Τα χειρότερα έχω να πω για τον Κωτσόβολο και ιδιαίτερα για το κατάστημα του Πειραιά.
55 λεπτά αναμονή να παραλάβω την παραγγελία μου, επειδή δούλευαν 2 από τα 3 ταμεία, τα οποία με τους πελάτες αντιμετώπιζαν πρόβλημα και οι υπόλοιποι ειμασταν αναγκασμένοι να περιμένουμε.
Ζήτησα τον υπεύθυνο να έρθει και του εξήγησα ότι έχω ένα μωρό και δεν μπορώ να περιμένω τόση ώρα γιατί έχουν κολλήσει τα συστήματα τους ή γιατί υπήρχαν πρόβλημα με τους μπροστινούς πελάτες.
Η απάντηση του ήταν άκρως ειρωνική, ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και θα πρέπει να περιμένουμε όλοι εμείς και όταν του είπα ότι θα πάρω στα κεντρικά και θα κάνω τα παράπονα μου, η απάντηση του ήταν να μου δώσει το όνομα του και να μου πει να καλέσω και να πω ότι θέλω.
Αγενεστατος.
Οι προϊστάμενοι των εταιρειών ξέρω ότι βρίσκουν κάποιο τρόπο επίλυσης των προβλημάτων και δεν είναι ειρωνικοι.
Και εγώ υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα είμαι και όταν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα, ο προϊστάμενος μου, δίνει την λύση.
Δεν είναι ειρωνικός με τους πελάτες.
Ντροπή μεγάλη είναι γιατί δίνουμε τα χρήματα μας, δεν μας τα χαρίζουν.
Τα χειρότερα έχω να πω για τον Κωτσόβολο και ιδιαίτερα για το κατάστημα του Πειραιά.
”55 λεπτά αναμονή να παραλάβω την παραγγελία μου, επειδή δούλευαν 2 από τα 3 ταμεία, τα οποία με τους πελάτες αντιμετώπιζαν πρόβλημα και οι υπόλοιποι ειμασταν αναγκασμένοι να περιμένουμε.
Ζήτησα τον υπεύθυνο να έρθει και του εξήγησα ότι έχω ένα μωρό και δεν μπορώ να περιμένω τόση ώρα γιατί έχουν κολλήσει τα συστήματα τους ή γιατί υπήρχαν πρόβλημα με τους μπροστινούς πελάτες.
Η απάντηση του ήταν άκρως ειρωνική, ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και θα πρέπει να περιμένουμε όλοι εμείς και όταν του είπα ότι θα πάρω στα κεντρικά και θα κάνω τα παράπονα μου, η απάντηση του ήταν να μου δώσει το όνομα του και να μου πει να καλέσω και να πω ότι θέλω.
Αγενεστατος.
Οι προϊστάμενοι των εταιρειών ξέρω ότι βρίσκουν κάποιο τρόπο επίλυσης των προβλημάτων και δεν είναι ειρωνικοι.
Και εγώ υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα είμαι και όταν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα, ο προϊστάμενος μου, δίνει την λύση.
Δεν είναι ειρωνικός με τους πελάτες.
Ντροπή μεγάλη είναι γιατί δίνουμε τα χρήματα μας, δεν μας τα χαρίζουν.