξυπηρέτησης του συνεργάτη σας Public. Δεν έγινε ποτέ η εγκατάσταση του κλιματιστικού και έγινε τεράστια αποφυγή επίλυσης του προβλήματος με αποτέλεσμα να γίνει επιστροφή του προϊόντος. Και κάτι έξτρα! Σβήνουν την κριτική γιατί δεν τους βολεύει!

  21. Γιώργος Π.

    Απαράδεκτοι κάναμε αγορά κλιματιστικού με δωρεάν εγκατάσταση μας στείλανε έναν τεχνικό ότι να ναι το κλιματιστικό δεν έχει λειτουργήσει ποτέ και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη με την εξυπηρέτηση πελατών προσέξτε τις αγορές σας από αρχές ιουλίου έγινε η τοποθέτηση του κλιματιστικού και έχει πάει σεπτέμβρης και δεν έχουμε ακόμα κλιματιστικό απαράδεκτοι

  22. Nikos Mpogiopoulos M.

    Προσοχη στις επιταγες βιβλιων Δυπα, εκανα παραγγελια απο το site με παραλαβη απο το καταστημα, κοστος βιλβιλου 25,18. Πηγα στο καταστημα ειπα οτι εχω και επιταγη Δυπα, μου ακυρωσαν την παραγγελια και μου το εδωσαν στην αρχικη τιμη 28,50 μειον το κουπονι 25 ευρω.

  23. Μ. Ψ.

    Το χειρότερο κατάστημα που έχω συνεργαστεί ποτέ.
    Εχω κανει παραγγελία απο 14/08/2025, υποτιθεται θα παραλαμβανα 17/8/2025 μιασ και ολα εγραφαν ετοιμοπαραδοτα και σημερα 4-9-2025 ακομη περιμενω.
    Εχω κανει απειρεσ επικοινωνιεσ, και το μονο που αλλαξε ηταν το προϊον που περιμενω να το βαλουν οτι βρισκεται σε κατασταση ενδοδιακινησησ 3 μερες τωρα για να με ξεγελασουν.
    Και εννοειται οτι μετα απο καθε τηλεφωνικη επικοινωνια λενε οτι θα με παρουν πισω να μου πουν…. Και βεβαια ΔΕΝ παιρνουν ποτε
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    ΜΗΝ προπληρώνεται την παραγγελια ΠΟΤΕ

  24. George A.

    Πριν ένα χρόνο αγόρασα από το PUBLIC ένα πλυντήριο SHARP. Σήμερα θέλει επισκευή γιατί τα ρουλεμάν είναι χαλασμένα. Είναι απαράδεκτο ύστερα από μόνο ένα χρόνο να χαλάσει. Εύχομαι η PUBLIC ή η SHARP να κάνουν το σωστό και να το αντικαταστήσουν γιατί δεν θα ήθελα σε ένα χρόνο να ξαναβρεθώ με το ίδιο πρόβλημα και επίσης να μείνω χωρίς πλυντήριο για δύο ή τρεις εβδομάδες! Προσοχή πιθανοί αγοραστές των πλυντηρίων SHARP !
    Model: ES-NFA912BW1NA

  25. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους ήθελα ένα πλυντήριο ρούχων Lg το οποίο ενώ μου είπαν ότι αν βάλω αμέσως τα χρήματα θα είναι διαθέσιμο μετά από 10 μέρες και από απανωτά τηλεφωνήματα δικά μου στα οποία μου λέγανε ότι θα έχω απάντηση μέσα στη μέρα ξαφνικά σήμερα μου είπαν ότι δεν υπάρχει και να μην το περιμένω. Μου είπαν να κάνω νέα παραγγελία η οποία θα κάνει άλλη μια βδομάδα να έρθει. Μάλιστα υποτίθεται ότι έστελναν μαιλ για να έρθει πιο γρήγορα. 😡😡😡