Και το ένα αστέρι γιατί δεν έχει ποιο κάτω.Αγορασα μια ηλεκτρική σκούπα Bosch πριν από ένα χρόνο μαζί και την έξτρα εγγύηση που σου πουλάνε με πολύ έντεχνο τρόπο οι πωλητές χωρίς να σου εξηγούν πριν την αγοράσεις τι ακριβώς καλύπτει η σκούπα χάλασε και την πήγα στο κατάστημα τον Ιούλιο την έστειλαν στην Bosch για να απαντήσει ο τεχνικός ότι η εγγύηση δεν καλύπτει γιατί η ζημιά έγινε από εξωτερικό παράγοντα τον οποίο δεν βρήκε ποτέ και το κόστος επισκευής είναι 99€(τόσο έκανε η σκούπα)εδώ και ένα μήνα μετά από απο πολλά τηλεφωνήματα με το κατάστημα της Λάρισας και με τα κεντρικά που με κάνουν μπαλάκι ταλαιπωρούμε ζηταω εξ αρχής να μιλήσω με υπεύθυνο και έντεχνα αποφεύγουν να με συνδέσουν μετά από ένα ολόκληρο μήνα αποφάσισε ο υπεύθυνος πωλήσεων της Λάρισας στο κατάστημα του fasion city να με πάρει να μου πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ότι η έξτρα εγγύηση δεν καλύπτει λυπάμαι βαθύτατα για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους πελάτες μια τέτοια εταιρεία θα έπρεπε να είναι ποιο προσεκτικοί στον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες δεν φτάνει μόνο να πουλάμε τις εγγυήσεις πρέπει να καλύπτουν και τον πελάτη . Ευτυχώς υπάρχει μεγάλη αγορά στην Λάρισα.
Και το ένα αστέρι γιατί δεν έχει ποιο κάτω.Αγορασα μια ηλεκτρική σκούπα Bosch πριν από ένα χρόνο μαζί και την έξτρα εγγύηση που σου πουλάνε με πολύ έντεχνο τρόπο οι πωλητές χωρίς να σου εξηγούν πριν την αγοράσεις τι ακριβώς καλύπτει η σκούπα χάλασε και την πήγα στο κατάστημα τον Ιούλιο την έστειλαν στην Bosch για να απαντήσει ο τεχνικός ότι η εγγύηση δεν καλύπτει γιατί η ζημιά έγινε από εξωτερικό παράγοντα τον οποίο δεν βρήκε ποτέ και το κόστος επισκευής είναι 99€(τόσο έκανε η σκούπα)εδώ και ένα μήνα μετά από απο πολλά τηλεφωνήματα με το κατάστημα της Λάρισας και με τα κεντρικά που με κάνουν μπαλάκι ταλαιπωρούμε ζηταω εξ αρχής να μιλήσω με υπεύθυνο και έντεχνα αποφεύγουν να με συνδέσουν μετά από ένα ολόκληρο μήνα αποφάσισε ο υπεύθυνος πωλήσεων της Λάρισας στο κατάστημα του fasion city να με πάρει να μου πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ότι η έξτρα εγγύηση δεν καλύπτει λυπάμαι βαθύτατα για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τους πελάτες μια τέτοια εταιρεία θα έπρεπε να είναι ποιο προσεκτικοί στον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες δεν φτάνει μόνο να πουλάμε τις εγγυήσεις πρέπει να καλύπτουν και τον πελάτη . Ευτυχώς υπάρχει μεγάλη αγορά στην Λάρισα.
”