ΒΑΣΙΛΙΚΗ Τ.


Review on Κωτσόβολος

  1. ΒΑΣΙΛΙΚΗ Τ.

    Συμφωνώ με όλα τα σχόλια που διάβασα. Το απαράδεκτοι είναι πάρα πολύ επιεικές σχόλιο. Ενημερώθηκα από τη Γενική Ταχυδρομική της Χαλκίδας ότι το προϊόν, ένα PS5 που είχα παραγγείλει στις 23/02 για τον ανηψιό μου και το έχω πληρώσει είτε χάθηκε είτε κλάπηκε κατά την διαδικασία μεταφοράς και ότι από 25/02 δεν φαίνεται καμία περαιτέρω κίνηση της αποστολής. Από την εταιρεία courier mου είπαν ότι θα ζητήσουν να ελεγχθούν οι κάμερες για να δουν τι έχει γίνει και θα έχω νεότερη ενημέρωση. Αμέσως άρχισα την προσπάθεια επικοινωνίας με τον Κωτσόβολο μέσω του τηλ. 2102899999, διότι δεν υπάρχει και άλλο τηλ. εξυπηρέτησης. Περιττό να πω ότι ο χρόνος αναμονής είναι κάθε φορά 40-45 και ότι πληροφορηθηκαν από εμένα αυτήν την εξέλιξη. Μέχρι και σήμερα 06/03 ο σύνδεσμος που μου έχουν στείλει για να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας είναι ότι το προιόν είναι προς παράδοση και θα παραδοθεί στο χώρο μου με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης τις 03/03!! Για τέτοια χάλια μιλάμε. Έχω ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων μου και τηλεφωνικά και στο Κατάστημα της Χαλκίδας και μέχρι σήμερα περιμένω. Μία εβδομάδα τώρα κάθε μέρα παίρνω τηλέφωνο για να μάθω τι θα γίνει από εδώ και πέρα και πώς θα πάρω τα χρήματα μου πίσω και συνέχεια μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν εκείνοι μαζί μου και ότι το έχει αναλάβει κάποιος υπάλληλος. Σήμερα μάλιστα, και ενώ έχω ήδη ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων, μου είπαν τηλεφωνικά ότι η υπάλληλος που το έχει αναλάβει είναι σε επικοινωνία με την εταιρεία courier για να ενημερωθούν για το τι έγινε. Τόσες ημέρες μετά ακόμη ενημερώνονται και ούτε λόγος για το πως θα πάρω τα χρήματα μου πίσω. Και μιλάμε για 552€. Εγώ εάν δεν έχω άμεση απάντηση θα κινηθώ δικαστικά και θα τους κάνω μήνυση για υπεξαίρεση. Θέλω να πάρω τα χρήματα μου πίσω και δεν με νοιάζει πλέον καθόλου να μάθω τι πήγε στραβά κατά την μεταφορά. Να τα βρουν αυτοί από τον Κωτσόβολο, με αυτούς από την Γενική Μεταφορική, αφού είναι συνεργάτες τους και τους έχουν επιλέξει. ΜΑΚΡΙΑ! Και το ίδιο προτρέπω κάθε ενδιαφερόμενο εν δυνάμει πελάτη τους. Να το ξανασκεφτεί. Άλλη εικόνα έχουν προς τα έξω και είναι τελείως διαφορετική η ποιότητα της συναλλαγής.
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: εάν υπήρχε σαν επιλογή δεν θα έβαζα ούτε ένα αστεράκι. Θα έβαζα μηδέν.

Επικοινωνία