Δεδδηε, η φωτογραφία της αναβάθμισης Δεδδηε, με το βλέμμα στο μέλλον. Τους λες οτι υπάρχει διακοπή σε ενα σημείο της…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη μην πάτε να κάνετε συμβόλαιο σας τρώνε τα λεφτά ξεκάθαρα αλλά έχετε συμφωνήσει για το πόσο και σας χρεώνουν περισσότερα από αυτά που έχετε συμφωνήσει…..και σαν μην φτάνει αυτό το ίντερνετ κολλάει το σήμα δεν πιάνει ….απλααααα Απαράδεκτη και εξυπηρέτηση τους το ίδιο
”απαραδεκτοι. κλεινουν τηλεφωνα στη μουρη . δεν θελουν καν να βοηθησουν μονο να τελειωνουν με το τι εχεις να πεις και δεν βοηθαν καν. κυριολεκτικα μου εκλεισαν μεχρι και το λαιβ τσατ… αχρηστοι.
”Έχω πάρει 500 τηλεφωνα για να κανουν κατι με το ιντερνετ που ολο κανει διακοπές. Στο τελευταίο μου λένε οτι θα στείλουν τεχνικό και την άλλη μέρα μου στέλνουν μήνυμα ότι δεν με βρήκανε οπότε το θέμα έχει λήξει γιαυτούς. Άκου απάντηση.. Το θέμα έχει λήξει. Εννοείται ότι δεν ήρθανε ποτέ, ούτε φυσικά τηλέφωνο πήρανε, δηλαδή μας παραμυθιάζουν κιόλας, στο τέλος του μήνα θα μας ζητάνε να τους πληρώσουμε και τα γαμ..τικα. Αφού δεν παρέχετε καμία εξυπηρέτηση τι τη θέλετε την τεχνικη υποστήριξη μου λέτε; μόνο για τις καλημέρες; Και περιμένουμε και 20 λεπτά για να μας συνδέσουν και στο τέλος μας συνδέουν με Κάιρο. Γραμμένους μας έχουν απο τότε που έγινε nova.
”Ένα αστέρι γιατί δεν μπορώ να βάλω κανένα. Η WIND δεν είχε σήμα πουθενά στα κινητά τώρα δεν έχει και στο σταθερό. 3 μήνες χωρίς τηλέφωνο και με τρελό μέσο μου έβαλαν υδριδικο router για να παίρνω κανα τηλέφωνο, να με πάρουν ούτε λόγος. Υπεύθυνος κανένας. Μου αναβάθμισαν την γραμμή σε 500αρα χωρίς να έχουν κάνει εγκατάσταση οπτικής στην πολυκατοικία. Παπατζιδες από τους λίγους. Με δύο καταγγελίες στην εεττ δεν υδρωνουν με τίποτα. Χάλια μαύρα μακριά.
”Ότι χειρότερο υπάρχει.. πληγωμένους λογαριασμούς τους βγάζουν απλήρωτους..εκπρόσωποι ανίκανοι να σε βοηθήσουν.. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ.
”Η χειρότερη εταιρία που έχω μπλέξει εδώ και χρόνια μπορώ να γράφω παράπονα μέχρι το πρωί δεν μπορεί καποιος θα τους βαλει στην θέση τους
”Προσοχή
”Εγκληματική οργάνωση
Αλητες
Απαράδεκτη. Καμμία εξυπηρέτηση. Κάθε μέρα κόβεται το ίντερνε ανά 5 λεπτά. Πολλές επικοινωνίες χωρίς αποτέλεσμα . αξίζει να πληρώσει κανείς την ρήτρα και να φύγει.
”Πεταξτε τα λεφτα σας απο το παραθυρο καλυτερα σε περιπτωση που θελετε να κανετε καποιο συμβολαιο!Μας χρεωσαν 20 ευρω για ενα καλωδιο που εκανε λαθος δικος τους τεχνικος,μονιμο προβλημα με το ιντερνετ και το τηλεφωνο και μετα απο 6 μηνες που προσπαθουσα να επικοινωνησω μαζι τους για να το φτιαξουν ηρθε τεχνικος και μου ειπε οτι ειναι λαθος και το ρουτερ και ο ενιχυτης!Το αλλαξε και ξαναεχω προβλημα!
”Χειροτερη εταιρεια δεν υπαρχει!Ερχονται κανουν επιτηδες λαθη για να φωναξεις τεχνικο τον οποιο πληρωνεις μονιμα!Οσο για τηλεοραση nova μονιμα δικαοπες κα οτι δεν εχει σημα!Σκουπιδια!
Απαράδεχτη εξυπηρέτηση. Πλήρωσα 100€ στο Κινητο μου σε άλλη εταιρεια για να τους καλώ και να με κοροϊδεύουν για το σταθερό και internet στο γραφείο. 20 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και internet. Ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα. Απαράδεχτη εξυπηρέτηση. Μακριά από αυτή την εταιρεια.
”Τραγικοί…. 2 βδομάδες χωρίς ίντερνετ, ζητούσα να μου πουν πότε θα έρθει τεχνικός και ποτέ δε πήρα απάντηση…
”Γενικότερα δεν έχω αρνητική εμπειρία από την εταιρεία (και είμαι χρόνια πελάτης).
”Αυτό που θα ήθελα να πω για την σημερινή μου εμπειρία είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στο site της εταιρείας το 13700 που είναι η ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΕΩΣΗ για τεχνική υποστήριξη. Επίσης υπάρχει διπλός χρόνος αναμονής ….(!!!) ένας για να σε συνδέσουν με το τεχνικό τμήμα και ένα για να μιλήσεις με τον τεχνικό!
Καλό είναι η εταιρεία να ενημερώσει ΟΛΟ το προσωπικό της να ενημερώνει τους πελάτες σας για τον αριθμό της ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΕΩΣΗΣ…. Μια συγκεκριμένη υπάλληλος σας, καλώντας το 13800 δεν είχε ΚΑΜΙΑ απολύτως διάθεση να μου τον πει… απλά με σύνδεσε με το τεχνικό τμήμα και όταν ήρθε η στιγμή να μιλήσω απλά κόπηκε η σύνδεση και φτου και από την αρχή!!!!!
Στην επόμενη προσπάθεια απλά ήμουν τυχερή και έπεσα πάνω σε ένα πρόθυμο νεαρό…. ίσως και πιο ενημερωμένο…
Δεν είναι εποχή για να συμβαίνουν τέτοια ….
Ότι χειρότερο υπάρχει!!!!
Μακριά από την NOVA !!!
Υπομονή να τελειώσει η σύμβαση να φύγω.😤😡🤬
Υ.Γ Αν είχε μείον αστέρια θα έβαζα ..
”Κατάστημα Πατησίων 154, απαράδεκτη και ουσιαστικά ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών. Για αντικατάσταση εξοπλισμού, ώστε να είναι συμβατός με καινούρια smart tv, τον οποίο μπορούσαν να μου παραδώσουν άμεσα και ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν, με παρέπεμψαν στην εξυπηρέτηση πελατών 13700 (ούτε καν δηλαδή στο σωστό αριθμό 13800 για οικιακούς πελάτες). Μετά από άπειρα τηλεφωνήματα και αναμονή (όπου, αφού είχα περιμένει 25λεπτο, μου είπαν μεταξύ άλλων και το αμίμητο ότι πήρα μεν στο σωστό αριθμό αλλά δεν μιλάω με αρμόδιο οπότε θα με καλέσουν εκείνοι) επιβεβαιώθηκε ότι τηλεφωνικώς ΔΕΝ χρειαζόταν και ΔΕΝ μπορούσε να γίνει το παραμικρό και ότι έπρεπε να περάσω από κάποιο κατάστημα!!Εννοείται ότι απέφυγα το κατάστημα της Πατησίων 154 και εξυπηρετήθηκε τελικώς από άλλο κατάστημα όπου οι υπάλληλοι κατάλαβαν τι ζητώ, χωρίς να με παραπέμπουν σε άσχετα τηλέφωνα και διαδικασίες, και το ζήτημα έληξε- προς το παρόν τουλάχιστον.
”άψογη εξυπηρέτηση αν και έχει πολύ ώρα αναμονή
”Απαράδεκτοι…. αναμονή 40 λεπτά
”Η χειρότερη εταιρεία σταθερής. Όλο το καλοκαίρι διαρκώς δεν λειτουργεί το δίκτυο, ο τεχνικος εμφανίζεται μετά από 10 μέρες στην καλύτερη. Έχω δυο ηλικιωμένους στο σπίτι και διαρκώς είναι χωρίς τηλέφωνο. Θα αλλάξω σε άλλη εταιρία και θα ζητήσουν να πληρώσουμε κιόλας που θα λήξουμε το συμβόλαιο νωρίτερα, ενώ η υπηρεσία που προσφέρουν είναι ανύπαρκτη.
”Πιο χάλια δεν υπάρχει περιμένω 2 εβδομάδες με χαλασμένο δίκτυο να μας εξυπηρετήσετε
”Καλώ καθημερινά στο 13700 5 φορές την ημέρα με άρρωστο άτομο στο σπίτι…
Κρίμα ένα δίκτυο χάλια μαύρα
Φεβρουάριο του 23 πηγαίνω σε κατάστημα της nova για να ανανεώσω το συμβόλαιο κινητής μου και να προσθέσω μια ακομα γραμμή κινητού αλλά και το σταθερό μου. Έχω ήδη την τηλεόραση nova μέσω δορυφορου σε full pack. Από κάποιο λάθος ο υπάλληλος μου έκανε υποβάθμιση πακέτου στην τηλεόραση και το γύρισε σε cinema μόνο. Όταν το κατάλαβε, ζήτησε συγγνώμη και μου είπε πως δεν μπορεί να το ξαναλλαξει δύο φορές στον ίδιο μήνα. 23 Αυγούστου σήμερα μετά από 6 επισκέψεις σε καταστήματα (τα καταστήματα δεν μπορούν να κάνουν κάτι) καμία 20ρια τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση είτε για λύση είτε για διακοπή ακόμα περιμένω την κλήση εντός 48ωρου επειδή είμαι σε υψηλή προτεραιότητα λόγο του προβλήματος μου. Εγώ φυσικά πληρωσα και πέναλτι υποβάθμισης και ακόμα πληρώνω πάγιο για κάτι που δεν βλέπω. Θα γίνει πλέον καταγγελία στην εεττ.
”Είστε η χειρότερη εταιρία. Μου φάγατε 15 ευρώ μου τα επιστρέψατε πίσω στον λογαριασμό και όχι στην τράπεζα και όταν έκανα φορητοτητα μου απενεργοποιησατε το πακέτο με τα δωρεάν λεπτά και εν τέλη μου φάγατε τα 15 κλέφτικα. Σας αξίζει κλείσιμο έχω ήδη μιλήσει με την προστασία καταναλωτών
”Εξυπηρετηση χαλια ,5 μερες χωρις ιντερνετ σε επιχειρηση ,εχω παρει 15 φορες τηλεφωνο θα επικοινωνισουμε αμεσα ποτε δεν επικοινωνησαν ,οι τεχνικοι τους τα ιδια χαλια με πηραν τηλεφωνο και δε με βρηκαν ψεματα δεν ειχα κληση στο κινητο μου,ακομα περιμενω τους τεχνικους μακρια απο την nova.
”Απαράδεκτοι, ξενοικιαζα και δε μπορούσα να κάνω μεταφορά, ήξερα ότι θα πληρώσω ένα μεγάλο ποσό αλλά τι να κάνουμε. 21 μέρες μιλούσαμε στο τηλέφωνο για να γίνει η διακοπή μίλησα με 6 υπαλλήλους στο τηλέφωνο, με έπαιρναν τηλέφωνα και μόλις το σήκωνα με έβαζαν σε αναμονή και άλλα πολλά. Επίσης από ότι φαίνεται υπάρχει η διακοπή και η άμεση διακοπή και οι υπάλληλοι στο κατάστημα δε το γνωρίζουν (απαράδεκτο) και κάπως έτσι χρεώθηκαν έναν έξτρα μήνα πού δε μπήκα στο ίντερνετ και είχα ξενοικιαζει, ντρέπεται και η ντροπή
”Απαράδεκτη συμπεριφορά γενικά. Αδύνατη η επικοινωνία με κάποιον που να μπορεί όντως να απαντήσει και να δώσει λύσεις. Για το κομμάτι της τηλεφωνίας. Δυστυχώς ούτε τα μαγαζιά δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν. 20 λεπτά για να συνδεθεί ο υπάλληλος με την εταιρεία. Το νέο έργο με την τηλεόραση εκτός πραγματικότητας. Έτσι απλά εξαφανιστηκαν 4 κανάλια και θεωρητικά με ενα μνμ στη θέση των καναλιών μπορείς να συνδεθείς. Το κόστος για την συγκεκριμένη διαδικασία είναι 100 ευρώ. Και απαιτείται τεχνικός. Τον οποίο φυσικά δεν στέλνει. Πρέπει να μειώσει ΆΜΕΣΑ την συνδρομή. Αφού προσφέρει λιγότερα απο όσα συμφωνήσαμε
”Απαράδεκτη εταιρεία!! Δυστυχώς κάναμε το λάθος!!!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Ειναι η δευτερη φορα που δεν ειναι σε θεση να με εξυπηρετησουν.
Την πρωτη με αφησαν χωρις σταθερο για μηνες.
Τωρα εδω και τρεις μερες δεν εχω ιντερνετ. Μετα απο ωρες αναμονης στο τηλ, απαντησε καποιος,ζητησε το κινητο μου για να με καλεσουν αργοτερα και να μη φυγω απο το σπιτι,να τους περιμενω να με καλεσουν.
Με καλεσαν μετα απο τρεις μερες…
Την πρωτη φορα λογω φορτου εργασιας δεν εφυγα απο αυτη την χαλια εταιρια.
Τωρα ομως bye bye .καιρος να παω σε επαγγελματιες και οχι σε τυχαιους.