Απαράδεκτη εξυπηρέτηση…….😔😔😔
Σήμερα 31/7/25
βρίσκομαι στη Χαλκιδική ,έχουν πρόβλημα στην εταιρία με την on line ανανέωση χρόνου ομιλίας, μίλησα με 2 εκπροσώπους, τον εκπρόσωπο από το μποτ ακόμη τον περιμένω και η απάντηση στην έκκληση μου για να μου ξεμπλοκάρουν την ανανέωση ήταν…….ή να περιμένω μέχρι αύριο ( για να λύσουν τα προβλήματα που έχουν) ή να πάω να αγοράσω από ένα περίπτερο κάρτα χρόνου ομιλίας!!!! Του εξηγώ ότι είναι βράδυ με πολλή βροχή στη Χαλκιδική, ότι βρίσκομαι σε ένα δάσος με το πιο κοντινό περίπτερο στα 10 χλμ. Μου απάντησε ότι με καταλαβαίνει αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα 😂
Εγώ παρακαλώ να τους βάλω χρήματα για την ανανέωση κι αυτοί ενώ οι ίδιοι έχουν πρόβλημα με το σύστημα τους, δεν μπορούν να μου δώσουν κάποια mb για να κάνω τη δουλειά μου!
Ντροπή!!
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση…….😔😔😔
”Σήμερα 31/7/25
βρίσκομαι στη Χαλκιδική ,έχουν πρόβλημα στην εταιρία με την on line ανανέωση χρόνου ομιλίας, μίλησα με 2 εκπροσώπους, τον εκπρόσωπο από το μποτ ακόμη τον περιμένω και η απάντηση στην έκκληση μου για να μου ξεμπλοκάρουν την ανανέωση ήταν…….ή να περιμένω μέχρι αύριο ( για να λύσουν τα προβλήματα που έχουν) ή να πάω να αγοράσω από ένα περίπτερο κάρτα χρόνου ομιλίας!!!! Του εξηγώ ότι είναι βράδυ με πολλή βροχή στη Χαλκιδική, ότι βρίσκομαι σε ένα δάσος με το πιο κοντινό περίπτερο στα 10 χλμ. Μου απάντησε ότι με καταλαβαίνει αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα 😂
Εγώ παρακαλώ να τους βάλω χρήματα για την ανανέωση κι αυτοί ενώ οι ίδιοι έχουν πρόβλημα με το σύστημα τους, δεν μπορούν να μου δώσουν κάποια mb για να κάνω τη δουλειά μου!
Ντροπή!!