Καμία συνεννόηση μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας ερασιτέχνες του είδους, έκανα αίτηση μεταφοράς της γραμμής λόγω μετακόμισης από 28/2/23 και μετά από τόσο καιρό εκτός του ότι δεν έχει γίνει η σύνδεση μου εκδίδουν κανονικά λογαριασμούς σα να έχω κανονικά ίντερνετ και ζητούν τα τέλη μεταφοράς ενώ παράλληλα τους ενημερώνω με τηλέφωνα και μέσω του τοπικού καταστήματος πως δεν έχω ίντερνετ, και δεν έχει συνδεθεί ποτέ, επίσης σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα το μόνο που ξέρουν να λένε σαν λύση είναι να ανοίξω και να κλείσω το ρουτερ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΑΠΛΆ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ
Καμία συνεννόηση μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας ερασιτέχνες του είδους, έκανα αίτηση μεταφοράς της γραμμής λόγω μετακόμισης από 28/2/23 και μετά από τόσο καιρό εκτός του ότι δεν έχει γίνει η σύνδεση μου εκδίδουν κανονικά λογαριασμούς σα να έχω κανονικά ίντερνετ και ζητούν τα τέλη μεταφοράς ενώ παράλληλα τους ενημερώνω με τηλέφωνα και μέσω του τοπικού καταστήματος πως δεν έχω ίντερνετ, και δεν έχει συνδεθεί ποτέ, επίσης σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα το μόνο που ξέρουν να λένε σαν λύση είναι να ανοίξω και να κλείσω το ρουτερ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΑΠΛΆ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ
”