Φεβρουάριο του 23 πηγαίνω σε κατάστημα της nova για να ανανεώσω το συμβόλαιο κινητής μου και να προσθέσω μια ακομα γραμμή κινητού αλλά και το σταθερό μου. Έχω ήδη την τηλεόραση nova μέσω δορυφορου σε full pack. Από κάποιο λάθος ο υπάλληλος μου έκανε υποβάθμιση πακέτου στην τηλεόραση και το γύρισε σε cinema μόνο. Όταν το κατάλαβε, ζήτησε συγγνώμη και μου είπε πως δεν μπορεί να το ξαναλλαξει δύο φορές στον ίδιο μήνα. 23 Αυγούστου σήμερα μετά από 6 επισκέψεις σε καταστήματα (τα καταστήματα δεν μπορούν να κάνουν κάτι) καμία 20ρια τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση είτε για λύση είτε για διακοπή ακόμα περιμένω την κλήση εντός 48ωρου επειδή είμαι σε υψηλή προτεραιότητα λόγο του προβλήματος μου. Εγώ φυσικά πληρωσα και πέναλτι υποβάθμισης και ακόμα πληρώνω πάγιο για κάτι που δεν βλέπω. Θα γίνει πλέον καταγγελία στην εεττ.
Φεβρουάριο του 23 πηγαίνω σε κατάστημα της nova για να ανανεώσω το συμβόλαιο κινητής μου και να προσθέσω μια ακομα γραμμή κινητού αλλά και το σταθερό μου. Έχω ήδη την τηλεόραση nova μέσω δορυφορου σε full pack. Από κάποιο λάθος ο υπάλληλος μου έκανε υποβάθμιση πακέτου στην τηλεόραση και το γύρισε σε cinema μόνο. Όταν το κατάλαβε, ζήτησε συγγνώμη και μου είπε πως δεν μπορεί να το ξαναλλαξει δύο φορές στον ίδιο μήνα. 23 Αυγούστου σήμερα μετά από 6 επισκέψεις σε καταστήματα (τα καταστήματα δεν μπορούν να κάνουν κάτι) καμία 20ρια τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση είτε για λύση είτε για διακοπή ακόμα περιμένω την κλήση εντός 48ωρου επειδή είμαι σε υψηλή προτεραιότητα λόγο του προβλήματος μου. Εγώ φυσικά πληρωσα και πέναλτι υποβάθμισης και ακόμα πληρώνω πάγιο για κάτι που δεν βλέπω. Θα γίνει πλέον καταγγελία στην εεττ.
”