Elena K.


Review on Κωτσόβολος

  1. Elena K.

    Επιεικώς χείριστη εξυπηρέτηση. Προσπαθώ μέρες τώρα να μην κάνω αρνητικό review, με την ελπίδα ότι επιτέλους θα παραλάβω το πλυντήριο που έχω παραγγείλει, μιας και οι κακές αξιολογήσεις είναι καλό να αποφεύγονται όσο γίνεται. Μα δυστυχώς το κακό συνεχίζεται.
    Συνήθως, όταν παραγγέλνουμε πλυντήριο και επιστρέφουμε το παλιό για ανακύκλωση, αυτό σημαίνει πως το προηγούμενο πλυντήριο χάλασε, και , άρα, είμαστε αναγκασμένοι να πηγαίνουμε τα ρούχα μας έξω σε πλυντήρια-στεγνωτήρια (που κοστίζουν αδρά) ή να τα πλένουμε στο χέρι (το δοκιμάσατε ποτέ;) Επομένως ο Κωτσόβολος θα έπρεπε να καταλαβαίνει πως η παράδοση πρέπει να είναι άμεση, πράγμα που υπόσχεται, άλλωστε, κατά την παραγγελία.
    Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εργαζόμενοι στον Κωτσόβολο δεν έχουν δυνατότητα επικοινωνίας με την αποθήκη της εταιρείας! Η αποθήκη ορίζει πότε θα σταλεί τι. Εσείς δεν έχετε τη δυνατότητα να κανονίσετε ώρα παραλαβής (και αν έχετε, αυτό δεν καταχωρείται επίσημα πουθενά). Μίλησα με 5-6 άτομα, όλοι υποσχέθηκαν ότι θα καταχωρήσουν την απλή πληροφορία για την επιθυμητή ώρα παραλαβής, αλλά τίποτα δεν έγινε. Συνέχισαν να έρχονται μηνύματα για πρωινές ώρες παράδοσης. Η λύση λογικά είναι να πάρετε καμιά βδομάδα άδεια απο τις δουλειές σας ή και να παραιτηθείτε, για όσο διάστημα περιμένετε να έρθει η παραλαβή σας. Διαφορετικά, αν δουλεύετε, δε θα μπορέσετε να παραλάβετε αυτό που παραγγείλατε, εκτός και αν η παράδοση προγραμματιστεί από την αποθήκη εντελώς τυχαία σε ώρα που θα σας βολεύει. Για να είμαι δίκαιη, ήταν πολύ ευγενικοί οι εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησα, ωστόσο λύση δε βρέθηκε. Και επιτέλους, Κωτσόβολε, αφήστε τα αυτοματοποιημένα συστήματα, ή τουλάχιστον βελτιώστε τα, ειδικά όταν συνειδητοποιείτε πως λειτουργούν εις βάρος σας! Διάβασα αρκετές αξιολογήσεις παρακάτω και είδα πως είμαστε πάρα πολλοι οι δυσαρεστημένοι! Κρίμα είναι. (Τα διαβάζει κανείς αυτά ώστε να αλλάξει κάτι, ή άδικα τα λέμε;)

Επικοινωνία