Αλλαζουν locker αβιαστα και σε στελνουν στου διαλου την μανα διχως να ενδιαφέρονται για το πως θα φτασεις εκει. Μου…
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Επισκέφτηκα το κατάστημα public στη λεωφόρο Κηφισίας για να επιλέξω σύστημα σιδερώματος . Με τον προυπολογισμό μου ο υπάλληλος Χάρης μου έδειξε τρεις συσκευές,, κατέληξα σε μια αλλά πριν πληρώσω μου είπαν ότι δεν υπάρχει ούτε σε άλλο κατάστημα παρά μόνο να το παραγγείλω στο internet και να το παραλάβω μέσα σε δύο μέρες …δυσαρεστήθηκα επειδή είχα πάει στο κατάστημα να το πάρω επιτόπου, το χρειαζόμουν κ αντέδρασα και στο γεγονός ότι διπλα στο μοντέλο που επέλεξα δεν είχε μία κάρτα που να γράφει ότι δεν είναι διαθέσιμο! όμως ο υπάλληλος αυτός μου αντιπρότεινε να πάρω άλλη μάρκα το οποίο ήταν ακριβότερο κ αλλά με έκπτωση που τελικά ήταν χαμηλότερη κ από αυτό που είχα επιλέξει !
”Θεωρώ σωστή την εξυπηρέτηση κ πρέπει κ τα θετικά να αναφέρονται
Παραγγείλε ο κουμπάρος μου (οποίος θέλει δίνω το όνομα ) κουζίνα για το σπίτι
”Ήταν να παραδοθεί Δευτέρα
Του παρουσιάστηκε σοβαρό προβλημα υγείας με άμεση εγχείρηση (βουβουνοκοιλη)
Επικοινωνησε με το public ενημερώνοντας για το σοβαρό θέμα ευγενεστατα του είπαν οκ όλα καλά θα το στείλουμε άλλη ημέρα να πάει καλά η επέμβαση
Βγαίνοντας χθες του έστειλαν μήνυμα ότι ακύρωσαν την μεταφορά του επέστρεψαν τα χρήματα της παραγγελίας και αν θέλει να την στείλουν εκ νέου θα πρέπει να τον χρεώσουν 40 ευρώ
Η ανθρωπιά σε όλο της το μεγαλείο και η επαγγελματική
αντιμετώπιση μας έχει συγκλονίσει……….
Και το ένα αστέρι πολύ είναι για την συγκεκριμένη εταιρεία.
”Ευχαριστώ για άλλη μια φορά την εταιρεία για την ταχύτατη εξυπηρέτηση μα πανω απο ολα τον ευγενέστατο υπάλληλο κ.Μ στην παράδοση!
”Πολλά συγχαρητήρια για το προσωπικό του Αεροδρομίου της Αθήνας στη βραδινή βάρδια στις 30.08.25. Με βοήθησαν να βρω το βιβλίο που θέλω καθώς και να μου φτιάξουν την κάρτα στο κινητό μιας και δεν τα είχα καταφέρει. Σε άλλο κατάστημα δεν με είχαν βοηθήσει καθόλου. Πολυ εξυπηρετικοι και χαμογελαστοί πάρα το φόρτο εργασίας.
”Εξαιρετικά κακή εξυπηρέτηση!
”Αγόρασα πλυντήριο και έλαβα μήνυμα από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία SVUUM για παράδοση στις 27-08-25 ανάμεσα σε 19:34 και 20:34
Ο οδηγός έφτασε μια ώρα πιο νωρίς χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ενώ εγώ έλειπα!
Όταν με πήρε τηλέφωνο, μου είπε πως δεν μπορεί να περιμένει μια ώρα, λες και ήταν δικό μου το λάθος!
Αργότερα το ίδιο απόγευμα έκλεισα online την επόμενη μέρα 28-08-25 για παραλαβή, αλλά δεν έλαβα επιβεβαίωση.
Καθόλη τη διάρκεια της μέρας στις 28-08-25 δεν έλαβα κανένα μήνυμα από την Svuum. Τελικά πήρα τηλέφωνο την Public το απόγευμα κατά τις 5μμ και έμαθα πως η Svuum σκόπευε να κάνει την παράδοση την επόμενη μέρα στις 29-08-25, χωρίς όμως κανελις να μου έχει στείλει σχετική ειδοποίηση!
Επίσης το τηλέφωνο της Svuum στην ιστοσελίδα τους – 21700077
Από τα χειρότερα καταστήματα, ΝΤΡΟΠΗ.
”Αγόρασα ακουστικά apple για i phone, βγήκα από το κατάστημα στην Κόρινθο, κ άνοιξα τη συσκευασία να τα δοκιμάσω.
Δε δούλευαν κ ξαναμπήκα στο κατάστημα. Περίμενα 50λ στο service για να μου πουν ότι θα πάνε για επισκευή!!!
Μα , ποια επισκευή;
Δεν υπήρξε χρήση. Ήταν ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ προϊόν.
Είναι λέει πολιτική της apple. Άρα ούτε οι ίδιες οι εταιρείες δεν εμπιστεύονται αυτούς που προωθούν τα προϊόντα τους να βεβαιώσουν όντως ότι Ήταν ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ προϊόν κ θα έπρεπε ΑΜΕΣΑ να αντικατασταθεί. Μιλάμε για 20€. Ποια επισκευή να περιμενω; ΑΙΣΧΟΣ.
Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Έγινε παραγγελία κλιματιστικού 17/7/2025 σε επαρχία. Η μεταφορική το παράτησε στη μέση του δρόμου. Είχα πληρώσει εγκατάσταση δεν έγινε ποτέ μετά από αλλεπάλληλη επικοινωνία. Ζήτησα τα χρήματά μου πίσω και μέχρι και σήμερα 26/8/2025 δεν τα έχω λάβει διότι είναι θέμα λογιστηρίου και θα πρέπει να αναμένω. Τι ακριβώς δεν ξέρω. Και το θεϊκό είναι ότι μου είπαν τι να κάνουμε στραβώνουν και κάποιες παραγγελίες. Ψέματα και από μέρα σε μέρα χωρίς αποτέλεσμα.Και για την ανακύκλωση μέχρι και σήμερα κανένα νέο ΜΗΝ ψωνίσετε ποτέ δεν έχει 0 αλλιώς θα το έβαζα. Κοροϊδία και άθλια εξυπηρέτηση
”Παρηγγειλα κλιματιστικό 12/8. Με διαβεβαίωσαν ότι είναι διαθέσιμο. Την επόμενη μέρα έλαβα μήνυμα ότι θα παραδοθεί στις 14/8. Φυσικά, δεν το παρέδωσαν. Έκτοτε έχω λάβει βροχή από μηνύματα ότι η παραγγελία μου είναι προς παράδοση αλλά φτάσαμε 25/8 και ακόμα τίποτα. Σχεδόν δύο εβδομάδες λοιπόν μέσα στο καλοκαίρι, αναμονή, χρόνος απαράδεκτος! Θεωρώ ότι δεν το είχαν διαθέσιμο και σκοπίμως δεσμεύτηκαν ψευδώς ότι θα παραδοθεί άμεσα. Αυτό λέγεται ΑΠΑΤΗ. ΜΑΚΡΙΑ, ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟΥΣ!
”Οτι χειρότερο!!!. Εκανα μια παραγγελία σε νησι. Μου ειπαν παραδοση σε μια εβδομάδα. Στις 20 ημερες δεν ειχε ερθει τίποτα. Αναζητησα υα πράγματα μου ειπαν πως την ευθύνη για τη μεταφορα την εχει ο Βεινογλου και αργοτερα ενας τοπικος μεταφορεας στο νησι. Ηρθαν τελικώς τα πραγματα και έλειπε μια τοστιερα. Μεχρι σήμερα μετα απο δυο μηνες η τυχη της αγνοείται παρα τις οχλησεις μου. Κανενα ενδιαφέρον
”Ποτε ξανα απο αυτους…
Είστε από μηδέν στο μηδέν αγόρασα τάμπλετ τον έντεκα το μήνα το 2024 από το κατάστημα στη Συγκρου με εγγύηση και επέκτασηου έπεσε και ράγισε η οθόνη από της τέσσερις Αυγούστου είναι στο σέρβις με αυτό τον αριθμό 1866686 μου ζητάνε για να το φτιάξουν 105 Ευρώ η να το πάρω χωρίς να το φτιάξουν 30 Ευρώ η αξιολόγηση σας είναι αναξιόπιστη δηλαδή κοροϊδία
”Η καλύτερη εξυπηρέτηση ειδικά στο public κορυδαλλού! Τα παιδιά της τεχνολογίας και του ταμείου ειδικά πάρα πολύ εξυπηρετικοί στο φουλ! Μπράβο!
”Και το ένα αστέρι γιατί δεν έχει ποιο κάτω.Αγορασα μια ηλεκτρική σκούπα Bosch πριν από ένα χρόνο μαζί και την έξτρα εγγύηση που σου πουλάνε με πολύ έντεχνο τρόπο οι πωλητές χωρίς να σου εξηγούν πριν την αγοράσεις τι ακριβώς καλύπτει η σκούπα χάλασε και την πήγα στο κατάστημα τον Ιούλιο την έστειλαν στην Bosch για να απαντήσει ο τεχνικός ότι η εγγύηση δεν καλύπτει γιατί η ζημιά έγινε από εξωτερικό παράγοντα τον οποίο δεν βρήκε ποτέ και το κόστος επισκευής είναι 99€(τόσο έκανε η σκούπα)εδώ και ένα μήνα μετά από απο πολλά τηλεφωνήματα με το κατάστημα της Λάρισας και με τα κεντρικά που με κάνουν μπαλάκι ταλαιπωρούμε ζηταω εξ αρχής να μιλήσω με υπεύθυνο και έντεχνα αποφεύγουν να με συνδέσουν μετά από ένα ολόκληρο μήνα αποφάσισε ο υπεύθυνος πωλήσεων της Λάρισας στο κατάστημα του fasion city να με πάρει να μου πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ότι η έξτρα εγγύηση δεν καλύπτει λυπάμαι βαθύτατα για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους πελάτες μια τέτοια εταιρεία θα έπρεπε να είναι ποιο προσεκτικοί στον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες δεν φτάνει μόνο να πουλάμε τις εγγυήσεις πρέπει να καλύπτουν και τον πελάτη . Ευτυχώς υπάρχει μεγάλη αγορά στην Λάρισα.
”Ασυνεπείς Πουλάνε συσκευές προπληρωμένες που δεν διαθέτουν και το χειρότερο (από προσωπική εμπειρία) αφήνουν τον πελάτη επί 15 ημέρες μετέωρο μη δίνοντας σαφείς πληροφορίες ταλαιπωρώντας και ζημιώνοντας τον
”Τραγικοί… Μη λέτε πότε θα παραδοθεί η παραγγελία. 0 αστέρια γιατί δεν έχει;;;;
”Αγορασα τηλεοραση Samsung 50αρα 15 Φεβρουαριου 2025. Εβαλα και επεκταση εγγυησης 5 χρονια. Καλεσα να δηλωσω βλαβη στις 2 Αυγούστου, εδωσα ολα τα στοιχεια, κανεις δεν με καλεσε πισω ουτε απο public ουτε απο samsung να παραλαβουν την τηλεοραση, εμεινα χωρις τηλεοραση για 15Αυγουστο και ποιος ξερει ποτε θα την εχω.
”Το μονο που σας νοιαζει ειναι να παιρνετε την πωληση, μετα μας γρααφετε εκει που δεν πιανει μελανι.
Εκανα 20 κλησεις στο κεντρο με μεσο ορο αναμονης 45 λεπτα, στο τελος το εκλεινα απο αγανακτηση.
Απαράδεκτη επιχείρηση. Πήρα ακουστικά με παρότρυνση υπαλλήλου, τα οποία δεν είναι συμβατά με το κινητό μου και αρνήθηκαν να τα αλλαξουν , σήμερα μέσω τηλεφώνου, γιατί λέει χρησιμοποιήθηκε. Μα πώς θα ήξερα ότι δεν είναι συμβατά αν δεν τα δοκίμαζα, καθώς ο υπάλληλος με παρότρυνε να τα αγοράσω;;; Κρίμα δεν είναι πολιτική μια εταιρίας που θέλει να ξεχωρίζει!! Λυπάμαι
”Αίσχος, εκμετάλλευση εργαζόμενων, αγόρασα ψυγείοκαι έστειλαν 1 άνθρωπο για να το ανεβάζει στον 1ο οροφο με τα χέρια χωρίς βοήθεια και να παραλάβει το παλιό. Τους ενημέρωσα ότι χρειάζεται και 2 υπαλληλο αλλά ούτε που τους ένοιαξε. ΜΑΚΡΙΑ ΣΠΟ public
”Αίσχος!μόνο αυτό έχω να πω, βαζω ενα γιατι δεν μπορω να βαλω 0. αγόρασα ψυγείο και έστειλαν έναν άνθρωπο μόνο να παραλάβει το παλιό και να ανεβάσει το καινούργιο στον 2ο όροφο με τα χέρια χωρίς βοήθεια. Είχα ήδη ειδοποιήσει ότι δεν είναι εφικτό και πρέπει να υπάρχουν 2 άτομα για τη μεταφορά. Δεν είναι συμπεριφορά αυτή σε εργαζόμενους
”Επιπλέον η παραγγελία άρχισε 10 μέρες ενώ είχαν 5 μέρες μάξιμουμ. Δεν θα ξσναγορασω σπο public
Αγόρασα διαδικτυακά μέσω public ακουστικά τα οποία ήταν ελαττωματικά δεν συνδέθηκαν ποτέ σε καμία συσκευή.
”Αφού τους είχα γράψει 3 φορές χωρίς καμία απάντηση, τους πήρα τηλέφωνο για να μου πουν ότι τα ακουστικά δεν επιστρέφονται και ότι για να γίνει τεχνικός έλεγχος πρέπει να μεταβώ σε κατάστημα.
Μένω σε πόλη χωρίς κατάστημα.
Κλαίω τα λεφτά μου.
Μείνετε μακριά από την εταιρεία.
Ελαττωματικό προϊόν βάση πολλών reviews και δεν το κάλυψε η εγγύηση για μια μέρα. Θα μπορούσαν πολύ καλύτερα για το brand τους . Μιλάμε για 35€ για μια κάμερα που δεν είχε χρησιμοποιηθεί. Κρίμα γιατί αδικούν τους εαυτούς τους
”Διαφορετικές τιμές σε είδη στο φυσικό κατάστημα και online! Ψώνισα πρόσφατα 12 αντικείμενα ( γραφική ύλη και βιβλία) από το κατάστημα Γλυφάδας. Μπήκα την επόμενη μέρα στο online κατάστημα και είδα ότι τα 4 από αυτά είχαν διαφορετικές τιμές στο κατάστημα και online. Συγκεκριμένα: Αντικείμενο 1: 14.39€ κατάστημα – 10.49€ online. Αντικείμενο 2: 5.99€ κατάστημα – 5.49€ online. Αντικείμενο 3: 10.99€ κατάστημα – 11.49€ online. Αντικείμενο 4: 6€ κατάστημα – 4.49 online.
”Απαράδεκτοι. Αγορά κλιματιστικού 18/06/2025. Ο συμβεβλημένος εγκαταστάτης ήρθε ένα μήνα μετά, στις 15/07/2025. Τρύπησε τη γραμμή του ρεύματος, ευτυχώς χωρίς να καταστραφεί το καλώδιο του ηλεκτρισμού. Τελικά δεν προχώρησε στην εγκατάσταση γιατί δεν ήθελε να τρυπήσει το σενάζ. Έφυγε και με προέτρεψε να κάνω εγώ την οπή, όπως και έκανα. Μετά δεν σήκωνε καν το τηλέφωνο.
Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι θα στείλουν άλλον εγκαταστάτη. Πέρασαν 15 ημέρες, 5-6 τηλεφωνήματα και ακόμη να στείλουν εγκαταστάτη.
Κάθε φορά η ίδια δικαιολογία. Θα το θέσουμε σε υψηλή προτεραιότητα.
Το μόνο θετικό της αγοράς ή επιστροφή 20% σε επόμενες αγορές.
”Μη Προμηθευτείτε κλιματιστικό από τα puplic Βόλου με δωρεάν εγκατάσταση. 1 μήνα είμαστε κάθε μέρα στα τηλέφωνα και δεν μπορούμε να βρούμε άκρη, έγινε λάθος εγκατάσταση και πρέπει εμείς να συνεννοούμαστε με την εταιρεία που τους υποστηρίζει στην Αθήνα και παράλληλα με την εταιρεία που συνεργάζεται με τον ψυκτικό του Βόλου και όχι τα puplic. Μετά από πολλές πιέσεις και παρακάλια στο ψυκτικό μας είπαν ότι κάηκε η πλακέτα και πρέπει να παραγγείλουν. Μετά από άλλα τόσα τηλέφωνα ήρθαν να τοποθετήσουν τις πλακέτες και ανακάλυψαν ότι πρέπει να έρθει ηλεκτρολόγος γι΄αυτό κάηκαν οι πλακέτες και εννοείται έπρεπε εμείς να βρούμε ηλεκτρολόγο , εννοείται και ότι πληρώσαμε τον ηλεκτρολόγο. Απευθυνθήκαμε στα puplic και μας κοροϊδεύουν ένα μήνα , οι υπάλληλοι προσπαθούν να είναι ευγενικοί άλλα το πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμα έχουμε κουραστεί να λεμέ την ιστορία κάθε φορά σε άλλο άτομο, και το κυριότερο πρόβλημα από όλα είναι οι υψηλές θερμοκρασίες και η κατάσταση στο σπίτι είναι ανυπόφορη ,είναι θέμα επιβίωσης .Τοποθετήσαμε το κλιματιστικό Μάρτιο υποτίθεται για να έχουμε ψύξη το καλοκαίρι.
”Μην παρετε απο τα public θα το μετανιωσετε.
”Παρέλαβα χαλασμένο κλιματιστικό και το Public “πετάει το μπαλάκι
Παρήγγειλα ένα κλιματιστικό TESLA από το Public, το οποίο μου παραδόθηκε χωρίς εμφανείς φθορές στο κουτί. Όταν το άνοιξε ο τεχνικός της ίδιας της Public για εγκατάσταση, το κλιματιστικό βρέθηκε χτυπημένο/ελαττωματικό.
Από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε ένας κακόγουστος εμπαιγμός: επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση, κατέγραψαν τα στοιχεία μου, και έκτοτε δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.
Το μόνο που ακούω είναι ότι “στείλανε email στην TESLA” και περιμένουν απάντηση. Και όλα αυτά ενώ πρόκειται για συσκευή που παραδόθηκε χτυπημένη από τους ίδιους.
Το Public δεν αναλαμβάνει ευθύνη, δεν αντικαθιστά το προϊόν, δεν προσφέρει λύση, και με αφήνει με ένα άχρηστο κλιματιστικό στο σπίτι