Στέλλα Γ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Στέλλα Γ.

    Στις 2/2/23 έκανα παραγγελία 7 συσκευών (4600€) από το κατάστημα της Ν. Ιωνίας όπου ζήτησα τιμολόγιο για την αγορά τους. Μου έδωσαν ένα RF και μου ειπαν ότι επειδή θα εκδοθεί τιμολόγιο πρέπει η πληρωμή να γίνει μέσω τράπεζας -RF. Τα πράγματα κανονίσαμε να τα παραλάβω 15/2 και τους ρωταω ποτε να κάνω την πληρωμή και μου λένε όσο πιο σύντομα και το σύστημα σιδερώματος θα πρέπει να το παραλάβετε από το κατάστημα του Περιστεριου. Την Δευτέρα 6/2 το πρωί κάνω την πληρωμή και το απόγευμα πηγα να πάρω το σύστημα σιδερώματος όπου μου λένε ότι δεν είχαν απόθεμα και θα πρέπει να πάω στον Κορυδαλλό να το πάρω αλλιώς είχαν εκθεσιακό. Επίσης δεν μπορούσαν να δουν την πληρωμή και μου ειπαν επειδή σήμερα αλλάξαμε σύστημα ίσως φανεί αύριο και θα σας πάρουμε τηλέφωνο. Δεν με πήρε ποτε κανεις και τους κάλεσα εγώ όπου μου ειπαν να τους στείλω το καταθετηριο και θα με ειδοποιήσουν. Δεν με ειδοποίησε κανεις και την επόμενη μέρα πάλι κάλεσα (30 λεπτά αναμονή) και μου ειπαν το ίδιο πράγμα. Πάω σε κατάστημα τους εξηγώ την κατάσταση και μου ειπαν οτι επειδή άλλαξαν το σύστημα τους ακυρώθηκε το RF και δεν ίσχυε ώστε να φανεί η πληρωμή και θα πρέπει να μιλήσω με την τράπεζα μου για να μου ξεδεσμευσουν το ποσό και να ανοίξω το όριο της κάρτας για να πάω να κάνω πληρωμή με κάρτα τα 4600€. Αυτό δεν μπόρεσε να γίνει και κάθε μέρα επι τρεις μέρες πήγαινα και πλήρωνα με την κάρτα μου μέχρι να ξοφλήσω. Στις 15/2 όπου θα έρχονταν τα πράγματα θα παραλάμβανε ο αντρας μου δεν μας ειδοποίησε ποτε κανεις και όταν πήρα τηλ (αλλα 30 λεπτά αναμονή) μου ειπαν ότι από λάθος θα τα έστελναν στην Σαντορίνη αντί για την Πετρούπολη και αναγκαστικά θα κάνουμε επαναδρομολόγηση για το Σάββατο 18/2 όπου τους έδωσα το κινητό μου και τους είπα ειδοποιήστε εμένα γιατί ο αντρας μου λόγω εργασίας θα ήταν εκτός Αθηνών και θα παραλάβω εγώ και θα είναι δύσκολο να τον βρείτε στο κινητό του. Το Σάββατο επειδη δεν μας είχε έρθει κάποιο μήνυμα πήρα παλι τηλέφωνο (αλλα 30 λεπτά) και τους ειπα ποιο δίωρο θα παραλάβω ; Δεν έχω ειδοποίηση και μου ειπαν «ή 13:00-15:00 ή 15:00 -17:00 και θα πω στον οδηγό να σας καλέσει μια ώρα πριν» Ο οδηγός ομως καλεσε τον άντρα μου και όχι εμένα όπου ο αντρας μου δεν ήταν εφικτό να απαντήσει εκείνη την στιγμή και 15 λεπτά μετα την κλήση του οδηγού τον καλέσαμε πίσω και μας είπε «τωρα δεν μπορώ να γυρίσω άλλη μέρα» Ξανακαλω στα κεντρικά το πήγαν επαναδρομολόγηση την Δευτέρα 20/2 οπου πάλι η ίδια ιστορία και δεν ήρθε ποτε κανεις και όταν κάλεσα ευτυχώς με λυπήθηκε μια κοπέλα και όντως το φρόντισε και παρέλαβα την επόμενη στις 21/2 οπου όταν ήρθαν δεν μου έφεραν 3 απο τις 7 συσκευές που παρηγγειλα και πηγα σε κατάστημα να τα ζητήσω και τις 2 τις πήρα απο το κατάστημα του Περιστεριου και την 1 έπρεπε να πάμε στο κατάστημα του Χαϊδαριου να την πάρουμε. Και όλα αυτά ενώ είμαι 6 μηνών έγκυος!!!! Επομενως ο Κωτσόβολος δεν είναι ούτε για να πάρεις καφετιέρα. Ποτε ξανά !! Σε άλλες αλυσίδες βρίσκεις εξίσου καλά και σε καλύτερες τιμές σαφώς! Αν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ας το κλείσουν καλύτερα να μην ταλαιπωρείται και ο κόσμος που ενώ πληρώνει να έχει τέτοια αντιμετώπιση!!! Το τραγικοί είναι πολύ λίγο για να τους χαρακτηρίσω!!!

Επικοινωνία