Επτά εργάσιμες ημέρες, με προπληρωμή προϊόντος, κι ακόμη να παραλάβω. Πραγματικά, δεν ξέρω τι να πω! Οφείλω να ομολογήσω πως ο υπάλληλος στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών ήταν ευγενέστατος και προθυμότατος στο να με εξυπηρετήσει, όπως και έγινε. Ωστόσο, η εταιρεία είναι ξεκάθαρο ότι στο κομμάτι τής οργάνωσης “υποφέρει”. Προφανώς και δε θα ψωνίσω ξανά τίποτα, διαδικτυακά, μέσω του Κωτσόβολου, ενδεχομένως ούτε και δια ζώσης. **Ενημέρωση(04/03): Από τις 12/02 κι ακόμη να έρθει το προϊόν. Έχω επικοινωνήσει με την εταιρεία τουλάχιστον 5 φορές και συνεχώς με διαβεβαιώνουν πως από βδομάδα θα έρθει. Εννοείται πως, αν δεν παραλάβω μέσα στη βδομάδα, θα προβώ σε καταγγελία τόσο στον συνήγορο του καταναλωτή όσο και μέσω τού δικηγόρου μου. Κάπου έλεος δηλαδή. Η υπομονή μου έχει εξαντληθεί!! ** Ενημέρωση (10/ 03): Το προϊόν ακόμη να αποσταλεί, πολλώ δε μάλλον να παραληφθεί. Εννοείται πως η καταγγελία – όπως και η ακύρωση της παραγγελίας – είναι πλέον μονόδρομος.
Επτά εργάσιμες ημέρες, με προπληρωμή προϊόντος, κι ακόμη να παραλάβω. Πραγματικά, δεν ξέρω τι να πω! Οφείλω να ομολογήσω πως ο υπάλληλος στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών ήταν ευγενέστατος και προθυμότατος στο να με εξυπηρετήσει, όπως και έγινε. Ωστόσο, η εταιρεία είναι ξεκάθαρο ότι στο κομμάτι τής οργάνωσης “υποφέρει”. Προφανώς και δε θα ψωνίσω ξανά τίποτα, διαδικτυακά, μέσω του Κωτσόβολου, ενδεχομένως ούτε και δια ζώσης. **Ενημέρωση(04/03): Από τις 12/02 κι ακόμη να έρθει το προϊόν. Έχω επικοινωνήσει με την εταιρεία τουλάχιστον 5 φορές και συνεχώς με διαβεβαιώνουν πως από βδομάδα θα έρθει. Εννοείται πως, αν δεν παραλάβω μέσα στη βδομάδα, θα προβώ σε καταγγελία τόσο στον συνήγορο του καταναλωτή όσο και μέσω τού δικηγόρου μου. Κάπου έλεος δηλαδή. Η υπομονή μου έχει εξαντληθεί!! ** Ενημέρωση (10/ 03): Το προϊόν ακόμη να αποσταλεί, πολλώ δε μάλλον να παραληφθεί. Εννοείται πως η καταγγελία – όπως και η ακύρωση της παραγγελίας – είναι πλέον μονόδρομος.
”