Νεκταριος Φραγκος Φ.


Review on Plaisio

  1. Αγόρασα ένα κλιματιστικό αξίας 1350 € Το οποίο έχει δωρεάν εγκατάσταση,
    Όταν ήρθε ο τεχνικός για να κάνει την εγκατάσταση δυστυχώς ήταν η σύζυγος μου όπου της είπε ότι λόγω ντουβαριού στον τοίχο δεν μπορούσε να γίνει εγκατάσταση και ότι θα έπρεπε να τρυπήσει ένα ειδικό το ντουβάρι και ήθελε επιπλέον 50 € όση ώρα γινόταν αυτή η συζήτηση άνοιξε το κλιματιστικό να το μετρήσει για να δει αν χωράει στο σημείο .
    Εντέλει κατέληξε ότι πρέπει να πάρουμε πιο μικρό a/c ( 18.000btu ) , Φεύγοντας δεν άφησε τα στοιχεία το τηλέφωνο του και επικοινώνησα με το πλαίσιο οπου ζήτησα να γίνει αλλαγή στο προϊόν και τα χρήματα που μένουνε να κοπεί κάποιο πιστωτικό για μια επόμενη αγορά.
    Μου ζήτησαν φωτογραφίες από το προϊόν , ενημέρωσα ότι το άνοιξε για να μετρήσει ο συνεργαζόμενος τους τεχνικός , μου ανακοινωνόταν οτι για να δεχτούνε πίσω την επιστροφή θα μας χρεώσουν 12% επειδή ο τεχνικός έκοψε το τσέρκι και δεν θα μπορούσε να το πουλήσει στην ίδια τιμή.
    Όσο προσπαθούσα να της εξηγήσω οτι αυτό δεν το έκανα εγώ αλλά ο συνεργαζόμενος Τεχνικος και το προϊόν δε βγήκε έξω μου ανακοίνωσαν ότι άμα διαβάσετε τους όρους θα δείτε ότι αυτό αναφέρεται στους όρους .
    ρωτάω ποιους όρους ; με ενημερώσετε για τους όρους μου δώσατε τους όρους πριν την αγορά ;
    Μου απάντησαν ότι δεν ειναι υποχρέωση μας να σας ενημερώσουμε για τους όρους εσείς έπρεπε από μόνοι σας να ρωτούσατε τους όρους.
    Είναι η τελευταία μου αγορά από το πλαίσιο και θα το ψάξω και νομικά να κάνω και επίσημη καταγγελία .
    έχει και συνέχεια του ζήτησα το τηλέφωνο του τεχνικού για να μιλήσω μαζί του και δε μου το δίνουνε για την ώρα .

Επικοινωνία