Δημήτρης Λ.


Review on Nova

  1. Δημήτρης Λ.

    Είχα ένα θέμα με το ίντερνετ μου και η ειδικός που ανέλαβε το θέμα μου , ανέφερε ότι δεν είναι αρμοδιότητα της νόβα η λύση του προβλήματος και με παρέπεμψε σε 3ο δηλαδή τεχνικό . Καθώς την ρωτούσα γιατί αναλαμβάνεις ένα θέμα σε εξυπηρέτηση πελατών να δώσεις στον πελάτη κάποια εξήγηση για το θέμα που έχει ή τι μπορεί να φταίει για αυτό . Μου έκανε οριακά copy paste την ίδια απάντηση ότι δεν είναι αρμοδιότητα της Νόβα δηλαδή αν έχω εγώ θέμα με το ίντερνετ μου μάλλον θα πάρω την θεία μου να μου το φτιάξει . Πραγματικά τραγικοί το ελάχιστο μάλλον η κυρία δεν ξέρει τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών χρειάζεται αλλαγή επαγγέλματος.Να σημειωθεί πριν 2 χρόνια το ίδιο πρόβλημα μου το είχε φτιάξει ειδικός της νόβα σε 5 λεπτά χαχαχαχαχχαα

Επικοινωνία