Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 817 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

817 κριτικές για “Nova

  1. ΓΕΩΡΓΙΑ Ε.

    απαράδεκτοι! Είχα συμβόλαιο για EON TV, έληξε το Νοέμβριο του 2024. πλήρωνα κανονικά τους λογαρισμούς χωρίς συμβόλαιο. Τέλη Ιουλίου θέλησα να διακόψω την υπηρεσία. Πήρα 3 φορές στον πενταψήφιο, χρεώθηκα δεν ξέρω πόσο αφου περίμενα γύρω στο 20λεπτο καθε φορά, δε με συνδέσανε ποτέ, δεν μπορούσα να μιλήσω με κανένα, κάνω αίτημα στο μποτ και μου λέει θα πας σε κατάστημα για τη διακοπή ενώ μια μέρα πριν με παρακαλούσαν για να ανανεώσω το συμβόλαιο αυθημερόν τηλεφωνικά! Ήμουν διακοπες στα Σφακιά και πήγα 2 ώρες δρόμο στα Χανιά στο κατάστημα! Η διακοπή θα γίνει σε 1 μήνα μου λέει! Με τα πολλά ύστερα απο 1 ώρα αναμονής ζήτησα άμεση διακοπή της υπηρεσίας στο τηλ κέντρο αφου ο ένας με έστελνε στον άλλο… και μου ήρθε τελευταίος λογαριασμόα τριπλάσιος (απο 11 ευρώ το μήνα ήρθε 33!!. Μακριά!

  2. Ξενια Χ.

    Για να πάρετε το συμβόλαιο είπατε 3 μήνες δωρεάν. Σήμερα μου χρέωσαν 1 μήνα συν τα τέλη επανασύνδεση δήθεν,10 ευρώ και στις διακοπές μου που όντως άργησα αλλά 10 ευρω!!!!!!. Δλδ το τερματίζεται
    Κάπου έλεος δλδ.

  3. Στέλλα Κ.

    Είναι η τρίτη φορά που με «κρεμάει» η Nova στο εξωτερικό. Παρόλο που δεν έχω υπάρξει πελάτης σε άλλο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, κάθε φορά είναι ένα στοίχημα πώς θα λειτουργήσει η Nova και το roaming στο εξωτερικό. Πολύ κρίμα, γιατί η Cosmote δεν παρουσιάζει τα αντίστοιχα προβλήματα.

  4. 3 άτομα στην εξυπηρέτηση κανένα δεν ήξερε γιατί έχει βλάβη η γραμμή μου. Απαντήσεις καθυστερημένες και δη 2 ώρες μετά. Δεν μπορείς να συνεννοηθείς, μιλάς με ρομπότ.

  5. Ειρηνη Α.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση…….😔😔😔
    Σήμερα 31/7/25
    βρίσκομαι στη Χαλκιδική ,έχουν πρόβλημα στην εταιρία με την on line ανανέωση χρόνου ομιλίας, μίλησα με 2 εκπροσώπους, τον εκπρόσωπο από το μποτ ακόμη τον περιμένω και η απάντηση στην έκκληση μου για να μου ξεμπλοκάρουν την ανανέωση ήταν…….ή να περιμένω μέχρι αύριο ( για να λύσουν τα προβλήματα που έχουν) ή να πάω να αγοράσω από ένα περίπτερο κάρτα χρόνου ομιλίας!!!! Του εξηγώ ότι είναι βράδυ με πολλή βροχή στη Χαλκιδική, ότι βρίσκομαι σε ένα δάσος με το πιο κοντινό περίπτερο στα 10 χλμ. Μου απάντησε ότι με καταλαβαίνει αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα 😂
    Εγώ παρακαλώ να τους βάλω χρήματα για την ανανέωση κι αυτοί ενώ οι ίδιοι έχουν πρόβλημα με το σύστημα τους, δεν μπορούν να μου δώσουν κάποια mb για να κάνω τη δουλειά μου!
    Ντροπή!!

  6. Η nova ειναι απαράδεκτη σε όλα μακριά

  7. Ιωαννης Ζ.

    Η χειρότερη εταιρία μακράν με τη χειρότερη εξυπηρέτηση.
    Είχα πρόβλημα με την εφαρμογή ενώ έγραφε ότι η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε τραβούσε κανονικά λεφτά από το λογαριασμό. Μετά από συνεννόηση με την εταιρία και με αποστολή των αποδείξεων συναλλαγών να μου επιστραφούν τα επιπλέον χρήματα που πήρανε μου έστειλαν ένα Μάιλ ότι τα λεφτά πιστώθηκαν στο λογαριασμό πράγμα που δεν έγινε ποτέ. Έχουν περάσει 15 ημέρες τηλέφωνο στο τηλέφωνο άκρη δεν βγαίνει και το αίτημα είναι όλη την ώρα σε εξέλιξη. Αλλά ταυτόχρονα πρέπει να πληρώνω τους λογαριασμούς που θα έρθουν για να μην γίνει φραγή. Αυτοί να χρωστάνε σε εμάς αλλά εμείς όχι. Επίσης τους ζητάω την απόδειξη συναλλαγής για την κατάθεση που υποτίθεται έκαναν και δεν μου την στέλνουν. Ότι χειρότερο έχω συναντήσει…

  8. Στελιος Κ.

    7 μήνες αναμονή για οπτική ίνα!!!. Μόλις δούλεψε η γραμμή υπάρχει πρόβλημα ενεργοποίησης!!!Αν δεν το φτιάξουν σε 3 ημέρες ακυρώνω το συμβόλαιο.

  9. Zanna N.

    Άι στο δ….ο η χειρότερη εταιρία με χειρότερους τεχνικούς και εξέπερετηση πελατών (με εξαίρεση έναν πολύ εξυπηρετικό κύριο )τελευταία φορά ασχολούμε με εταιρια σας ,Άι στο δ….ο 3 μέρες δεν έχω νορμαλ σημα ,αν θα συνεχιστεί έτσι πάω Vodafone!!!

  10. Έχω δει και αν έχω δει εταιρίες στην Ελλάδα να εξαπατουν με τα ψεύτικα συμβόλαια που αλλα σου λένε στο τηλέφωνο μέχρι να κλείσουν το συμβόλαιο και άλλο σου δίνουν μετά. Αλλά η εν λόγο εταιρία ξεπέρασε τα όρια, μίλησα δύο φορές με το τηλεφωνικό κέντρο για ενα πακέτο προσφορά ολα καλα,άλλαξα παροχο έστειλαν την νεα κάρτα και τι μα δω! Τίποτα απολύτως απο αυτα που είχαμε πει στο τηλέφωνο, παίρνω τηλέφωνο μου λένε έχει γίνει λάθος θα προσπαθήσω το αίτημα και μέσα σε 2 μέρες θα έχει λυθεί το θέμα, την επόμενη μέρα μου έρχεται νέο μήνυμα και πάλι ήταν άλλο πακέτο απο αυτό που είχαμε συμφωνήσει, παίρνω πάλι τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν έχω το πακέτο που ειχα προσύμφωνησει,. Προφανώς και έγινα έξαλλος, τους είπα βρείτε τις κλείσεις και λύστε το θέμα, δεν έχω βγάλει ακόμα άκρη,τρομερό. Μακριά

  11. Βασίλειος Α.

    Έχω υπογράψει συμβόλαιο με την Nova στης 10 Ιουλίου και είμαστε σε αναμονή μέχρι και σήμερα 28 Ιουλίου. Έχω πάρει πόσες φορές τηλέφωνα στα κεντρικά και μου λένε συνέχεια την ίδια καραμέλα (Δεν έβαλα σωστά τα ρούτερ, έχετε πρόβλημα με το δίκτυο σας κτλπ.) Συμβουλεύουμε προς την μεγάλη εταιρεία Nova προτού προχωρήσει σε σύναψη συμβολαίων με τους υποτιθέμενους πελάτες να κάνει και καμιά έρευνα αγοράς για να δει μέχρι που μπορούν να φτάσουν. 👋👋👋👋

  12. Αντί να με βοηθήσουν να λύσω το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις του σταθερού ίντερνετ, η εταιρεία προτίμησε να το βρει ως ευκαιρία για να μου πουλήσει τις οπτικές ίνες. Έχω ήδη αποφασίσει να πάω στην οπτική ίνα αλλά ως τότε θα ήθελα να έχω ίντερνετ. Πλέον το μόνο σίγουρο είναι ότι το επόμενο μου βήμα για το σπίτι μου θα είναι εκτός αυτής της εταιρείας που επιλέγει να διαφημίσει τη νέα τεχνολογία ρίχνοντας την ποιότητα της παλιάς για να εξαναγκάσει τους πελάτες κι όχι να τους προσελκύσει.
    Η συμπεριφορά των εργαζόμενων κατά κύριο λόγο ήταν εξαιρετική με εξαίρεση μια κοπέλα που ειρωνευόταν εξ αρχής.

  13. Ηλίας Σ.

    Πτι χειρότερο σε εξυπηρέτηση !!

    Πήγα στις 24/06 σε κατάστημα Nova στους Γιους Αναργύρους και ζήτησα να σταματήσει η συνδρομή μου με την λήξη της .

    Έχω αντίγραφο !!

    Από εκεί και πέρα αρχίζει ο Γολγοθάς .

    Μου έστειλαν μήνυμα ότι θα ανανεώσουν την συνδρομή ;;; Με επιβάρυνση.

    Όταν μίλησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπαν ότι δεν έχει καταχωρηθεί η διακοπή. Συνδρομής από το κατάστημα και φαίνομαι ενεργός συνδρομητής !!

    Και αν θέλω να σταματήσω πρέπει να ξαναπάω στο ίδιο κατάστημα να ξανακάνω ακύρωση;

    Άχρηστοι ανίκανοι !!

    Και χωρίς συνδρομή για τα επόμενα χρόνια αν μου πουν να συνεχίσω με την Nova θα τους αποστείλω

  14. Νικολέττα Π.

    Ο,τι χειρότερο σε εξυπηρέτηση, μια βδομάδα χωρίς σταθερό κ internet κ μετά από δέκα τηλέφωνα μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω για αλλάξω ξανά συμβόλαιο αφού αυτή η σύνδεση δεν δουλεύει. Κ φυσικά να συνεχίσω χωρίς σταθερό κ internet μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

  15. Μαργαριτα Μ.

    Δέκα μέρες χωρίς ίντερνετ! Κάθε μέρα μας λένε το προωθω στο αντίστοιχο τμήμα κ κάθε μέρα…..απλά δεν έχω ίντερνετ . Απαράδεκτοι να έχεις λεφτά για πέταμα να τους ξεσκίσεις στις μήνυσεος

  16. Sotirios Marantos M.

    Χαλιά εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο.αφου περιμένα δύο μήνες στο τέλος πήγα να βγω και χρεωμένος!κρίμα γιατί είμαι πελάτης πολλά χρόνια

  17. ΕΦΗ Δ.

    Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή μηνυμα

  18. Βαγγέλης Τ.

    Σε κάνουν κι αισθάνεσαι βλάκας.
    1)Συμβόλαια που έγιναν ταυτόχρονα έχουν διαφορετικές ημερομηνίες λήξης
    2) ληγμένα συμβόλαια συνεχίζουν χωρίς συγκατάθεση
    3) Τα κανάλια της ΕΟN Δεν χουν mega & ant1
    4)Σου προτείνουν αλλαγή συμβολαίου 6 μήνες πριν αυτό λήξει
    4) Άλλα σου λένε στο ένα κατάστημα κι άλλα στο άλλο
    5) 25χρονα παιδιά υπάλληλοι σε κοιτάζουν αφ υψηλού λες κι είναι μέτοχοι της εταιρείας ενώ παίρνουν 3,60
    6) Το κακό είναι ότι ο σύγχρονος άνθρωπος είναι εγκλωβισμένος μέσα σε αυτό. Κι αυτα τα μυξιάρικα golden boys & ceo το ξέρουν.
    7) Διαφημίζουν τα ψηφιακά καλούδια τους και για να κάνεις συμβόλαιο πρέπει να χεις την χάρτινη ταυτότητα.
    8 )Άθλιοι

  19. Μακράν η χειρότερη εταιρεία το μόνο που τους νοιάζει είναι τα λεφτά.Καταστημα και δεν έχω ίντερνετ 2 μέρες,το ίδιο έγινε και το Πάσχα,φτιάχνουν τις γραμμές στα σπίτια και παρατάνε τα μαγαζιά.Τα λεφτά που χάνω ποιος θα μου τα δώσει; κανείς!Αισχος!

  20. Η εταιρία φιάσκο.μια μικρή ιστορία.η κόρη μου σπουδάζει 600 χιλιόμετρα μακρυά ξαφνικά 11 ιουνίου ανακαλύπτει ότι δέν έχει ίντερνετ.μετά απο πολλές επικοινωνίες με την εταιρία ανακαλύπτουμε ότι η τεχνική εταιρία της κοσμοτέ έκοψε αυθαίρετα την γραμή τής κόρης μου και σύνδεσε το διπλανό διαμέρισμα με γραμμή κοσμοτέ,γιατί δέν υπήρχε άλλη.αφού πέρασαν περί τίς 18 με 20 μέρες και μετά απο αλεπάλληλα ραντεβού με την κοσμοτέ μέσο nova φυσικά και που δέν εμφανίστηκαν ποτέ ,αποφασίσαμε να ακυρώσουμε τήν σύμβαση.και συνεχίζουμε απο τότε να επικοινωνούμε με τήν εταιρεία της nova και συνεχίζει να μας στέλνει λογαριασμούς ,και να μας απειλεί με πρόστιμο για την διακοπή.φυσικά μόλις περάσουν οι ημερομηνίες θα διακόψουμε τίς συδέσεις μας και εγώ και οι άλλες δύο κόρε

  21. Μαρία Π.

    Η πιο απαράδεκτη εταιρεία που υπάρχει στην εξυπηρέτηση πελατών.Χρόνια πελάτης θα αποχωρήσω κι εγώ και η οικογένειά μου γιατί μου έκοψε την γραμμή ο ΟΤΕ για να εξυπηρετήσει δικό της πελάτη και η NOVA μου στέλνει λογαριασμούς για κομμένο λογαριασμό .Προχώρησα σε ακύρωση συμβολαίου και με χρεώνει και ακυρωτικά τέλη αντί να υποχρεώσει τον ΟΤΕ να αποκαταστήσει τη βλάβη.Αποφάσισε ότι εγώ πρέπει να πληρώσω ηλεκτρολόγο και ξεπλύθηκε ότι δε φταίει αυτή λες και φταίω εγώ.Δεν αναλαμβάνει καμιά ευθύνη παρά μόνο χρεώνει για λογαριασμό που δεν λειτουργεί.Οι υπάλληλοι απαράδεκτοι ,δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος και με παραπέμπουν στον ΟΤΕ λες και υπέγραψα με τον ΟΤΕ και όχι μαζί τους.Τουλάχιστον αν έχεις πρόβλημα με τον ΟΤΕ να μιλάς με αυτόν που υπέγραψες και όχι με τον μεσάζοντα,ΑΙΣΧΟΣ

  22. ΝΙΚΟΣ Μ.

    απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται

  23. Katerina K.

    Δεν ξέρω τι φάση περνάνε κάθε μήνα τα ίδια Κολλάει το ίντερνετ μου συνέχεια
    Κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους μου Λένε ότι δεν μπορεί να Εντοπίσουν το πρόβλημα και ότι δεν βλέπουν κάποια βλάβη ή πρόβλημα!!!!
    Εγώ πως να βρω τι έχει;;; για να Κολλάει κάτι έχει!!!!!

  24. Απλως ειναι απαραδεκτοι…εδω και 1 μηνα δεν εχω internet λογω δικης τους υπαιτιοτητας και αρνουνται να μου δωσουν δεδομενα δωρεαν ατο κινητο

  25. Φίλιππος Φ.

    Άθλια. Έβαλα οπτική ίνα και 16 μέρες δεν δουλεύει το σταθερό τηλέφωνο. Η τεχνική υποστήριξη τους απαράδεκτη….