ΖΑΧΑΡΙΑΣ Κ.


Review on Vodafone

  1. ΖΑΧΑΡΙΑΣ Κ.

    Από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2025, οι αριθμοί κινητών άλλων παρόχων δεν μπορούν να με καλέσουν. Όποιος προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί μου από Cosmote ή σταθερά (π.χ. Inalan), βλέπει ότι είτε το κινητό μου έχει φραγή εισερχομένων, είτε “μιλάει” ενώ δεν μιλάω, είτε χτυπάει μία φορά και κλείνει. Σήμερα είναι Πέμπτη 17/10/2025, και η Vodafone ΔΕΝ έχει δώσει λύση. Φυσικά, έχω προχωρήσει σε καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, γιατί πολύ απλά δεν παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Εγώ προσωπικά θα αποχωρήσω από τη Vodafone και δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε ένα ευρώ, ούτε τα “penalty” πρόωρης αποχώρησης, γιατί η σύμβαση έχει ήδη παραβιαστεί από τη δική τους πλευρά. Κάθε μέρα χωρίς τηλεφωνικό σήμα σημαίνει επαγγελματική ζημιά, χαμένες ευκαιρίες και απώλεια αξιοπιστίας.

Review on Public

  1. ΖΑΧΑΡΙΑΣ Κ.

    ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
    Έκανα παραγγελία σχολικών ειδών στις 5/9/2025 με εκτιμώμενη παράδοση σήμερα, 15/9/2025. Δέκα μέρες για να στείλετε μολύβια και γόμες στην ΑΘΗΝΑ – λες και μιλάμε για ειδική παραγγελία απ’ το εξωτερικό – και παρ’ όλα αυτά φτάνουμε στην ημερομηνία παράδοσης για να μου πείτε τελικά ότι… ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ τίποτα επειδή «λείπουν προϊόντα».
    Αν είναι δυνατόν! Στην έναρξη της σχολικής χρονιάς έπρεπε να έχετε πλήρες απόθεμα. Αυτό που κάνατε δείχνει ΜΗΔΕΝ επαγγελματισμό, ΜΗΔΕΝ σεβασμό στον πελάτη. Μια σοβαρή εταιρεία ποτέ δεν θα συμπεριφερόταν έτσι.
    Με υποχρεώνετε να τα αγοράσω από αλλού, φυσικά ακυρώνω την παραγγελία και εννοείται δεν θα ξαναψωνίσω από εσάς. Το λιγότερο που θα μπορούσατε να κάνετε θα ήταν να με ενημερώσετε εγκαίρως και να μη μου τρώτε τον χρόνο.

Επικοινωνία