Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 784 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

784 κριτικές για “Nova

  1. Δημήτριος Χ.

    Εχω πρόβλημα με το ίντερνετ με συνεχείς διακοπές τώρα 10 μέρες όλο λένε θα το φτιάξουν στέλνουν τεχνικό ηλεκτρονικά μου έρχεται μυνημα οκ εγινε επιδιόρθωση βλάβης αλλά πάλι το ιδια εχω επαγγελματικό ίντερνετ είναι άχρηστη η εταιρεία

  2. Αναστασία Ν.

    Απαράδεκτη επιχείρηση που το 2021 με χρέωσε για χρήση στην ΕΕ σε πακέτο που είχε ήδη πληρωθεί, πράγμα που παραβιάζει οδηγία της ΕΕ.

    Ταλαιπωρούν τους γονείς μου 1 χρόνο για οπτικές ίνες.

  3. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Μ.

    Αθλια υπηρεσία ιντερνετ μέσω κινητής τηλεφωνίας, συνεχείς διακοπές, χαμηλές ταχύτητες, αδυναμία σύνδεσης στο wifi και αποσυνδέσεις συσκευών.
    Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης, άθλιο, με ανύπαρκτη γνώση οι τεχνικοί (τεχνικοί!!!!!).
    ΜΕΙΤΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ

  4. Παναγιώτης Κ.

    Δεν καταλαβαίνω το πως αυτή η εταιρεία λειτουργεί! Απαράδεκτη η “εξυπηρέτηση”, Οι διάφοροι υπάλληλοι της σε αντιμετωπίζουν με θράσος, ψευτιά και πονηριά. Το συμβόλαιο που σου στέλνει προς υπογραφή είναι απολύτως περιληπτικό, δεσμευτικό για σένα, αλλά μη δεσμευτικό για την NOVA. Στο στέλνει με τέτοιο τρόπο και φόρμα, που νομίζεις ότι το διάβασες, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχεις διαβάσει τίποτα. Για να το διαβάσεις ολόκληρο πρέπει κατ’ αρχάς να το βρεις και εν συνεχεία να βρεις όλους εκείνους τους όρους που ο “πωλητής ” της εταιρείας δεν στους είχε αναφέρει αλλά που εκ των υστέρων καλείσαι να τους πληρώσεις γιατί τους..”υπέγραψες”.

  5. Κωνσταντίνα Β.

    2 μέτρα από το ρουτερ κ δεν έχω ίντερνετ- τραγικό ! Περιμένω πώς και πώς να λήξει το συμβόλαιο να φύγω!

  6. Λες και έκανε κάστινγκ η εταιρεία ώστε να μαζέψει τους πιο άχρηστους και ανίκανους υπαλλήλους, τόσο στα καταστήματα όσο και στην εξυπηρέτηση πελατών. Δεν έχουν ιδέα τι τους γίνεται και όσες φορές χρειάστηκα την βοήθειά τους, όχι μόνο δεν με εξυπηρέτησαν αλλά και μου έδωσαν και λανθασμένες πληροφορίες.

  7. Elli B.

    αφορά τηλεφωνική σύνδεση στην επαρχία σταθερού τηλεφώνου και ίντερνετ. Δεν μπόρεσαν από το call center να κάνουν σωστή διάγνωση, αβασάνιστα έστειλαν καινούργιο router, το οποίο φυσικά δεν διόρθωσε το πρόβλημα και έδωσαν τελικά ενημέρωση ότι λύθηκε το θέμα, ενώ βλέπουν ότι δεν υπάρχει σήμα ούτε wifi. To αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών είναι ότι μετά από ένα δεκαπενθήμερο διέκοψαν και τα δωρεάν giga που είχαν υποχρέωση συμβατική να προσφέρουν και τώρα πρέπει να ξανακάνω τις ενέργειες από την αρχή. Επίσης διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει επικοινωνία και συνεννόηση μεταξύ call center και τεχνικής υπηρεσίας.

  8. Αντιγόνη Κ.

    Οι άνθρωποι της εξυπηρέτησης πελατών καλά κάνουν και ζητάνε να επικοινωνήσει ο άνθρωπος στο όνομα του οποίου βρίσκεται η σύνδεση, όμως καλό θα ήταν να μην κόβουν έτσι απότομα την επικοινωνία μέσω chat επειδή μιλάει ένας συγγενής. Κάποιοι άνθρωποι είναι ηλικιωμένοι και δεν μπορούν να βγάλουν άκρη οι ίδιοι. Είναι αγενές να κόβεται έτσι η επικοινωνία.

  9. γεο α.

    σκουπιδαριο μεγαλο, πληρωνεις για 50αρι ιντερνετ και πιανει ιντερνετ 30-40 μια φορα το μηνα και τις υπολοιπες μερες πιανει 3-4-5,αρε απατεωνες τσαμπα σας πληρωνουμε το σκουπιδαριο ειναι λιγο για να εκφρασει αυτο που ειστε

  10. Πέτρος Κ.

    Τραγικοί! Βάλαμε οπτική ίνα για καλύτερη ταχύτητα και μας κόβεται συνεχώς το wifi ή κολλάει. Επιπλέον το συνεργείο τους ήταν δύο χαζοχαρουμενοι που σπαγαν πλάκα και γελούσαν όλη την ώρα, πιθανότατα κάναν και άθλια σύνδεση αλλά φυσικά η Nova δεν το δέχεται και τα ρίχνει σε μας.

  11. Nick S.

    Απογοητευτική εμπειρία με Nova – Πληρώνω για μια μη λειτουργική υπηρεσία

    Αν και πληρώνω για 100άρα σύνδεση, αντιμετωπίζω συνεχείς αποσυνδέσεις και χαμηλές ταχύτητες (30-90 Mbps). Τα προβλήματα εμφανίζονται καθημερινά από τις 5 έως τις 10 το βράδυ και τα Σαββατοκύριακα από το μεσημέρι και μετά. Παρά πολλές δηλώσεις βλάβης και επισκέψεις τεχνικών, η κατάσταση παραμένει η ίδια. Κάθε φορά λένε ότι το πρόβλημα επιδιορθώθηκε, αλλά οι αποσυνδέσεις συνεχίζονται. Η υπηρεσία είναι τελείως μη λειτουργική και με έχει επηρεάσει αρνητικά, χάνοντας σημαντικά ραντεβού και ώρες εργασίας από το σπίτι. Δεν προτείνω τη Nova σε κανέναν που χρειάζεται αξιόπιστη σύνδεση.

  12. Τεράστιο λάθος που πήγα σε ένα τέτοιο τσίρκο χωρις να διαβάσω κριτικές.. ότι χειρότερο σε επικοινωνία κανένας σεβασμός στον ΠΕΛΑΤΗ μόνο ψέματα για να μην αναλάβουν ευθύνη και ποτέ σήμα φυσικά ! 20 μέρες επι τρία τηλέφωνα και ειρωνεύονται και όταν ζητάς προϊστάμενο σε παίρνει μια κοπέλα που παριστάνει ότι είναι … Τρεις μέρες μετά την καταγραφή ότι θες να μιλήσεις με υπεύθυνο και συνεχίζει ακριβώς το ίδιο μοτίβο συμπεριφοράς! Ειναι πολύ κρίμα τέτοιο άνθρωποι να δουλεύουν πίσω από ένα τηλέφωνο(γιατί ποτέ δεν θα τους αναθέσει κάποιος άλλος θέση σε φυσικό κατάστημα με τέτοια συμπεριφορά) σε θέση εξυπηρέτησης .. θίγουν την εταιρεία που τους εμπιστεύεται και τους εξασφαλίζει ένα μισθό ! Φυσικά και δεν εξυπηρετήθηκα ούτε μετά από αυτό το τηλεφώνημα!! ΜΑΚΡΥΑ ΜΑΚΡΥΑ

  13. λουκας μ.

    ΑΛΗΤΕΙΑ..πληρωνω 5,51 ευρω για 1 gb τον μηνα, και επειδη τον απριλιο ειχα υπερβαση 27mb με χρεωσαν 30 ευρω επιπλεον ειναι κλεφτες ,τελος. συνδρομητης απο 2009

  14. Η χειρότερη εταιρεία που έχει υπάρξει ποτέ. Εδώ και μια βδομάδα δεν έχω σταθερό και ίντερνετ και ο τεχνικός κάθε μέρα μας κλείνει ραντεβού και δεν έρχεται, τους παίρνουμε τηλέφωνο και πετάνε χαρταετό…..θα μιλήσω με το σύνδεσμο καταναλωτών γιατί υποτιμούν τη νοημοσύνη μου .δυστυχώς δεν έχει κριτική χωρίς αστεράκι ….

  15. Artur S.

    Πολύ χάλια καθόλου σήμα από εχθές και γι’ αυτό το λόγο πρέπει να σας πληρώσω κάθε μήνα😡😡😡😡😡🤬🤬🤬

  16. ΜΑΙΡΗ Δ.

    χειροτερη εξυπηρετηση δεν εχω δει ποτε μου και ενω δεν γραφω γενικα κριτικεσ ειναι η 1η φορα που θα ασχοληθω να γραψω
    εκανα μια συνδεση στα 100mbs . ηρθε τεχχνιοσ στο χωρο για να ενωσει σε ετοιμη συνδεση ενα ρουτερ (και δεν ειχε στην διαθεση του ουτε split ευτυχωσ ειχα εγω απο προηγουμενη συνδεση και πηρε το δικο μου) και εφυγε.
    στο χωρο το δικτυο φτανει μετα βιασ τα 10mbs και στα 40 cm συνδεεται μονο με 2,4g . η αντιμετωπιση του τεχνικου τμηματοσ ηταν να βρω εγω τροπο να συνδεθω στο ρουτερ και να διαχωρισω τα δικτυα (2,4-5g – αν διαχωριστουν δε θα αλλαξει η εμβελεια που στα 2μ δεν εχει σημα??) και οταν τουσ εξηγησα οτι δεν εχω εξοπλισμο για να κανω αυτεσ τισ ενεργειεσ η αντιμετωπιση ειναι “να βρω καποιον να τα κανει” .δεν εχω ξαναδει χειροτερη αντιμετωπιση απο εταιρεια.

  17. Anna P.

    ΜΑΚΡΙΑ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ NOVA η χειροτερη εταιρεια τηλεφωνιας ολο διακοπες στις κλησεις , δεν πιανει καλα πουθενα, και δεν φτανει αυτο χρεωνουν εκτος παγιου οσα θελουν και οτι θελουν και σου έρχεται ενας λογαριασμος υπερογκος χωρις λογο. Μην τσιμπησετε κσι κανετε συμβολαιο μαζι τους κοροϊδεύουν τον κόσμο ειδικά οταν βαζουν φθηνα πακετα δεν ισχυουν τελικα . Ειναι ψεματα

  18. Δημήτρης Λ.

    Είχα ένα θέμα με το ίντερνετ μου και η ειδικός που ανέλαβε το θέμα μου , ανέφερε ότι δεν είναι αρμοδιότητα της νόβα η λύση του προβλήματος και με παρέπεμψε σε 3ο δηλαδή τεχνικό . Καθώς την ρωτούσα γιατί αναλαμβάνεις ένα θέμα σε εξυπηρέτηση πελατών να δώσεις στον πελάτη κάποια εξήγηση για το θέμα που έχει ή τι μπορεί να φταίει για αυτό . Μου έκανε οριακά copy paste την ίδια απάντηση ότι δεν είναι αρμοδιότητα της Νόβα δηλαδή αν έχω εγώ θέμα με το ίντερνετ μου μάλλον θα πάρω την θεία μου να μου το φτιάξει . Πραγματικά τραγικοί το ελάχιστο μάλλον η κυρία δεν ξέρει τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών χρειάζεται αλλαγή επαγγέλματος.Να σημειωθεί πριν 2 χρόνια το ίδιο πρόβλημα μου το είχε φτιάξει ειδικός της νόβα σε 5 λεπτά χαχαχαχαχχαα

  19. ΙΩΑΝΝΗΣ Γ.

    Μία εβδομάδα χωρίς ίντερνετ. Πήγα στο κατάστημα επειδή έπαθε βλάβη το μόντεμ Παρασκευή και αρνήθηκαν να μου πουλήσουν άλλο. Θα έρθει ο τεχνικός. Μόνο έτσι. Είπαν. Πάρτε μια σιμ νόβα για απεριόριστα δεδομένα. Εν τώ μεταξύ δεν έχω σήμα σπίτι ούτε θέλω στο αφμ μου να χρεώσω κι άλλο νούμερο και στο κινητό έχω ήδη δύο σιμ. Να αυξήσουν τα στατιστικά τους ήθελαν. Ο τεχνικός είπε θα έρθω πρωί. Περίμενα Σάββατο όλο το πρωί μέχρι τη μία. Κα παίρνει στις 13.45 για να πει ότι θα έρθει σε ένα τέταρτο. Τη Δευτέρα δεν ήρθε. Την Τρίτη διαπίστωσε αυτό που είπαμε στο τηλέφωνο αλλά δεν έφερε ρούτερ. Θα σας στείλουν αύριο η μεθαύριο. Ο μόνος λόγος που έβαλα νόβα ήταν επειδή δεν άφησαν τους τεχνικούς άλλης εταιρείας να ανοίξουν συνδρομή εκεί που είχαν σκάψει η wind. Αλλά τώρα ξέρω τί θα κάνω.

  20. Γιώργος F.

    Βλαβη από τις 14/5/25 έως και σήμερα 2/6/25
    Όλο αυτό το χρονικό διάστημα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο και χωρίς κάποιο back up internet από την εταιρεία.
    Με έχει αφήσει ακάλυπτο τόσο καιρό με συνεχείς επικοινωνία από μέρους μου μόνο για να βρεθεί λύση χωρίς αποτέλεσμα.
    Ο χειρότερος παροχος ιντερνέτ.

  21. Maria K.

    Η χειρότερη εταιρία ever! Σε χρεώνουν έξτρα μέχρι και αν το μήνυμα σου ξεπεράσει το βασικό ποσό λέξεων (κάτι που δεν σε ενημερώνουν) δηλαδή ένα μήνυμα με 50 λέξεις στο χρεώνουν έξτρα, και αν βάλεις φατσούλες επίσης σε χρεώνουν έξτρα. Σου ανεβάζουν το παγιο όποτε γουστάρουν, άσχετα αν έχεις κάνει συμφωνητικό και το προσωπικό σε όλα τα καταστήματα αποτελείται από τις χειρότερες και αγενέστερες κατίνες του χωριού που ήρθαν να ζήσουν στην πόλη και το παίζουν κι έξυπνες, κοιτώντας σε λες και εσύ είσαι ο ηλίθιος!!!!!!!!!! Μόνο κακά έχω να πώ γι΄ αυτή την (να την κάνει ο θεός) εταιρία…. Μακριά της, παιδιά!!!!!!!!!!!!!!!

  22. Μπάμπης Τ.

    Η χειρότερη, πότε δεν εχιες Internet αλά πρέπει να πληρώνεις

  23. Απαράδεκτο με άφησαν χωρίς τηλέφωνο εμένα και την σύζυγο μου. Πήρα της κάρτες σιμ μετά από πολύ ταλαιπωρία κόψανε το σήμα από την άλλη εταιρία που ήμουν τους περνώ τηλέφωνο από άλλο τηλέφωνο μου έλεγαν να κάνω αίτηση στο gov ενώ δεν είχα τηλέφωνο για επίσης με sms περίμενα ώρες σε άλλο χώρο με τηλέφωνο τελικά με αφήσανε χωρίς να μου ενεργοποίησουν της κάρτες. Πραγματικά ανευθυνει εταιρία. Ντροπή σς

  24. Απαράδεκτοι, άσχετοι και δεν έχουν ιδέα τι γίνεται σε αυτή την εταιρεία. 3 εβδομαδες με έχουν κάνει μπαλάκι από την εξυπηρέτηση στο τεχνικό τμήμα και από το τεχνικό τμήμα στην εξυπηρέτηση…Οι μισοί μου λένε η γραμμή είναι ενεργή οι άλλοι μισοί ότι υπάρχει πρόβλημα…μέσα σε 2 ώρες μίλησα με 8 διαφορετικά άτομα στο chat .. χάος για να μην πω κανα χειρότερο χαρακτηρισμό…Και φυσικά το πρόβλημα εξακολουθεί…για να μην πω και για τις χρεώσεις…έχω δύο κινητά με το ίδιο πρόγραμμα αλλά έχουν διαφορετικό πάγιο…καλό???? Και φυσικά δεν ξέρουν να μου πουν γιατί….μεταφέρουν το αίτημα στον αρμόδιο…αρμόδιος είναι ο φουφουτος….

  25. Ιωάννης Χ.

    Η εταιρεία είναι απαράδεκτη. Έφυγα από cosmote για καλύτερα και το σκυλομετάνιωσα. Το EON TV κολλάει ανά 20 λεπτά οπότε και δεν μπορείς να παρακολουθήσεις τίποτα. Μέ λίγα λόγια σε μένα είναι άχρηστο δεν το χρησιμοποιώ. Τα δε δεδομένα στην κινητή το ίδιο χάλια. Πρέπει να ψάχνεις μέρος που να πιάνει δεδομένα ακόμα και σε κεντρικά σημεία της πόλης. Προσέξτε ευχαριστώ.