Είστε επιεικώς απαράδεκτοι μην ταλαιπωρείται τον κόσμο κλείστε το το μαγαζάκι απορώ πως κάποιες εταιρείες συνεργάζονται μαζί σας!!!
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Καλημέρα Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Πήγα στο Κωτσόβολο Περιστερίου(Μετρό Ανθούπολης) να αγοράσω ένα ψυγείο και με εξυπηρέτησε η κυρία Βέρα Ψ. Σωστή επαγγελματίας. Πολύ καλή πωλήτρια. Ευγενική, χαρισματική, χαμογελαστή και πρόσχαρη. Πρόθυμη να με εξυπηρετήσει αμέσως. Με βοήθησε αποτελεσματικά να καταλήξω στην επιλογή του ψυγείου. Την ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου αφιέρωσε. Το ψυγείο ήρθε κανονικά στην ώρα και στη μέρα που μου είχαν δώσει το ραντεβού. Ο οδηγός ο κύριος Νίκος Χ με το βοηθό του, ήταν ευγενικοί, απόλυτα εξυπηρετικοί και χαμογελαστοί. Όταν τους είπα ότι θα πρέπει να το ανεβάσουν το ψυγείο στον 3ο όροφο μου απάντησαν πως αυτή είναι η δουλειά μας και να μην ανησυχώ καθόλου. Τους ευχαριστώ από καρδιάς όλους!!! Ευχαριστώ και την εταιρεία Κωτσόβολος. Με εκτίμηση Γιώργος Χανιώτης
”Είχαμε κάνει παραγγελία ανω το 20.000ευρο από την εταιρεία .Ουσιαστίκα έπρεπε να παροδοθούν σε δύο διαφορετικές διευθύνσης Μύκονο – Πέλοποννησο) της Μυκόνου η παραγγέλια είχε και μια επιστροφή 2 TV ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ αναγκαστικά της κρατήσαμε και αγοράσαμε 2 καινούργιες (Απαράδεκτο )τα προιόντα για Πελοπονησσο εκαναν 2 μήνες να φτάσουνε ,τραγικό service τραγική εξυπηρέτηση.Τηλεφωνησά 20 φορές για να σταλούν.Ποτέ ξανά είναι Απαράδεκτοι.
”Μας παρέδωσαν ηλεκτρική κουζίνα στις 12/4/23, χωρίς να τη συνδέσουν Κωτσόβολος Ηρακλείου, Λεωφ. Κνωσσού). Μας είπαν η σύνδεση θα γίνει 13/4 στις 09:30. Πέρασαν 10 ώρες και δεν ήρθε ουδείς…
”Απαράδεκτοι, γιορτινές μέρες χωρίς κουζίνα. Το μόνο τηλέφωνο που σου δίνουν είναι από τα κεντρικά οι οποίοι δεν μπορούν να σου πουν πότε θα γίνει η σύνδεση… Μετάνιωσα την στιγμή που μπήκα στο κατάστημα…
Χειρότερα δεν μπορούσε να γίνει … εξόφλησα όλα τα λεφτά για να μου έρθουνε να πράγματα την Τη Δευτέρα. Μου στείλανε μηνύματα μου στείλουν τα πράγματα την Πέμπτη, και 2 h πριν μου τα στείλουνε, μου είπανε ότι θα μου τα φέρουν την άλλη Πέμπτη τα άλλα μισά. Δεν θα ξανά επέλεγα την εταιρεία Κωτσόβολος ποτέ ξανά στη ζωή μου. Η παραγγελία που έκανα ήταν 3880 €
”Οι υπάλληλοι κάνουν υπερπροσπάθεια, σε ένα τεράστιο κατάστημα μόνο τρία άτομα για να εξυπηρετήσουν ουρές κοσμου.. σελφ σέρβις κατάντησε..
”ξεφτιλισμενοι ολοι !!! ενα μηνα περιμενω τεχνικο για εγκατασταση κλινατιστικου.
”Απαρεδεκτη εξυπηρέτηση, ασυνεπια σε οτι λένε, ασυναινοησια μεταξύ πωλητή, αποθήκης και παραδωσεων. Μόλις τους πληρώσεις εξαφανίζονται. Μακριά!!!
”Την Τεταρτη 23/3 εβαλα 2 παραγγελιες στο eshop του Κωτσοβολου! Επελεξα 24ωρη παραδοση με εξτρα χρεωση! Φυσικα μεχρι την Παρασκευη 24/3 δεν ειχα παραλαβει τιποτα ! Μετα απο δικη μου τηλεφωνικη επικοινωνια με ενημερωσαν οτι θα τα παραλαβω την επομενη εβδομαδα και μου επεστρεψαν την επιπλεον χρεωση! Στις αρχες τις επομενης εβδομαδας παρελαβα μονο την μια απο τις 2 ! Ακολουθησαν σειρα τηλεφωνηματων εκ μερους μου για να μαθω τελικα οτι την εστειλαν με κουριερ την Πεμτπη 30/3 αλλα φυσικα δεν υπηρχε καμια ενημερωση! Τελικα απο οτι εμαθα θα τα παραλαβω την εβδομαδα 3/4 αλλα δεν ξερω ακομα! Η υπηρεσια παραδοσης του Κωτσοβολου ει αι απαραδεκτη! Μου εχει ξανασυμβει αυτο και αυτη ειναι η τελευταια φορα που αγοραζω απο εκει! Δεν εχουν κανενα ελεγχο στις διαδικασιες τους και απλα περιμενεις! Φυσικα δεν ειναι κανενας υπευθυνος και με οποιον μιλας λεει οτι αυτος δεν γνωριζει! Σας θυμιζει κατι…
”σημερα 29/3/2023 πηγα στο καταστημα τησ τριπολησ να παραλαβω μια τηλεοραση απο αντικατασταση και καποιοσ ειχε παει και την ειχε παρει χωρισ να το ξερω και χωρισ να με ενημερωσουν χωρισ εξουσιοδωτηση και χωρισ να εχει υπογραψει καποιο χαρτι φυσικα δεν εβγαλα ακρη ηταν αγενεστατοι δε προσπαθησαν καν να μου βρουν μια λυση με απειλεισαν οτι θα κινηθουν νομικα φυσικα πηρα τον δικηφορο μου αμεσωσ τηλεφωνω και θα τουσ κανω μυνηση ευχαριστω κοτσοβολε μου με αφησεσ χωρισ τηλεοραση αξιασ 500ευρω
”Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση .
”Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω την Κυρία Δήμητρα Τ που ασχολήθηκε με πρόβλημα που είχαμε με ζήλος και ολοκληρώθηκε η διαδικασία του αλλάζω συσκευή.
Επιεικώς χείριστη εξυπηρέτηση. Προσπαθώ μέρες τώρα να μην κάνω αρνητικό review, με την ελπίδα ότι επιτέλους θα παραλάβω το πλυντήριο που έχω παραγγείλει, μιας και οι κακές αξιολογήσεις είναι καλό να αποφεύγονται όσο γίνεται. Μα δυστυχώς το κακό συνεχίζεται.
”Συνήθως, όταν παραγγέλνουμε πλυντήριο και επιστρέφουμε το παλιό για ανακύκλωση, αυτό σημαίνει πως το προηγούμενο πλυντήριο χάλασε, και , άρα, είμαστε αναγκασμένοι να πηγαίνουμε τα ρούχα μας έξω σε πλυντήρια-στεγνωτήρια (που κοστίζουν αδρά) ή να τα πλένουμε στο χέρι (το δοκιμάσατε ποτέ;) Επομένως ο Κωτσόβολος θα έπρεπε να καταλαβαίνει πως η παράδοση πρέπει να είναι άμεση, πράγμα που υπόσχεται, άλλωστε, κατά την παραγγελία.
Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εργαζόμενοι στον Κωτσόβολο δεν έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με την αποθήκη της εταιρείας! Η αποθήκη ορίζει πότε θα σταλεί τι. Εσείς δεν έχετε τη δυνατότητα να κανονίσετε ώρα παραλαβής (και αν έχετε, αυτό δεν καταχωρείται επίσημα πουθενά). Μίλησα με 5-6 άτομα, όλοι υποσχέθηκαν ότι θα καταχωρήσουν την απλή πληροφορία για την επιθυμητή ώρα παραλαβής, αλλά τίποτα δεν έγινε. Συνέχισαν να έρχονται μηνύματα για πρωινές ώρες παράδοσης. Η λύση λογικά είναι να πάρετε καμιά βδομάδα άδεια απο τις δουλειές σας ή και να παραιτηθείτε, για όσο διάστημα περιμένετε να έρθει η παραλαβή σας. Διαφορετικά, αν δουλεύετε, δε θα μπορέσετε να παραλάβετε αυτό που παραγγείλατε, εκτός και αν η παράδοση προγραμματιστεί από την αποθήκη εντελώς τυχαία σε ώρα που θα σας βολεύει. Για να είμαι δίκαιη, ήταν πολύ ευγενικοί οι εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησα, ωστόσο λύση δε βρέθηκε. Και επιτέλους, Κωτσόβολε, αφήστε τα αυτοματοποιημένα συστήματα, ή τουλάχιστον βελτιώστε τα, ειδικά όταν συνειδητοποιείτε πως λειτουργούν εις βάρος σας! Διάβασα αρκετές αξιολογήσεις παρακάτω και είδα πως είμαστε πάρα πολλοι οι δυσαρεστημένοι! Κρίμα είναι. (Τα διαβάζει κανείς αυτά ώστε να αλλάξει κάτι, ή άδικα τα λέμε;)
απαραδεκτοι παντου …
”Δεν θα αγοράσω τίποτα πάλι από αυτή την εταιρεία. Τέλος.
”Απλά τραγικοί. Από 17/3/23 η παράδοση πήγε 22/3/23.Γιατι έτυχε να πάρω τλφ και είδαν ότι τελικά δεν υπάρχει απόθεμα στην αποθήκη τους. Και 1300€ κασέρι τα πήραν όμως.
”Εξυπηρετηθηκα πολυ καλα τηλεφωνικα απο τον κυριο Γιωργο Ζ! Τετοιους υπαληλους να εχετε να μας βοηθανε τοσο πολυ! Συγχαρητηρια!!!
”Ότι χειρότερο. Και το ένα αστέρι πολύ είναι. Απευθύνομαι στο κατάστημα της Βουλιαγμένης στο τμήμα του ταμείου. Καμία διάθεση να εξυπηρετήσουν. Γράφουν τον πελάτη εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Δεν τους καίγεται καρφί για τον κόσμο που περιμένει. Λες και δεν έχουμε άλλες δουλειές να κάνουμε. Απαράδεκτο το τμήμα του ταμείου, ξαναλέω. Ποτέ ξανά. Τέλος. Στα τσακίδια.
”Αν μπορούσα θα έβαζα κανένα αστέρι,ο λόγος, παραγγείλαμε πριν μέρες κάποιο laptop που ήταν σε προσφορά 391€ έλαβα e mail ok για την παραγγελία και μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά τίποτα. Μετά από 15 και πλέον ημέρες τηλεφώνησε κάποιος υπάλληλος και μου είπε ότι το laptop δεν υπάρχει σε αυτή την τιμή αν το θέλω να το παραγγείλω με 500€
”α π α ρ α δ ε κ τ ο ι ! ! !
Ότι χειρότερο υπάρχει σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
”3 προσπάθειες και στη καθεμιά από 1 ώρα αναμονής. Στη 1 ώρα μου το έκλειναν.
Ξεφτίλα.
Να σημειωθεί ότι όταν καθυστερείς να πληρώσεις δόση σε παίρνουν 100 τηλέφωνα την ημέρα και είναι διαθέσιμη να μιλήσουν μαζί σου επί ώρες. Αλλά όταν πρόκειται να σε εξυπηρετήσουν ξεχνάνε πως να σηκώσουν το τηλέφωνο.
ΑΙΣΧΟΣ
παραγγειλα μια κουζινα κ με την παραδοση ζητησα κ συνδεση, που πως θα γινοταν αφου ουτε το καλωδιο της κουζινας δεν εφεραν!!!!!! … κ φυσικα πληρωσα για αυτο…. η συνδεση δεν εγινε, τους κυνηγαω απο πισω μια εβδομαδα να δω τι θα γινει…… τελικα ζητησα τα λεφτα μου πισω κ να παρουν την κουζινα απο το σπιτι μου….. ουτε απαντηση, εξαφανιστηκαν…. ντροπη τους πραγματικα!!!!!!!! απατεωνες!!!!!!!!
”Το χειρότερο τηλεφωνικό κέντρο ever!!!!
”Αν δεν μπορείτε κλειστε το!!!!!
Αναμονή 40-50 λεπτά και πάλι δεν το σηκώνουν
Απλά το κλείνεις!!!!
Είμαι εξοργισμένος από την αντιμετώπισή μου από την εταιρεία. Αγόρασα προ τεσσάρων ημερών μια smartv αξίας 930Ε. Προηγουμένως, είχα ρωτήσει τον πωλητή για το πλάτος της βάσης στήριξης για να βεβαιωθώ ότι θα χώραγε στο τραπεζάκι του σαλονιού. Με βεβαίωσε ότι χωρούσε άνετα. Οταν ήρθε σπίτι η τηλεόραση, είδα ότι είχε κάνει λάθος. Αναγκάστηκα να πληρώσω τζάμπα και βερεσέ άλλα 100Ε για επιτοίχια εγκατάσταση. Ωστόσο οι τεχνικοί δεν ήρθαν, ούτε καν επικοινώνησαν μαζί μου για να κλείσουμε ραντεβού. Τρεις φορές επικοινώνησα με το κατάστημα (Πατησίων 181) και κάθε φορά έπρεπε να περιμένω μισή ώρα μέχρι να βγει υπάλληλος. Κάθε φορά μου υπόσχονταν ότι θα λύσουν το ζήτημα άμεσα, αλλά πέρασαν τέσσερις ημέρες και δεν έγινε τίποτα. Υποχρεώθηκα να προσφύγω σε άλλον τεχνικό από τη γειτονιά μου. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα από τον Κωτσόβολο εφ’ όρου ζωής.
”Παραγγειλα 2 προϊόντα με δωροεπιταγη 200 ευρώ Κωτσόβολου. Τα προϊόντα έπρεπε να παραδοθούν σε 3 εργάσιμες. Επικοινώνησα 5 φορές με την εταιρεία, με 5 διαφορετικά άτομα. Με διαβεβαίωσαν και οι 5 ότι την επόμενη ημέρα τα πράγματα θα έφευγαν για αποστολή. Πέρασαν 20 ημέρες για να τα παραλάβω. Δεν μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους. Απαράδεκτο για τόσο μεγάλη εταιρεία.
”Στις 2/2/23 έκανα παραγγελία 7 συσκευών (4600€) από το κατάστημα της Ν. Ιωνίας όπου ζήτησα τιμολόγιο για την αγορά τους. Μου έδωσαν ένα RF και μου ειπαν ότι επειδή θα εκδοθεί τιμολόγιο πρέπει η πληρωμή να γίνει μέσω τράπεζας -RF. Τα πράγματα κανονίσαμε να τα παραλάβω 15/2 και τους ρωταω ποτε να κάνω την πληρωμή και μου λένε όσο πιο σύντομα και το σύστημα σιδερώματος θα πρέπει να το παραλάβετε από το κατάστημα του Περιστεριου. Την Δευτέρα 6/2 το πρωί κάνω την πληρωμή και το απόγευμα πηγα να πάρω το σύστημα σιδερώματος όπου μου λένε ότι δεν είχαν απόθεμα και θα πρέπει να πάω στον Κορυδαλλό να το πάρω αλλιώς είχαν εκθεσιακό. Επίσης δεν μπορούσαν να δουν την πληρωμή και μου ειπαν επειδή σήμερα αλλάξαμε σύστημα ίσως φανεί αύριο και θα σας πάρουμε τηλέφωνο. Δεν με πήρε ποτε κανεις και τους κάλεσα εγώ όπου μου ειπαν να τους στείλω το καταθετηριο και θα με ειδοποιήσουν. Δεν με ειδοποίησε κανεις και την επόμενη μέρα πάλι κάλεσα (30 λεπτά αναμονή) και μου ειπαν το ίδιο πράγμα. Πάω σε κατάστημα τους εξηγώ την κατάσταση και μου ειπαν οτι επειδή άλλαξαν το σύστημα τους ακυρώθηκε το RF και δεν ίσχυε ώστε να φανεί η πληρωμή και θα πρέπει να μιλήσω με την τράπεζα μου για να μου ξεδεσμευσουν το ποσό και να ανοίξω το όριο της κάρτας για να πάω να κάνω πληρωμή με κάρτα τα 4600€. Αυτό δεν μπόρεσε να γίνει και κάθε μέρα επι τρεις μέρες πήγαινα και πλήρωνα με την κάρτα μου μέχρι να ξοφλήσω. Στις 15/2 όπου θα έρχονταν τα πράγματα θα παραλάμβανε ο αντρας μου δεν μας ειδοποίησε ποτε κανεις και όταν πήρα τηλ (αλλα 30 λεπτά αναμονή) μου ειπαν ότι από λάθος θα τα έστελναν στην Σαντορίνη αντί για την Πετρούπολη και αναγκαστικά θα κάνουμε επαναδρομολόγηση για το Σάββατο 18/2 όπου τους έδωσα το κινητό μου και τους είπα ειδοποιήστε εμένα γιατί ο αντρας μου λόγω εργασίας θα ήταν εκτός Αθηνών και θα παραλάβω εγώ και θα είναι δύσκολο να τον βρείτε στο κινητό του. Το Σάββατο επειδη δεν μας είχε έρθει κάποιο μήνυμα πήρα παλι τηλέφωνο (αλλα 30 λεπτά) και τους ειπα ποιο δίωρο θα παραλάβω ; Δεν έχω ειδοποίηση και μου ειπαν «ή 13:00-15:00 ή 15:00 -17:00 και θα πω στον οδηγό να σας καλέσει μια ώρα πριν» Ο οδηγός ομως καλεσε τον άντρα μου και όχι εμένα όπου ο αντρας μου δεν ήταν εφικτό να απαντήσει εκείνη την στιγμή και 15 λεπτά μετα την κλήση του οδηγού τον καλέσαμε πίσω και μας είπε «τωρα δεν μπορώ να γυρίσω άλλη μέρα» Ξανακαλω στα κεντρικά το πήγαν επαναδρομολόγηση την Δευτέρα 20/2 οπου πάλι η ίδια ιστορία και δεν ήρθε ποτε κανεις και όταν κάλεσα ευτυχώς με λυπήθηκε μια κοπέλα και όντως το φρόντισε και παρέλαβα την επόμενη στις 21/2 οπου όταν ήρθαν δεν μου έφεραν 3 απο τις 7 συσκευές που παρηγγειλα και πηγα σε κατάστημα να τα ζητήσω και τις 2 τις πήρα απο το κατάστημα του Περιστεριου και την 1 έπρεπε να πάμε στο κατάστημα του Χαϊδαριου να την πάρουμε. Και όλα αυτά ενώ είμαι 6 μηνών έγκυος!!!! Επομενως ο Κωτσόβολος δεν είναι ούτε για να πάρεις καφετιέρα. Ποτε ξανά !! Σε άλλες αλυσίδες βρίσκεις εξίσου καλά και σε καλύτερες τιμές σαφώς! Αν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ας το κλείσουν καλύτερα να μην ταλαιπωρείται και ο κόσμος που ενώ πληρώνει να έχει τέτοια αντιμετώπιση!!! Το τραγικοί είναι πολύ λίγο για να τους χαρακτηρίσω!!!
”Τα χειρότερα έχω να πω για τον Κωτσόβολο και ιδιαίτερα για το κατάστημα του Πειραιά.
”55 λεπτά αναμονή να παραλάβω την παραγγελία μου, επειδή δούλευαν 2 από τα 3 ταμεία, τα οποία με τους πελάτες αντιμετώπιζαν πρόβλημα και οι υπόλοιποι ειμασταν αναγκασμένοι να περιμένουμε.
Ζήτησα τον υπεύθυνο να έρθει και του εξήγησα ότι έχω ένα μωρό και δεν μπορώ να περιμένω τόση ώρα γιατί έχουν κολλήσει τα συστήματα τους ή γιατί υπήρχαν πρόβλημα με τους μπροστινούς πελάτες.
Η απάντηση του ήταν άκρως ειρωνική, ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και θα πρέπει να περιμένουμε όλοι εμείς και όταν του είπα ότι θα πάρω στα κεντρικά και θα κάνω τα παράπονα μου, η απάντηση του ήταν να μου δώσει το όνομα του και να μου πει να καλέσω και να πω ότι θέλω.
Αγενεστατος.
Οι προϊστάμενοι των εταιρειών ξέρω ότι βρίσκουν κάποιο τρόπο επίλυσης των προβλημάτων και δεν είναι ειρωνικοι.
Και εγώ υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα είμαι και όταν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα, ο προϊστάμενος μου, δίνει την λύση.
Δεν είναι ειρωνικός με τους πελάτες.
Ντροπή μεγάλη είναι γιατί δίνουμε τα χρήματα μας, δεν μας τα χαρίζουν.
απίστευτοι…δεν θα ξανακάνω αγορά από κει για κανένα λόγο.
”