Ύφος υπαλλήλων παντογνώστη, άσχετοι κατά βάθος με το αντικείμενο της πληροφορικής (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Στο καταστημα Μεταμόρφωσης συγκεκριμενα, ο υπαλληλος προσπαθουσε να με πεισει να αγορασω αλλο προϊον απο αυτο που αρχικα ζητησα, τονιζοντας οτι ειναι ιδιων επιδοσεων, ενω κατι τετοιο δεν ισχυε (ηταν πολυ κατωτερο), και οταν του το ανεφερα επεμενε βγαζοντας με τρελο. Άλλη φορα, στο ιδιο καταστημα, κατα την αγορα μιας οθονης, ο ιδιος υπαλληλος επεμενε να αγορασω και την εξτρα τους εγγυηση με επιπλεον επιβαρυνση, τονιζοντας οτι αν πχ. σε 6μηνες παθει κατι η οθονη, δεν θα ειμαι καλυμμενος. Του λεω τι ειναι αυτα που λετε, αφου εχει εγγυηση 2 ετων, και μου απηντησε οτι τυπικα θα ειμαι ακαλυπτος ενω με τη δικη τους εγγυηση η διαδικασια θα τρεξει πολυ πιο ομαλα. Σε ερωτηση μου αν παραδεχεται δηλαδη οτι το Πλαισιο θα δυσχερανει τη διαδικασια του RMA για τους πελατες που δεν εχουν την extra εγγυηση τους, δεν ελαβα απαντηση. Τελος αφου προχωρησα στην αγορα της οθονης χωρις την extra εγγυηση, με ειρωνευτηκε οτι ειμαι θαρραλεος. Υποτιθεται πως ο μονος λογος που ψωνιζαμε απο κει ακριβα προιοντα (πληρωνοντας το φεσι που βαζουν) ηταν για την αξιοπιστη εγγυηση Πλαισιου, που πλεον αν δε τα σκασεις αγοραζοντας τις “premium” extra ή οπως αλλιως λεγονται, εισαι ακαλυπτος. Οχι ευχαριστω δεν θα παρω, μονο ασχετοι με το αθλημα εμπιστευονται να ψωνισουν ηλεκτρονικα απο κει πια.
Ύφος υπαλλήλων παντογνώστη, άσχετοι κατά βάθος με το αντικείμενο της πληροφορικής (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Στο καταστημα Μεταμόρφωσης συγκεκριμενα, ο υπαλληλος προσπαθουσε να με πεισει να αγορασω αλλο προϊον απο αυτο που αρχικα ζητησα, τονιζοντας οτι ειναι ιδιων επιδοσεων, ενω κατι τετοιο δεν ισχυε (ηταν πολυ κατωτερο), και οταν του το ανεφερα επεμενε βγαζοντας με τρελο. Άλλη φορα, στο ιδιο καταστημα, κατα την αγορα μιας οθονης, ο ιδιος υπαλληλος επεμενε να αγορασω και την εξτρα τους εγγυηση με επιπλεον επιβαρυνση, τονιζοντας οτι αν πχ. σε 6μηνες παθει κατι η οθονη, δεν θα ειμαι καλυμμενος. Του λεω τι ειναι αυτα που λετε, αφου εχει εγγυηση 2 ετων, και μου απηντησε οτι τυπικα θα ειμαι ακαλυπτος ενω με τη δικη τους εγγυηση η διαδικασια θα τρεξει πολυ πιο ομαλα. Σε ερωτηση μου αν παραδεχεται δηλαδη οτι το Πλαισιο θα δυσχερανει τη διαδικασια του RMA για τους πελατες που δεν εχουν την extra εγγυηση τους, δεν ελαβα απαντηση. Τελος αφου προχωρησα στην αγορα της οθονης χωρις την extra εγγυηση, με ειρωνευτηκε οτι ειμαι θαρραλεος. Υποτιθεται πως ο μονος λογος που ψωνιζαμε απο κει ακριβα προιοντα (πληρωνοντας το φεσι που βαζουν) ηταν για την αξιοπιστη εγγυηση Πλαισιου, που πλεον αν δε τα σκασεις αγοραζοντας τις “premium” extra ή οπως αλλιως λεγονται, εισαι ακαλυπτος. Οχι ευχαριστω δεν θα παρω, μονο ασχετοι με το αθλημα εμπιστευονται να ψωνισουν ηλεκτρονικα απο κει πια.
”