Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Παραλάβαμε air condition από τις 4/6, είναι 21/6, δεν το έχει εγκαταστήσει κανείς. Οπότε παίρνουμε τηλέφωνο μας λένε ότι θα μας καλέσουν και δεν καλούν ποτέ και συγχρόνως ο συνεργάτης που ήταν να έρθει για να το εγκαταστήσει χτες, 20/6, όπως τυχαίως έπαθε ατύχημα. Το πλαίσιο όμως δείχνει τεράστια άρνηση να αντικαταστήσει τον παθόντα συνεργάτη για να εξυπηρετήσει έναν πελάτη που έχει ένα κλιματιστικό στο κουτί 20 μέρες τώρα και λέει να δείξουμε κατανόηση στον παθόντα και ατυχησαντα συνεργάτη εγκατάστασης. Απλά ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!! Κανένα είδος επαγγελματισμού. Κατηγόρησαν τους πελάτες που έτρεξαν όλοι μαζί να αγοράσουν κλιματιστικό!!!!!!
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από την τεχνική υπηρεσία του Πλαισίου. Κάναμε αγορά δύο κλιματιστικών στις 5/6 με ενημέρωση από το κατάστημα ότι η εγκατάσταση θα υλοποιηθεί μέσα σε μια βδομάδα, το πολύ 10 μέρες, καθώς αυτός ήταν ο βασικός μας παράγοντας για να προχωρήσουμε σε αγορά. Μετά την αγορά μας ενημέρωσαν ότι η εγκατάσταση θα πραγματοποιηθεί στις 4/7!! Προσπαθούμε 15 μέρες να επικοινωνήσουμε με την εταιρεία για να λύσουμε αυτό το θέμα και η απάντηση που πήραμε μετά από 15 ημέρες είναι ότι δεν υπάρχει άλλη ημερομηνία και αν θέλουμε να κάνουμε μόνοι μας την εγκατάσταση και να μας δώσουν μια δώροεπιταγη 50€ ανά κλιματιστικό! Ουσιαστικά μας παραπλάνησαν με ψεύτικες πληροφορίες προκειμένου να προχωρήσουμε σε αγορά και μετά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα (με ελαφρώς εριστική αντιμετώπιση). Πραγματικά απαράδεκτη διαχειριση…
”Έπρεπε να υπάρχει και αρνητική βαθμολογία,πήρα τηλεόραση χαλασε μετά από 10 μήνες…. ακόμα και όταν έπαιζε χάλια εικόνα, την δίνουν για 4κ και παίζει χειρότερα από την παλιά Samsung που είχα 2κ 15 ετιας… μακριά από turbox προϊόντα…ότι πουλάνε είναι δεύτερης-τριτης ποιότητας,..περιμένω εδώ και 10 μέρες να πάρουν την χαλασμένη τηλεόραση στην οποία έχω πληρώσει εγγύηση premium 5 έτη … λογικό βέβαια που να προλάβουν αφού ότι πουλάνε ή δεν δουλεύει από την αρχή ή χαλάει σύντομα,μην ξαναπάρει κανένας από αυτούς, είναι ψεύτες εξού και τα πρόστιμα
”Μεγάλη κοροϊδία η “εξυπηρέτηση”. Επί ημέρες τηλεφωνήματα στην Τεχνική Υποστήριξη, παράπονα γραπτά και τηλεφωνικά και όλο βλέπουν την περίπτωση και κανένας δεν ενημερώνει συγκεκριμένα.
”Για τοποθέτηση πλυντηρίου κάθε μέρα άκουγα συγγνώμη για την καθυστέρηση και όλο το βλέπει ο τεχνικός και οι μέρες περνούσαν ενώ είχα πληρώσει για τοποθέτηση.
Έπρεπε να πάρω εγω τηλ καθημερινά για μια εβδομάδα για να μάθω στο τέλος ότι δεν μπορούν να το αναλάβουν…
Ακόμα περιμένω κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω για τα παράπονα….
Για αποζημίωση ούτε λόγος. Εν αναμονή της επιστροφής χρημάτων.
Μακριά!
Απαράδεκτοι σε όλα, πήρανε μετρητά για ένα κλιματιστικό 1200€.
”Μετά απο μια μέρα με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να το εγκαταστήσουν στη περιοχή που μένω. Μου ζητήσανε ένα σωρό δικαιολογητικά για να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Πέρασαν 4 μέρες και ακόμα περιμένω την επιστροφή των χρημάτων μου.
Είναι απαράδεκτη .Αγόρασα κλιματιστικό έχασε το φρέον την πρώτη μέρα και δεν βγάζω άκρη με τπτ. Τους παίρνω τηλέφωνο και όλες οι γραμμές τους είναι κατειλημμένες.
”Αγόρασα ένα κλιματιστικό αξίας 1350 € Το οποίο έχει δωρεάν εγκατάσταση,
”Όταν ήρθε ο τεχνικός για να κάνει την εγκατάσταση δυστυχώς ήταν η σύζυγος μου όπου της είπε ότι λόγω ντουβαριού στον τοίχο δεν μπορούσε να γίνει εγκατάσταση και ότι θα έπρεπε να τρυπήσει ένα ειδικό το ντουβάρι και ήθελε επιπλέον 50 € όση ώρα γινόταν αυτή η συζήτηση άνοιξε το κλιματιστικό να το μετρήσει για να δει αν χωράει στο σημείο .
Εντέλει κατέληξε ότι πρέπει να πάρουμε πιο μικρό a/c ( 18.000btu ) , Φεύγοντας δεν άφησε τα στοιχεία το τηλέφωνο του και επικοινώνησα με το πλαίσιο οπου ζήτησα να γίνει αλλαγή στο προϊόν και τα χρήματα που μένουνε να κοπεί κάποιο πιστωτικό για μια επόμενη αγορά.
Μου ζήτησαν φωτογραφίες από το προϊόν , ενημέρωσα ότι το άνοιξε για να μετρήσει ο συνεργαζόμενος τους τεχνικός , μου ανακοινωνόταν οτι για να δεχτούνε πίσω την επιστροφή θα μας χρεώσουν 12% επειδή ο τεχνικός έκοψε το τσέρκι και δεν θα μπορούσε να το πουλήσει στην ίδια τιμή.
Όσο προσπαθούσα να της εξηγήσω οτι αυτό δεν το έκανα εγώ αλλά ο συνεργαζόμενος Τεχνικος και το προϊόν δε βγήκε έξω μου ανακοίνωσαν ότι άμα διαβάσετε τους όρους θα δείτε ότι αυτό αναφέρεται στους όρους .
ρωτάω ποιους όρους ; με ενημερώσετε για τους όρους μου δώσατε τους όρους πριν την αγορά ;
Μου απάντησαν ότι δεν ειναι υποχρέωση μας να σας ενημερώσουμε για τους όρους εσείς έπρεπε από μόνοι σας να ρωτούσατε τους όρους.
Είναι η τελευταία μου αγορά από το πλαίσιο και θα το ψάξω και νομικά να κάνω και επίσημη καταγγελία .
έχει και συνέχεια του ζήτησα το τηλέφωνο του τεχνικού για να μιλήσω μαζί του και δε μου το δίνουνε για την ώρα .
Δεν υπάρχει μείον γι’ αυτό και το 1 αστέρι. Προπαραγγελία μόνιτορ και πληρωμή μπροστά 1500€. Καμία ενημέρωση για την εξέλιξη ακόμη και μετά από 1,5 μήνα. Μόνο ταλαιπωρία χάσιμο χρόνου και χρήμα. Ούτε καν επιστροφή χρημάτων δεν έκαναν.. το αφήνουν αυτόματα στην τράπεζα για να τα πάρεις πίσω σε 25 εργάσιμες. Δεν το προτείνω σε κανέναν. ΜΑΚΡΙΑ
”Πήρα 4 κλιματιστικά η μία μονάδα εξωτερική δούλευε μόνο θέρμανση επειδή την εγκατάσταση δεν την έκανε το plaisio δεν καλύπτει την απεγκατάσταση της μονάδας και την εγκατάσταση άλλης μονάδας
”Το χειρότερο κατάστημα έδωσα iPhone με αρχική εκτίμηση 136 ευρώ και στο τέλος μου δώσαν 45
”Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην παράδοση. Παραγγελία την Τρίτη 4/6/2024 αντι για παράδοση Τετάρτη 5/6/2024 όπως διαφημίζεται κλείστηκε Παρασκευή 7/6/2024 όπου τελικά ειδοποίησαν την προηγούμενη ότι δεν μπορούν και θα την παραδόσουν το Σάββατο 8/6/2024 από 9 το πρωί έως 5 το απόγευμα.
”Μετά από παράπονα και πολλά τηλεφωνα τα οποία κράτηασν ώρες, είπαν ότι θα το παραδόσουν το Σάββατο 9 με 12.
Φυσικά δεν μπορώ να εντοπίσω ηλεκτρονικά όπως ισχυρίζονται την 512171263 παραγγελία μου αξίας 1.000,00€. Είναι απαράδεκτοι μου χάλασαν ότι είχα κανονίσει στο Σαββατοκύριακο μου.
Πρόστιμο 80.000€ στο Πλαίσιο!!!
Αγόρασα ηλεκτρονικά τηλεόραση. Μου παρεδόθη με ραγισμένη οθόνη. Δεν λειτουργούσε. Παρατήρησα ότι η συσκευασία της TV έφερε σημάδι χτυπήματος μόνο αφού είχε φύγει η μεταφορική. Ζήτησα αντικατάσταση από το Πλαίσιο με βάση την ΝΟΜΙΜΗ εγγύηση.
Έλαβα απάντηση ότι δεν δικαιούμαι αντικατάσταση επειδή η TV έχει τεθεί εκτός εμπορικής εγγύησης λόγω σημαδιού στην συσκευασία. Δεν επικαλέστηκα όμως την ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγύηση.
Η εμπορική εγγύηση (ή εγγύηση αντιπροσωπείας) παρέχεται επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, προαιρετικά. Στην περίπτωσή μου την παρέχει η Sony, και ορίζει ότι δικαιούμαι αντικατάσταση σε 7 ημέρες από την αγορά μόνο υπό αυστηρές προϋποθέσεις. Είναι η περίπτωση DOA (Dead On Arrival). Οι όροι DOA απαιτούν: η βλάβη να οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα, η αρχική συσκευασία να είναι σε άρτια κατάσταση, κλπ.
Οι προϋποθέσεις αυτές όμως είναι άσχετες εφόσον δεν επικαλούμαι την εμπορική εγγύηση.
Με καλύπτει η ΝΟΜΙΜΗ εγγύηση: Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΦΕΡΕΙ ΔΙΕΤΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ, συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης που το προϊόν καταστράφηκε κατά την μεταφορά και παρεδόθη σε χτυπημένη συσκευασία. Ο πωλητής (Πλαίσιο) φέρει ευθύνη με βάση το νόμο! Παρ’ όλ’ αυτά, αγνόησε το αίτημα μου και με παρέπεμψε αυθαίρετα στην εμπορική εγγύηση του παραγωγού (Sony) γνωρίζοντας ότι δεν μπορώ να την επικαλεστώ επειδή δεν πληρώ τις προϋποθέσεις DOA. Τι εμπαιγμός!
Έκανα ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στην Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή (ΓΔΑΠΚ) του Υπουργείου Ανάπτυξης (https://kataggelies.mindev.gov.gr/).
Κατήγγειλα τα εξής: μη τήρηση της νόμιμης εγγύησης, μετακύλιση της ευθύνης του πωλητή στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον και καταχρηστικούς όρους συναλλαγών ανηρτημένους στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας.
Στις 19/04/2024 το Υπουργείο Ανάπτυξης εξέδωσε Δελτίο Τύπου με τίτλο: “Πρόστιμα συνολικού ύψους 1.480.000 ευρώ σε 11 επιχειρήσεις”.
Η μία από αυτές είναι το Πλαίσιο. Αναζητήστε το Δ. Τ. εδώ: https://www.mindev.gov.gr/category/deltia-tipou/
Επεβλήθη ΠΡΟΣΤΙΜΟ 80.000€ στο Πλαίσιο για (ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ!):
●Παραπομπή καταναλωτών στον πάροχο εμπορικής εγγύησης εφόσον ένα προϊόν δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση, αλλά και μη ανάληψη των σχετικών υποχρεώσεών της.
●Καταχρηστικούς όρους συναλλαγών που αφορούν τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας όπως:
1.Περιορισμό της ευθύνης για κρυμμένα ελαττώματα του προϊόντος, 2.Περιορισμό της προθεσμίας στην οποία ο καταναλωτής οφείλει να υποβάλει τα παράπονα ή να εγείρει τις αξιώσεις του κατά του προμηθευτή, 3.Μετακύλιση της ευθύνης του πωλητή στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον.
(Δείτε επίσης: πλασματικές και εικονικές εκπτώσεις, Δ. Τ. 24/07/2023, πρόστιμο 560.000€: https://www.mindev.gov.gr/2023/07/)
Εάν σας παρέδωσαν ελαττωματικό προϊόν, μην δεχθείτε την προσχηματική αιτιολογία ότι δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση επειδή η συσκευή σας έχει τεθεί εκτός εμπορικής εγγύησης.
”Εάν παρέχεται εμπορική εγγύηση για ένα προϊόν (επιπλέον της νόμιμης), μπορεί να ορίζει αυστηρές προϋποθέσεις DOA, π.χ. προθεσμία ολίγων ημερών για να αξιώσετε αντικατάσταση, απαίτηση να επιστραφεί το προϊόν στην αρχική άρτια συσκευασία του, κλπ. Ελέγξτε τους όρους της εμπορικής εγγύησης στο παραστατικό αγοράς, για να τους συγκρίνετε με την αιτιολογία άρνησης αντικατάστασης που σας έδωσε το Πλαίσιο.
Το γεγονός ότι η συσκευή σας έχει τεθεί εκτός εμπορικής εγγύησης DOA δεν επηρεάζει το δικαίωμα σας να επικαλεστείτε την νόμιμη. Ο αγοραστής δικαιούται καταρχάς να επιλέξει ως τρόπο αποκατάστασης είτε την διόρθωση είτε την αντικατάσταση, χωρίς οικονομική επιβάρυνση. Ο αγοραστής δικαιούται υπό κάποιες προϋποθέσεις να μειώσει το τίμημα ή, σε περίπτωση ουσιώδους έλλειψης ανταπόκρισης, να υπαναχώρησει από την σύμβαση (βλ. “Δικαιώματα καταναλωτών”: https://www.mindev.gov.gr/gia-ton-politi/). Εάν παραβιάζονται τα δικαιώματά σας, κάντε καταγγελία.
Η ιστοσελιδα τουσ χρησιμοποιεί ενα add-on πρόγραμμα για τις κριτικές των προϊόντων τους. αυτο λέγεται feefo και δεν αφήνουν πελάτες να κανουν κριτική σε αρκετα άθλια προϊόντα που προμηθεύονται. Το feefo απο την αλλη πλευρά δεν αναγνωρίζει το πλαίσιο ή plaisio ως συνεργαζόμενο κατάστημα. Εμενα με έκαψε ενα απαίσιο υγρό γυαλί που αγόρασα απο αυτούς που η τελική του σύσταση περισσοτερο σε τζελ μοιαζει. Και δεν μπορω να βαλω 1 αστέρι στο προϊόν στο κατάστημα τους, οποτε βαζω 1 αστέρι στο κατάστημα τους απο πρόγραμμα κριτικων τρίτου. Μην εμπιστεύεστε τις Κρητικές που βλέπετε στο κατάστημα plaisio.gr πιθανότατα ειναι πλάστες.
”απλα δεν μου απαντησανε ποτε στο θεμα μου ειμαι ακομα σε αναμονη
”Απαράδεκτη εταιρία. Παράγγειλα μια τηλεόραση η οποία έφτασε στο σπίτι μου μετά από δυο εβδομάδες καμμένη. Την έστειλα πίσω για επισκευή και μου ήρθε πίσω μετά από 20 μέρες σπασμένη και χωρίς να δέχονται να την επισκευάσουν ξανά. Και τα λεφτά μου πήραν και τηλεόραση δεν εχω
”Ύφος υπαλλήλων παντογνώστη, άσχετοι κατά βάθος με το αντικείμενο της πληροφορικής (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Στο καταστημα Μεταμόρφωσης συγκεκριμενα, ο υπαλληλος προσπαθουσε να με πεισει να αγορασω αλλο προϊον απο αυτο που αρχικα ζητησα, τονιζοντας οτι ειναι ιδιων επιδοσεων, ενω κατι τετοιο δεν ισχυε (ηταν πολυ κατωτερο), και οταν του το ανεφερα επεμενε βγαζοντας με τρελο. Άλλη φορα, στο ιδιο καταστημα, κατα την αγορα μιας οθονης, ο ιδιος υπαλληλος επεμενε να αγορασω και την εξτρα τους εγγυηση με επιπλεον επιβαρυνση, τονιζοντας οτι αν πχ. σε 6μηνες παθει κατι η οθονη, δεν θα ειμαι καλυμμενος. Του λεω τι ειναι αυτα που λετε, αφου εχει εγγυηση 2 ετων, και μου απηντησε οτι τυπικα θα ειμαι ακαλυπτος ενω με τη δικη τους εγγυηση η διαδικασια θα τρεξει πολυ πιο ομαλα. Σε ερωτηση μου αν παραδεχεται δηλαδη οτι το Πλαισιο θα δυσχερανει τη διαδικασια του RMA για τους πελατες που δεν εχουν την extra εγγυηση τους, δεν ελαβα απαντηση. Τελος αφου προχωρησα στην αγορα της οθονης χωρις την extra εγγυηση, με ειρωνευτηκε οτι ειμαι θαρραλεος. Υποτιθεται πως ο μονος λογος που ψωνιζαμε απο κει ακριβα προιοντα (πληρωνοντας το φεσι που βαζουν) ηταν για την αξιοπιστη εγγυηση Πλαισιου, που πλεον αν δε τα σκασεις αγοραζοντας τις “premium” extra ή οπως αλλιως λεγονται, εισαι ακαλυπτος. Οχι ευχαριστω δεν θα παρω, μονο ασχετοι με το αθλημα εμπιστευονται να ψωνισουν ηλεκτρονικα απο κει πια.
”Άριστη γνώση και άψογη εξυπηρέτηση με ευγένεια από το προσωπικό
”Απαράδεκτη εταιρεία, παραγγελία 8/5/24 ένα κινητό τηλέφωνο, το έστειλαν 10/5/24 με μια μεταφορική που δεν την ξέρει ούτε η μάνα της, το αποτέλεσμα έφτασε 14/5/24 σε εμένα ( 160 χλμ απόσταση από Αθήνα) και το αποτέλεσμα έπρεπε να πάω εγώ στις αποθήκες της εταιρείας να παραλάβω την παραγγελία, δεν μπορούσαν να την φέρουν αυτοί ( ήταν κουρασμένοι μάλλον…) και το ποιο τρελό από όλα, έπρεπε να πληρώσω Μετρητά…δεν είχαν POS….., μόνο με Μετρητά κύριε μου είπαν…..Αν θέλετε να σπάσετε τα νεύρα σας να χάσετε άδικα τον χρόνο σας, να τσακωθείτε με όλον τον κόσμο μια είναι η λύση, να κάνετε παραγγελία από το Πλαίσιο!!!! Απορώ πως ο κόσμος συνεχίζει και ψωνίζει από εκεί….Απορώ…..
”Αγενής εξυπηρέτηση πελατών στο τηλέφωνο. Ούτε μία συγγνώμη για την καθυστέρηση. Η τελευταία μάλιστα επικοινωνία με θράσος. Μεγάλη καθυστέρηση παραλαβής του προϊόντος ενώ ήταν διαθέσιμο.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Δεν ενημέρωσαν ότι η παράδοση ενός πλυντηρίου σε νησί με κακές καιρικές συνθήκες θα γίνει στον δρόμο ενώ έχουμε πληρώσει 40 ευρώ μεταφορικά μένοντας με την εντύπωση ότι θα μεταφερθεί εντός του σπιτιού και γράφοντας στις σημειώσεις ότι υπάρχουν μερικά σκαλιά. Να σημειωθεί ότι η μεταφορική που συνεργάζονται ζήτησε και αλλά χρήματα μαύρα εννοείτε προκειμένου να το φέρει μέσα στο σπίτι. Η τηλεφωνική εξυπηρετηση άφαντη μετά από παράπονα που τους έκανα και όντως παραδέχθηκαν ότι αμέλησαν να ενημερώσουν και έχω δίκιο ότι θα γίνει παράδοση στον δρόμο. Το αποτέλεσμα ήταν να μην υπάρχει κάποιος να το βάλει μέσα. Η χειρότερη εμπειρία online shopping που έχω βιώσει ποτέ.
”Λάπτοπ που σε ένα μήνα χωρίς ιδιαίτερη χρήση παρουσίασε προβλήματα και ενώ στάλθηκε για σέρβις λόγω του ότι ανεβαζε αδικαιολογητα θερμοκρασία,μας ειδοποίησαν από τα κεντρικά ότι όταν έφτασε δεν άνοιγε καν!! Κάνεις δεν ανέλαβε την ευθύνη,πλήρως αναξιόπιστη εξυπηρέτηση. Δεν το συνιστώ!!
”Θέλω να ευχαριστήσω την κυρία Άννα Μαρία Φ στην εξυπηρέτηση πελατών για την άμεση εξυπηρέτηση μου, δίνοντας μου γρήγορα απάντηση στο ερώτημα μου. Επίσης ήταν πάρα πολύ ευγενής.
”Παρήγγειλα τα προϊόντα 26/4, από το κατάστημα της Πέτρου Ράλλη.
”Ήταν στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης 27/4. Τα παιδιά ανέβασαν το πλυντήριο και το κλιματιστικό στον 2ο όροφο, πήραν και το παλιό πλυντήριο για ανακύκλωση. Και όλα αυτά χωρίς ασανσέρ και χωρίς να δυσανασχετησουν ούτε λεπτό.
Ειλικρινά ευχαριστώ.
Και η επόμενη αγορά μου, πλαίσιο θα είναι!
Απαράδεκτη συμπεριφορά και εξυπηρέτηση. Ανύπαρκτος διευθυντής για να αναλάβει τις ευθύνες του στο λάθος προϊόντος που μου έδωσαν. Δεν προτείνω το κατάστημα της Δάφνης.
”