Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 828 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

828 κριτικές για “Nova

  1. Στανινος Ε.

    Προσπαθώ να δω eurosport tennis και κολλάει συννεφιά η οθόνη ενώ ο ήχος προχωράει.
    Θα διακόψω NOVA. Aπαραδεχτο.
    Πολυ αδύνατο σήμα.

  2. Γιαννης Κ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών.

  3. Αναξιόπιστη εταιρεία, δυστυχώς δεν υπάρχει το 0 για βαθμολογία.
    Δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
    Χωρίς τηλέφωνο και internet μια εβδομάδα, αλλάξαμε πάροχο και κατόπιν μας πήραν τηλέφωνο για να έρθουν να δουν την βλάβη!!!!
    Ένα μπαχαλο είναι που τάζει δώρα!!!

  4. Πλήρης αδιαφορία να με κρατησουν πελάτη. Ποτέ καμία ειδοποίηση όταν τελείωνε το συμβόλαιό μου για να μου προτείνουν καινούργια προσφορά, αντιθέτως τρεις μήνες μετά τη λήξη του συμβολαίου μου Μου στείλαν έναν διογκωμένο λογαριασμό.
    Επίσης ένα χρόνο με είχαν δηλωμένο σε λάθος πρόγραμμα, επανειλημμένα τηλέφωνα και επικοινωνίες από μέρους μου για να το αλλάξω και έναν ολόκληρο χρόνο παρά τις επιβεβαιώσεις τους ότι θα γίνει άμεσα, δεν το κάνανε ποτέ.Τώρα είμαι σε διαδικασία αλλαγής εταιριας

  5. Αρτέμης Κ.

    Εχω για 8 μήνες κάθε βδομάδα περι τις 40-50 αποσυνδέσεις. Ηρθε τεχνικός τον 7ο μηνα και 1 μηνα μετα ακομη να βρουν το πρόβλημα. (Το πρόβλημα είναι στο δικτυο).Λόγος για αποζημίωση κανένας, κοντεύω να χάσω την δουλειά μου μιας και εργάζομαι στο τμήμα υποστήριξης Γερμανικής εταιρείας και είναι απαραίτητο το ίντερνετ. Υπηρεσίες Ουγκάντα και πολύ ειπα.
    Απαράδεκτοι.Απορω πως αδιοδοτουν τέτοιες εταιρίες εν έτη 2023

  6. Μαίρη Ν.

    Αν υπήρχε 0 θα το έβαζα…. Εδώ και μια εβδομάδα έχει καεί το router από διακοπή ρεύματος και μου έχουν πει ή ότι θα μου στείλουν κωδικό βλάβης για να περάσω να πάρω καινούργιο router από κάποιο κοντινό κατάστημα ή αν θέλω να το λάβω με courier. Τους εξηγώ ότι θέλω να περάσω άμεσα από κατάστημα για πιο γρήγορα. Κάθε μέρα λοιπόν παίρνω τηλ στο τεχνικό τμήμα να μάθω σε ποιο στάδιο βρισκόμαστε και ο εκάστοτε υπάλληλος μου λέει ότι ο προηγούμενος το είχε δηλώσει να έρθει με courier. Το αλλάζουν κάθε μέρα (υποτίθεται) σε παραλαβή από κατάστημα. Ακόμα περιμένω… Δεν ξέρουν τι τους γίνεται εκεί μέσα… ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

  7. Βασίλης Π.

    Καλύτερο wifi πιάνω σε ένα άκυρο σουπερμάρκετ που είναι συνδεδεμένοι χίλιοι πελάτες παρά στο σπίτι που είμαι μόνος. Δεδομένα βάζεις, αγνοώντας τις χάλια προσφορές, και δεν δουλεύουν, αν χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή και επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση θα σου πει σύντομα, για αυτούς το σύντομα μάλλον σημαίνει ποτέ.

  8. Θωμάς Ζ.

    Καμία συνεννόηση μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας ερασιτέχνες του είδους, έκανα αίτηση μεταφοράς της γραμμής λόγω μετακόμισης από 28/2/23 και μετά από τόσο καιρό εκτός του ότι δεν έχει γίνει η σύνδεση μου εκδίδουν κανονικά λογαριασμούς σα να έχω κανονικά ίντερνετ και ζητούν τα τέλη μεταφοράς ενώ παράλληλα τους ενημερώνω με τηλέφωνα και μέσω του τοπικού καταστήματος πως δεν έχω ίντερνετ, και δεν έχει συνδεθεί ποτέ, επίσης σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα το μόνο που ξέρουν να λένε σαν λύση είναι να ανοίξω και να κλείσω το ρουτερ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΑΠΛΆ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ

  9. Βασιλική Κ.

    Κι 1 * που βάζω πολύ είναι

  10. ΑΓΓΕΛΙΚΗ Τ.

    ουτε μισο αστερι!!!!!
    μακρυα!!!!
    eπικοινώνησα προχθές από εδώ και σας ενημέρωσα πως ο λογαριασμός που μου έχετε στείλει σύμφωνα με το συμβόλαιο που έχω κάνει είναι λάθος!
    έκανα την αλλαγή φορητότητασ 6/4 και από τότε έχουν εκδοθεί 2 λογαριασμοί ο ένας 14/4 και ο άλλος 18/4 (που δεν το καταλαβαίνω αυτό!).
    το συμβόλαιο αναγράφει πως έχω 2 μήνες δωρεάν που δεν το έχετε τηρήσει στην συμφωνία διότι μου στείλατε πως δεν έχει κάποιο λάθος ο λογαριασμός μου.
    καταρχήν τι σύστημα είναι αυτό;;;;;;
    για να σας βρούμε πρέπει να κάνουμε αίτημα και να περάσουμε απο πρωτόκολλο για να μας στείλετε ένα ξερό μήνυμα αυτό που θέλετε;;; τι εξυπηρέτηση είναι αυτή!!!!
    σας ενημερώνω και γραπτώς πως δεν υπάρχει περίπτωση να πάρετε ούτε ένα λεπτό διότι σε τίποτα δεν είσαστε σωστοί:
    ουτε σε σημα
    ουτε σε συσκευη
    ουτε σε λογαριασμο
    ουτε στα συμβολαια που εκδιδεται και σε αυτα που αναγραφεται επανω!!
    συμβόλαιο με τους 2 πρώτους λογαριασμούς δωρεάν (ποτε!!!!)
    συσκευή σε λευκό χρώμα α54 (ποτε!!!! λενε ψεμματα στο τηλεφωνο πωσ στελνουν το σωστο τηλεφωνο εδω και 3 εβδομαδεσ κοντα χωρισ να υπαρχει καμια εξυπηρετηση σε κανενα καταστημα!!!
    προσεξτε σε περιπτωση που συμφωνησετε μαζι τουσ μονο αν περασετε απο καταστημα για να παρετε τη συσκευη να κανετε συμφωνια ειναι κλεφτεσ και ψευτεσ!!!)
    σημα!!!!!! πουθενα και για κανενα λογο!!!! ( μετα απο τισ ρυθμισεισ που ισχυριστηκαν πωσ περασανε πουλησανε και το παραμυθι πωσ θα επικοινωνησουν για να παω σε καταστημα για καινουρια sim!!πραγμα που δεν εγινε ουτε και αυτο!!)
    ελεηνοι και απαραδεκτοι
    παιρνεισ για να εξυπηρετηθεισ σε χρεωνουν με 5 ψηφιουσ και πρεπει να περιμενεισ να παρεισ και αριθμο πρωτοκολλου για να σου στειλουν ενα μηνυμα οποτε και οταν θελουν με ενα ψεμμα μεσα!!

  11. Μαριαννα Σ.

    Άθλιοι…όσο ήταν wind ήταν εξυπηρετικοί και ευγενικοί…τώρα πλέον σε δουλεύουν για τα προγράμματα τους , το σήμα τους είναι άχρηστο και είναι αγενέστατοι…

  12. Γιωτα Π.

    Εκαναν λαθος και εδωσαν το δικο μου σταθερο νουμερο σε μια κοπελα και της κοπελας το νουμερο το εδωσαν σε μενα απο δικο τους λαθος,περα απ αυτο τους ενημερωσα ,το επιδιορθωσαν το λαθος τους και τωρα με ζητανε χρηματα για την επισκευη που ηταν δικο τους λαθος .
    Στο κινητο δεν εχω σημα εδω και μια βδομαδα ,ουτε τηλ ουτε ιντερνετ,μακρυα

  13. οτι και να λεμε, παει στα σκουπιδια. μονο οταν η εεττ αναλαβει τισ ευθυνεσ τησ και τισ κανει πραξεισ θα λυθουν τα μυρια οσα προβληματα. ετσι νομιζω. οι διακοσμητικοι ρολοι σε αυτη τη χωρα καποτε πρεπει να τελειωσουν.

  14. Ασπασία Λ.

    Πάνω από 2 μήνες κοροϊδίας και απάτης. Δύο μήνες ταλαιπωρίας όπου υπεύθυνα ανεύθυνοι είτε προωθούν τις βλάβες της γραμμής είτε ΜΕ προωθούν από τον Άννα στον Καϊάφα, αρνούμενοι την αποδέσμευση της γραμμής επειδή και καλά τα προβλήματα φτιάχνονται. Δύο μήνες ατελείωτων συνομιλιών, απλά για να μιλάμε. Είναι τόσα τα στερητικα Α που δεν ξέρω που να αρχίσω και που να τελειώσω. Ανεύθυνοι, αναλγητοι,, ανίκανοι, ανεκπαίδευτοι, αδιάφοροι …και ΟΛΑ στον υπερθετικό βαθμό. Ντροπή … Και σαν περιοχή, …Ηλιούπολη Αττικής. Ζητάτε ημερομηνία εξυπηρέτησης…. ΜΑ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑ…….

  15. Κωνσταντίνα Α.

    Αν υπήρχε 0 θα το έβαζα

  16. ΣΤΑΥΡΟΣ Μ.

    στο καταστημα κερατσινιου και επι τησ οδου παπανικολη 20 ο κυριοσ αρησ ειναι ο καλυτεροσ υπαλληλοσ τησ nova με εξυπηρετησε για την ενεργοποιηση του smart watch που ελαβα απο την nova σε αντιθεση με το καταστημα στην παυλου φυσσα οπου η υπαλληλοσ δεν ασχοληθηκε καν

  17. Sofiane A.

    Απαράδεκτοι …
    Ήμασταν fortnet μια χαρά μας ενημερώναν πότε να πληρώσουμε μας υπενθυμίζουν όταν ξεχνούμε και πότε θα γινόταν διακοπή σύνδεσης Η ΝΟVA χωρίς ειδοποίηση ούτε ενημερώσει στους καταναλωτές forthnet στο κόβουν σου βάζουν ποινές από πάνω στο επόμενο λογαριασμό 7 ευρώ για επανασύνδεση χωρίς να το γνωρίζεις …!!!! Ούτε έχουν ενημερώσει τους υπαλλήλους τους που εισπράττουν αυτοί την οργή του κόσμου …

  18. Στέργιος Κ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών.
    Για την αποστολή ενός νέου router και την ενεργοποίηση γραμμής μετά από μετακόμιση έχουν ήδη περάσει δύο μήνες και δεν έχω εξυπηρετηθεί. Το router δεν έχει αποσταλεί και ως εκ τούτου δεν μπορεί να γίνει ενεργοποίηση της γραμμής.
    Ο ένας εκπρόσωπος με στέλνει στον άλλο, από δύο διαφορετικά καταστήματα δηλώνουν αναρμόδιοι και με διώχνουν, έχει έρθει τεχνικός τρεις φορές (δύο στην οικία και μια στο καφαο) και άκρη δεν βρέθηκε. Το ακόμα πιο απελπιστικό είναι ότι το 13700 με παραπέμπει στο 13800 και αντιστρόφως. Φυσικά το ένα τμήμα δεν επικοινωνεί με το άλλο.
    Συμπέρασμα: δεν λαμβάνω την παροχή για την οποία έχω συμβληθεί, ταλαιπωρούμαι αφάνταστε επί δίμηνο μιλώντας με χρέωση αλλεπάλληλες φορές με την τεχνική υποστήριξη και πληρώνω άλλο πάροχο για να μην μείνω χωρίς internet.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξυπηρέτηση.

  19. Βαλεντίνα Κ.

    Ήμουν πελάτισσα της wind για πολλά χρόνια.. τώρα που έγινε nova δεν θα είμαι πλέον…καμια σχέση με την παλιά wind… το κέντρο εξυπηρέτησης μόνο για εξυπηρέτηση δεν κάνει..και αν έχεις εταιρικό όπως εγώ δεν θα εξυπηρετηθείς ποτέ..με οικιακό κάτι γίνεται..αδιάφοροι όσο δεν πάει και αγενέστατοι..μάλλον μας κάνουν την χάρη δεν εξηγείται αλλιώς…επίσης δεν έχουν ανταγωνιστικά πακέτα..μια δοκιμή στη nova θα σας πείσει (αστειεύομαι δεν το προτείνω ) …

  20. Θεωρώ απαράδεκτη η τακτική να γίνεται φραγή στο τηλέφωνο για μικρό ανενόχλητο πόσο και χωρίς ειδοποίηση! Συγκεκριμένα για το πόσο τον 15€! Εάν ξανασυμβεί εννοείται ότι μετά από 9 χρόνια συνεργασίας θα φύγω ! Θα επιστρέψω σε άλλη εταιρεία ! Υπάρχει συναγερμός παιδιά και άνθρωποι με ειδικές ανάγκες!! Έλεος !

  21. ΙΩΑΝΝΗΣ Ι.

    Ένα μαύρο χάλι. Ότι χειρότερο υπάρχει σε ίντερνετ. Η χειρότερη εταιρεία. Δεν ξέρω πως το έχουν καταφέρει. Μακριά.

  22. Dms C.

    Ιντερνετ ασταθές εδώ και μέρες με ταχύτητες άθλιες,πληρώνω 100αρα ταχύτητα και ζήτημα να πιάνω 6mbps μέσα στην ημέρα.Σε χθεσινή επικοινωνία με την εξυπηρέτηση ειπαν οτι θα κοιταξουν το θέμα σημερα το πρωί και μέχρι τώρα δεν έχει γίνει τίποτα…

  23. Απλώς απαράδεκτοι !!
    Η τεχνική υποστήριξη είναι ότι χειρότερο υπάρχει .25 ημέρες και ακόμα να μου φτιάξουν την γραμμή τηλεφώνου και ίντερνετ .
    Καθημερινά παίρνω τηλέφωνο το 13700 και λαμβάνω την ίδια απάντηση :
    Το πρόβλημα σας έχει μεταβιβαστεί στο ανώτερο τμήμα .
    Γελοίες η αυτοματοποίημενες απαντήσεις από το τηλεφωνικό τμήμα.

  24. Dks T.

    Αλεξανδρούπολη.
    Η κατάσταση με το internet είναι απαράδεκτη!!!
    Ένα μήνα τώρα όλο διακοπές και συνεχείς πτώσεις ταχύτητας ακόμα και σε 0.12mbps!!!!!!
    Από την μια επανέρχεται και μετά πάλι από τα ίδια.
    Ήρθε τεχνικός και δεν διαπίστωσε κάτι την στιγμή εκείνη.Το γνωρίζουμε λέει γενικά υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή. Ναι ωραία και…δεν είναι μια μέρα δεν είναι δύο.
    Θες να κάνεις δουλειά και δεν μπορείς…. ενώ πληρώνω τα ωραία μου λεφτά για 100αρα.

  25. ΑΝΝΑ Γ.

    Τραγικοί απλά.Ιντερνετ όλο διακοπές…τους πήραμε τηλ μας είπαν θα δουν αμέσως το πρόβλημα και θα μας πάρουν πάλι στο κινητό ε όσο πήραν εσάς άλλο τόσο πήραν κι εμάς.Τετοια αντιμετώπιση δεν έχω ξαναδεί Λέγεται αυτή τώρα αξιόπιστη εταιρεία?ευτυχώς λήγει το συμβολαιο