Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 964 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

964 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. ΚΥΡΙΑΚΟΣ Μ.

    δεν σηκώνει τηλέφωνο και χάλια εξυπηρέτηση και πολλά αλλά

  2. Vasilikh Zafeiriou Z.

    Κακη τοποθέτηση του κλιματιστικού από το συνεργαζόμενο συνεργείο του Κωτσόβολου στο σπίτι μας.Εχουμε πάνω από 2 μήνες που παλεύουμε με συνεχόμενα τηλεφωνήματα κ δεν έχει έρθει κανείς να διορθώσει την ζημιά.

  3. Αγόρασα ένα ψυγείο , πανάκριβο και μου το έφεραν γδαρμενο και βουλιαγμενο σε 2 σημεία . Επειδή το έβαλα στην πρίζα δε μου κάνουν λέει αντικατάσταση. Έχω βάλει και Total Saport. Στελνουν προϊόντα ελατωματικα και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη τους μετα.Ειμαι πολύ θυμωμένη και απογοητευμένη .Ποτέ ξανά . Λυπάμαι πολύ.

  4. εχω μια δωροεπιταγη απο τισ 17.2.2023 και μέχρι σημερα δεν μπορω να την εξαργυρωσο
    μου εχουνε πει χιλιαδεσ δικαιολογιεσ
    παρόλο που εχω κανει και παράπονο σε κατάστημα γραπτόσ απάντηση δεν εχω παρει ακόμη η επιταγη ληγει σε λιγεσ μερεσ

  5. Ευαγγελία Τ.

    450€ αγόρασα ένα πλυντήριο online ,που ποτέ δεν παρέλαβα…..το έψαχνα 1.5 μήνα κανείς δεν ήξερε που ήταν…. Αθήνα? Θεσσαλονίκη? Στο δρόμο??? Αναγκάστηκα και έκανα ακύρωση παραγγελίας…. Τα λεφτά μου δεν τα πήρα ποτέ πίσω … Έχω ζητήσει να μιλήσω με υπεύθυνο η διευθύντη και δεν εμφανίζεται κανείς….
    Ζητάω να μου δώσουν τα στοιχεία της κατάθεσης των χρηματων δεν ξέρουν λένε …. ζητάω ημερομηνία κατάθεσης δεν ξέρουν μου λένε…..μονο ότι έκαναν την κατάθεση φάντασμα….. βάζετε τους απλούς υπαλλήλους μπροστά χωρίς να ξέρουν τίποτα χωρίς να έχουν απαντήσεις ντροπή σας!

  6. Ελένη Κ.

    Απαράδεκτοι όλοι εκεί μέσα. Στις 11/3 έκανα μία παραγγελία με τρία προϊόντα τα οποία πλήρωσα μέσω τραπέζης. Δεν έλαβα κανένα μήνυμα για αρκετές μέρες και για να αποσταλούν τα δύο από τα τρία προϊόντα έκανα πάνω από 5 τηλεφωνήματα. Εν τω μεταξύ, ο κάθε υπάλληλος με τον οποίο μίλησα μου έλεγε διαφορετικά πράγματα. Στις 4/3 έλαβα τα δύο προϊόντα και το τρίτο ακόμα. Σήμερα 8/3 που τηλεφώνησα ξανά ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν έχει αποσταλεί ακόμα το τρίτο προϊόν της παραγγελίας μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω ξανά αγορές από αυτούς τους ανεύθυνους.

  7. Τα χειρότερα έχω να πω και για την πολιτική του κωτσοβολου κυρθως για το πρόγραμμα αλλάζω συσκευή σε εξοχική κατοικία χαλκιδικη… Ανύπαρκτη ενημέρωση… Δεν δίνουν τηλέφωνο από αποθήκες, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με την μεταφορική με τους οδηγούς με κανέναν γτ έτσι απλά είναι η πολιτική τους. Επίσης.. Συσκευή που ακύρωσα την 6η φορά μετά από 5 υποτιθέμενα ραντεβού δε μου δίνουν πίσω το βαουτσερ…. Μου έχουν βγάλει την πίστη μιάμιση βδομάδα τώρα για ένα μνμ που θα έρθει ότι το βαουτσερ μπορώ να το εξαργύρωσω αλλού…. Τα ζώα μου αργά όλοι εκεί μέσα. Ούτε από έξω δεν αξίζει να περάσεις. Μακριααααα

  8. ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΗ Μ.

    Αν υπήρχε μηδέν αυτό θα έβαζα …
    Οι χειρότεροι των χειρότερων…ποτε ξανά κ για κανένα λόγο …

  9. ΒΑΣΙΛΙΚΗ Τ.

    Συμφωνώ με όλα τα σχόλια που διάβασα. Το απαράδεκτοι είναι πάρα πολύ επιεικές σχόλιο. Ενημερώθηκα από τη Γενική Ταχυδρομική της Χαλκίδας ότι το προϊόν, ένα PS5 που είχα παραγγείλει στις 23/02 για τον ανηψιό μου και το έχω πληρώσει είτε χάθηκε είτε κλάπηκε κατά την διαδικασία μεταφοράς και ότι από 25/02 δεν φαίνεται καμία περαιτέρω κίνηση της αποστολής. Από την εταιρεία courier mου είπαν ότι θα ζητήσουν να ελεγχθούν οι κάμερες για να δουν τι έχει γίνει και θα έχω νεότερη ενημέρωση. Αμέσως άρχισα την προσπάθεια επικοινωνίας με τον Κωτσόβολο μέσω του τηλ. 2102899999, διότι δεν υπάρχει και άλλο τηλ. εξυπηρέτησης. Περιττό να πω ότι ο χρόνος αναμονής είναι κάθε φορά 40-45 και ότι πληροφορηθηκαν από εμένα αυτήν την εξέλιξη. Μέχρι και σήμερα 06/03 ο σύνδεσμος που μου έχουν στείλει για να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας είναι ότι το προιόν είναι προς παράδοση και θα παραδοθεί στο χώρο μου με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης τις 03/03!! Για τέτοια χάλια μιλάμε. Έχω ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων μου και τηλεφωνικά και στο Κατάστημα της Χαλκίδας και μέχρι σήμερα περιμένω. Μία εβδομάδα τώρα κάθε μέρα παίρνω τηλέφωνο για να μάθω τι θα γίνει από εδώ και πέρα και πώς θα πάρω τα χρήματα μου πίσω και συνέχεια μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν εκείνοι μαζί μου και ότι το έχει αναλάβει κάποιος υπάλληλος. Σήμερα μάλιστα, και ενώ έχω ήδη ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων, μου είπαν τηλεφωνικά ότι η υπάλληλος που το έχει αναλάβει είναι σε επικοινωνία με την εταιρεία courier για να ενημερωθούν για το τι έγινε. Τόσες ημέρες μετά ακόμη ενημερώνονται και ούτε λόγος για το πως θα πάρω τα χρήματα μου πίσω. Και μιλάμε για 552€. Εγώ εάν δεν έχω άμεση απάντηση θα κινηθώ δικαστικά και θα τους κάνω μήνυση για υπεξαίρεση. Θέλω να πάρω τα χρήματα μου πίσω και δεν με νοιάζει πλέον καθόλου να μάθω τι πήγε στραβά κατά την μεταφορά. Να τα βρουν αυτοί από τον Κωτσόβολο, με αυτούς από την Γενική Μεταφορική, αφού είναι συνεργάτες τους και τους έχουν επιλέξει. ΜΑΚΡΙΑ! Και το ίδιο προτρέπω κάθε ενδιαφερόμενο εν δυνάμει πελάτη τους. Να το ξανασκεφτεί. Άλλη εικόνα έχουν προς τα έξω και είναι τελείως διαφορετική η ποιότητα της συναλλαγής.
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: εάν υπήρχε σαν επιλογή δεν θα έβαζα ούτε ένα αστεράκι. Θα έβαζα μηδέν.

  10. ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ Λ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Τεράστια αναμονή στο τηλεφωνικο κέντρο.
    Μου έστειλαν Ανοιγμενο προιον πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά καμια εξυπηρέτηση, ηρθα στο κατάστημα για επιστροφή χρημάτων και δεν γνωρίζουν να κάνουν επιστροφή.
    Απλά ακυρώνουν τη παραγγελια και δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα.
    Μου λένε ότι θα με καλέσουν κάποια στιγμή από Αθήνα για να γίνει η επιστροφή. Χωρίς να παραλαβω κάποιο αποδεικτικό ότι δεν έχω λάβει τα χρήματα μου. Ο υπεύθυνος ειρωνικός και αγενής.

  11. ΤΗΕΟ Χ.

    Δυστυχως δεν Υπαρχεο 0 Παραγγελια 3 /02/23 Σημερα 06/03/23 και Ακομα να Ερθει το Πλυντηριο Κωτσοβολε Ειστε Απαραδεκτοι

  12. Πληρωμένη η κατ’ οικον παράδοση για αγορα με το πρόγραμμα ανακυκλώνω αλλάζω συσκευή και οι μεταφορείς ήρθαν, πήραν την παλιά συσκευή και άφησαν την νέα στον δρόμο σε απόσταση 100μετρων από το σπίτι. Η χειρότερη εξυπηρέτηση. Σιγουρα δεν θα σας προτιμήσουμε ξανά

  13. Κώνστα Α.

    Πληρωμένη παραγγελία απο 3/2/2023 και ακόμα καμία ενημέρωση για την παραλαβή.Και έχω μείνει ξεκρέμαστη καθώς αφορά συσκευή για μωρά που χρειάζομαι άμεσα και μάλλον θα κυνηγάω να πάρω τα χρήματα μου πίσω.Κρίμα…

  14. Βανα Τ.

    Και το ένα είναι πολύ για την εταιρεία. Δώσανε χαλασμένο προϊόν και ακόμα δεν έχω βρει άκρη. Άσε που στο τηλέφωνο η αναμονή φτάνει την μια ώρα χωρίς φυσικά να εξυπηρετήσεις γιατί κανεις δεν απαντά! Κρίμα το όνομα!

  15. Παντελης μ.

    43 λεπτα αναμονη τηλεφωνικου κεντρου το οποιο απ οτι εχω καταλαβει το απασχολούν και απο τα ιδια τα καταστηματα για οποιαδηποτε αστοχια, μετα το εκλεισα, καλυτερα απο πλαισιο την επόμενη φορα

  16. Χ. Κ.

    Τα χειρότερα Logistics που θα μπορούσαν να έχουν. Περιμένεις 45 λεπτα αναμονή στο τηλέφωνο και τελικά στα στέλνουν λαθος ημερομηνία. Καμία αξιοπιστία ούτε στο Live chat που είναι υποτίθεται πιο άμεσο. Μεγάλη προσοχή αν χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί τους ειδικά αν πρέπει να παραλάβετε σε συγκεκριμένη ημερομηνία.

  17. Κάνω παραγγελία την οποία κ προπληρωνω(μεγάλο λαθος).
    Είναι να την παραλάβω μέσα σε 3 μέρες. Αφού λοιπόν έχει περάσει 1 εβδομάδα καλώ κ με ενημερώνουν πως βλέπουν την παραγγελία μου όπου να ναι θα την παραλάβω. Περνάει 1 βδομάδα ακόμα κ δεν έχω παραλάβει ούτε έχω κάποια ενημέρωση. Ξανακάνω λοιπόν κ μου λένε πως η παραγγελία μου έχει ακυρωθεί γιατί το προϊόν είναι σε έλλειψη. Ζητάω να γίνει επιστροφή χρημάτων. Έχουν περάσει 20 μέρες κ ακόμα τίποτα.. αίσχος! Ήταν η τελευταία φορά..

  18. Θεοχάρης Π.

    Πραγματικά οτι χειρότερο εχω συναντήσει ο Κωτσοβολος. Παρήγγειλα και πλήρωσα ψυγείο που δεν παρέλαβα ποτέ. Με την παραγγελία μου (Κυριακή) δήλωσα να το παραλάβω Τρίτη μιας και που έδινε την επιλογή.
    Μέχρι τη Δευτέρα καμία επικοινωνία για ώρα παραλαβής και έτσι πήρα τηλέφωνο. Με διαβεβαίωσαν οτι η παραγγελία είναι οκ και ότι θα λάβω μήνυμα!
    Την Τρίτη καμία ενημέρωση και έτσι ξαναπήρα τηλέφωνο. Αυτή τη φορά μου είπαν ότι η παραγγελία μου εφτασε αποθήκη και όρισαν ημέρα παραλαβής την Πέμπτη.
    Την Πέμπτη καμία ενημέρωση και ετσι παίρνω πάλι τηλέφωνο και μου λένε ότι το ψυγείο εξαντλήθηκε! Ζητάω τα χρήματα μου πίσω και μου λένε ότι θα μπουν σε 2-7 εργασιμες ήμερες.
    Σε 6 μερες ξαναπαίρνω τηλέφωνο, μου λένε οτι η διαδικασία δεν έγινε αυτόματα για κάποιο λόγο και οτι τωρα μου το εκαναν και πως τα χρήματα θα φανούν σε 3-4 μέρες! Προφανώς τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί στο λογαριασμό μου και πέρασε 1,5 βδομάδα!

  19. Λεονάρδος Σ.

    Είναι ότι χειρότερο υπάρχει στην αγορά παραγγελία που δεν ήρθε ποτέ τα λεφτά τα έβαλα μετρητά και τώρα μετά από ένα μήνα αφού έκανα ακύρωση θέλουν λένε και 14 μέρες για να επεξεργαστούν το αίτημα μου για να πάρω πίσω τα 1200 ευρώ που έδωσα.Μακρια από αυτούς

  20. ΝΙΚΟΣ Μ.

    Υπό το μηδέν αξιολόγηση υπάρχει?
    Γράφω για το κατάστημα Βριλησσίων που ειρήσθω εν παρόδω το σχολιάζουν δυσμενώς και υπάλληλοι άλλων καταστημάτων.
    Άλλα σου λέει ο ένας υπάλληλος τη μια μέρα και τα διαψεύδει ο άλλος υπάλληλος στο ίδιο κατάστημα μετά από δύο μέρες.
    Η συμπεριφορά, σκαιότατη, αγενείς, δεν ενδιαφέροντια εαν μπαίνει πελάτης στο κατάστημα. Περιμένεις σαν ΖΩΟ στην ουρά να εξυπηρετηθείς και αυτοί ..πέρα αρμενίζουν.
    Δεν βρίσκεις κάποιον υπεύθυνο να ζητήσεις βοήθεια…. σε στέλνουν στον Φύλακα στην είσοδο….

  21. Ειρήνη Π.

    Και ένα αστέρι πολύ είναι!
    Παραγγελία ψυγείου, θα ερχόταν 22/02. Ψάχνω που βρίσκεται, δεν υπάρχει η παραγγελία λέει. Παίρνω τηλ, πόση ώρα αναμονή,κανονίζεται για Παρασκευή 24/02, φυσικά έβγαλα το ψυγείο, για να το παρουν, δεν ήρθε κανείς, στα τηλ ποση ώρα για να μου πουν ότι η παραγγελία είναι προγραμματισμένη για 01/03 ενω τηλεφωνικώς έκλεισε για 24. Τα πράγματα του ψυγειου δλδ να τα πετάξουμε όλα…

  22. σπυρος α.

    καλη σας ημερα. λογω του οτι το τηλ κεντρο και η εξυπηρετηση απο αυτο ειναι εντελως αδυνατη κ απαραδεκτη ,αναγκαστηκα να παω ο ιδιος στο καταστημα της ν.σμυρνης στην οδο συγγρου να λυσω το προβλημα μου.παρολο που ημουν αποφασισμενος να ακυρωσω την παραγγελια ,οι δυο κυριες στα ταμεια στο ισογειο με εξυπηρετησαν με απολυτη ευγενεια και προθυμια και εδωσαν λυση στο προβλημα μου.μπραβο στις κυριες δεσποινα και αλεξια.αξιες για την θεση που ειναι. ευχαριστω.

  23. ΝΙΚΟΣ Κ.

    0 αστερια δεν εχει?? Χασιμο χρόνου οποιος ασχοληθει με την εταιρεια. Δεν υπαρχουν! Απαράδεκτη και αντιεπαγγελματική η συμπεριφορά όλων των υπαλλήλων. Δεν ξερουν τι τους γινετε, ο ενας κοροιδευει τον αλλον εκει μεσα. Δεν μπορεις να τους βρεις πουθενα, “ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΝΔΕΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ” 1 ωρα και 40 λεπτα αναμονη! εχουν σβησει και το email επικοινωνιας μαζι τους για να μην ακουν καρούλια, επικοινωνησε λεει για “άμεση επικοινωνια” με το chat! εκει να δεις κλαμα!! Βρε Αηντε απο δω

  24. Επτά εργάσιμες ημέρες, με προπληρωμή προϊόντος, κι ακόμη να παραλάβω. Πραγματικά, δεν ξέρω τι να πω! Οφείλω να ομολογήσω πως ο υπάλληλος στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών ήταν ευγενέστατος και προθυμότατος στο να με εξυπηρετήσει, όπως και έγινε. Ωστόσο, η εταιρεία είναι ξεκάθαρο ότι στο κομμάτι τής οργάνωσης “υποφέρει”. Προφανώς και δε θα ψωνίσω ξανά τίποτα, διαδικτυακά, μέσω του Κωτσόβολου, ενδεχομένως ούτε και δια ζώσης. **Ενημέρωση(04/03): Από τις 12/02 κι ακόμη να έρθει το προϊόν. Έχω επικοινωνήσει με την εταιρεία τουλάχιστον 5 φορές και συνεχώς με διαβεβαιώνουν πως από βδομάδα θα έρθει. Εννοείται πως, αν δεν παραλάβω μέσα στη βδομάδα, θα προβώ σε καταγγελία τόσο στον συνήγορο του καταναλωτή όσο και μέσω τού δικηγόρου μου. Κάπου έλεος δηλαδή. Η υπομονή μου έχει εξαντληθεί!! ** Ενημέρωση (10/ 03): Το προϊόν ακόμη να αποσταλεί, πολλώ δε μάλλον να παραληφθεί. Εννοείται πως η καταγγελία – όπως και η ακύρωση της παραγγελίας – είναι πλέον μονόδρομος.

  25. Το τηλεφωνικό κέντρο 20λεπτη αναμονή ,έπαιρνα από σταθερό.Το αναβατοριο για όροφο είναι ακριβό μέσω Κωτσόβολου 100 ευρώ .Και όσο αναφορά το δίωρο δεν υπάρχει καμία προσπάθεια για να μπορέσεις να προσεγγίσεις την μεταφορικη ώστε να δεις τι ώρα θαρθει .μιλάμε για επικοινωνία την ημέρα της μεταφοράς .