ΜΑΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ Θ.


Review on Nova

  1. Γενικότερα δεν έχω αρνητική εμπειρία από την εταιρεία (και είμαι χρόνια πελάτης).
    Αυτό που θα ήθελα να πω για την σημερινή μου εμπειρία είναι ότι ΔΕΝ υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ στο site της εταιρείας το 13700 που είναι η ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΕΩΣΗ για τεχνική υποστήριξη. Επίσης υπάρχει διπλός χρόνος αναμονής ….(!!!) ένας για να σε συνδέσουν με το τεχνικό τμήμα και ένα για να μιλήσεις με τον τεχνικό!
    Καλό είναι η εταιρεία να ενημερώσει ΟΛΟ το προσωπικό της να ενημερώνει τους πελάτες σας για τον αριθμό της ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΕΩΣΗΣ…. Μια συγκεκριμένη υπάλληλος σας, καλώντας το 13800 δεν είχε ΚΑΜΙΑ απολύτως διάθεση να μου τον πει… απλά με σύνδεσε με το τεχνικό τμήμα και όταν ήρθε η στιγμή να μιλήσω απλά κόπηκε η σύνδεση και φτου και από την αρχή!!!!!
    Στην επόμενη προσπάθεια απλά ήμουν τυχερή και έπεσα πάνω σε ένα πρόθυμο νεαρό…. ίσως και πιο ενημερωμένο…
    Δεν είναι εποχή για να συμβαίνουν τέτοια ….

Επικοινωνία