Απαράδεκτη εταιρεία, στην σύνδεση υπάρχει και ένα οικιακό ΦΒ και οι μετρητές είναι τηλεμετρούμενοι, δηλ κάθε μέρα στέλνουν δεδομένα.
Οταν εκδίδουν λογαριασμό πχ 10 του μηνα (είναι πάντα πιστωτικός λόγω παραγώμενης ενέργειας από το ΦΒ), έχουν δεδομένα από μετρήσεις 40-50 μέρες πριν και όταν η ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού είναι πχ 20 του μηνα σε πληρώνουν 15-20 μέρες μετά γιατί έτσι είναι το σύστημά τους, λένε.
Η εξυπηρέτηση, δεν ξέρει τίποτα και δεν υπάρχει ποτέ ένας προιστάμενος για να απευθυνθείς.
Αποχωρήσαμε, 10 ιουνίου έγινε η σύνδεση σε άλλον πάροχο και μέχρι σήμερα, 40 μέρες μετά, δεν έχουν εκδόσει τελικό λογαριασμό για να πληρωθούμε.
Κανένας δεν ξέρει τίποτα και κανένας δεν αναλμβάνει την ευθύνη.
ΑΘΛΙΑ, ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ
Αθλια υπηρεσία ιντερνετ μέσω κινητής τηλεφωνίας, συνεχείς διακοπές, χαμηλές ταχύτητες, αδυναμία σύνδεσης στο wifi και αποσυνδέσεις συσκευών.
Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης, άθλιο, με ανύπαρκτη γνώση οι τεχνικοί (τεχνικοί!!!!!).
ΜΕΙΤΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ
Απαράδεκτη εταιρεία, στην σύνδεση υπάρχει και ένα οικιακό ΦΒ και οι μετρητές είναι τηλεμετρούμενοι, δηλ κάθε μέρα στέλνουν δεδομένα.
”Οταν εκδίδουν λογαριασμό πχ 10 του μηνα (είναι πάντα πιστωτικός λόγω παραγώμενης ενέργειας από το ΦΒ), έχουν δεδομένα από μετρήσεις 40-50 μέρες πριν και όταν η ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού είναι πχ 20 του μηνα σε πληρώνουν 15-20 μέρες μετά γιατί έτσι είναι το σύστημά τους, λένε.
Η εξυπηρέτηση, δεν ξέρει τίποτα και δεν υπάρχει ποτέ ένας προιστάμενος για να απευθυνθείς.
Αποχωρήσαμε, 10 ιουνίου έγινε η σύνδεση σε άλλον πάροχο και μέχρι σήμερα, 40 μέρες μετά, δεν έχουν εκδόσει τελικό λογαριασμό για να πληρωθούμε.
Κανένας δεν ξέρει τίποτα και κανένας δεν αναλμβάνει την ευθύνη.
ΑΘΛΙΑ, ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ