Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Θέλω να ευχαριστήσω τη Μαρία για την άψογη εξυπηρέτηση που είχαμε στον κωτσόβολο 62 Μαρτύρων Ηράκλειο Κρήτης . Μετά από ένα πρόβλημα που είχα με τις πληρωμές μου σε ένα προϊόν ,και την δύσκολη τελικά διαδικασία, η Μαρία στο ταμείο ήταν άψογει και το πρόβλημα λύθηκε και γρήγορα και με όρεξη για εξυπηρέτηση!!! Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!! 🙏🏋️
”πολυ καλή εξυπηρέτηση και πολυ ευγενικο προσωπικο
”Απαράδεκτοι στον Κωτσόβολο ( Καβάλα), δήθεν δίνουν εγγύηση για κινητό και αν χρειαστεί τελικά βρίσκουν δικαιολογίες κ δεν την καλύπτουν , κοροϊδία
”Παρήγγειλα μια ζυγαριά για την κουζίνα ,η συσκευασία ήταν χάλια και φαινόταν ότι πριν ήταν ανοιχτή, προηγουμένως, έτυχε να τους ξανά προτιμήσω με την αγορά ενός κινητού το οποίο αποφάσισα να το πάρω από το κατάστημα και χωρίς ντροπή μου το έφεραν ανοιχτό στη συσκευασία και μου έλεγαν ότι ειναι καινούργιο κ όχι ανοιγμένο,κρίμα να δίνουμε τόσα χρήματα στη ΔΕΗ και να μας κοροϊδεύουν,λες και δεν μας παίρνει ήδη αρκετά από το ρεύμα
”Αγόρασα πλυντήριο πιάτων και ζήτησα και ανακύκλωση παλιάς συσκευής. Η παράδοση της καινούριας και η σύνδεση έγιναν όπως είχα ενημερωθεί. Η ανακύκλωση όμως δηλαδή η παραλαβή της παλιάς συσκευής αν και περίμενα δεν έγινε ποτέ, στο καθορισμένο ραντεβού. Οταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση στον Κωτσόβολο ο υπάλληλος επικοινώνησε με την οδηγό που θα έπαιρνε το πλυντήριο και αυτός του είπε ότι με κάλεσε αλλά δεν με βρήκε. Του είπα οτι αυτό δεν έγινε ποτέ αλλά αυτός μου είπε οτι ο ένας μου λέει αυτό και ο άλλος το άλλο λες και είχα κανένα λόγο να χαλάσω τη μέρα μου περιμένοντας κάτι που δεν ήρθε ποτε. Μάλιστα μου είπε ότι αν θέλω ακυρώνω την ανακύκλωση ή θα το δρομολογήσει όποτε βολέψει τον οδηγό. Ποιός νοιάζεται φυσικά αν εγώ πρέπει να δεσμέυσω και άλλη μέρα περιμένοντας ……
”Αν μπορούσα να βάλω 0 θα έβαζα. Παρήγγειλα και πλήρωσα προκαταβολικά κινητό στις 19/6, με συμφωνία να σταλεί κατ’ οίκον μετά τις 30/6, όπως επιβεβαιώθηκε τηλεφωνικά από τα κεντρικά του Κωτσόβολου. Στις 3/7 με διαβεβαίωσαν ότι «είναι στον δρόμο», όμως το κινητό δεν στάλθηκε ποτέ. Μετά από πολλές κλήσεις σημερα 8/7, μου πρότειναν να το παραλάβω από τη Νέα Ερυθραία(!), ή αύριο από Καλλιθέα, παρά το γεγονός ότι μένω Μοσχάτο, κάτι που ακύρωνε την αρχική συμφωνία και ήταν άκρως προβληματικό λόγω αυριανού μου ταξιδιού. Στις 17:30 πήγα στο κατάστημα Καλλιθέας, όπου η εξυπηρέτηση ήταν απογοητευτική, με ειρωνικά σχόλια και αναίρεση υποσχόμενων εκπτώσεων. Τελικά αγόρασα άλλο κινητό για να το έχω σημερα με επιπλέον κόστος 38 ευρώ. Ετοιμάζω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
”Η πιο απαράδεκτη εξυπηρέτηση!Αφού παρήγγειλα Ψυγείο και πλυντήριο αξίας συνολικής 1700 ευρώ,ζήτησα ανακύκλωση των παλιών συσκευών και πλήρωσα και για σύνδεση του πλυντηρίου.Όταν τα έφεραν ανοιξαν το πλυντήριο στην είσοδο για να χωρέσει στο ασανσερ, και το έφεραν με μια γρατζουνιά!Το ψυγείο το ανέβασαν με τα χίλια ζόρια κι αφού πήραν το σχετικό “χαρτζιλικι” γιατί ήθελαν να το πάρουν πίσω και να φύγουν.
”Πήραν το παλιό πλυντήριο που χωρούσε στο ασανσέρ και το ψυγείο το άφησαν στην βεράντα.Όταν πήρα το κατάστημα, μου είπαν οτι θα στείλουν αναβατόριο σε 2 μέρες για το οποίο θα έπρεπε να χρεωθώ 100 ευρώ!Όσο για την σύνδεση του πλυντηρίου που πλήρωσα,το “συνέδεσαν”,έβαλαν την 1η πλύση κι έφυγαν.Σε 20 λεπτά είχε πλυμηρίσει όλο το μπάνιο από την πετυχημένη σύνδεση! 2 Αλβανοί αγενείς και άχρηστοι!
Κανένα αστέρι για το τηλεφωνικό κέντρο . Έκανα παραγγελία 2000 ευρώ. Ήρθαν τα μισά προϊόντα μετά από μια εβδομάδα. Καλώ για να μιλήσω με έναν υπεύθυνο και μου απαντούν όχι δεν θα σάς τον δώσω. Έχω ερωτήματα…1) ο υπεύθυνος είναι ιδιοκτησία της κάθε ανειδίκευτης που απαντά στο τηλέφωνο;;;
”2) όταν δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους σε εμπορικό κομμάτι καλο θα είναι να μην έχουν την ανάλογη θέση….βύσματα και στο τηλεφωνικό κέντρο;;;;
3) σάς επιστρέφω τα προϊόντα και βάλτε το πλάνο δόσεων κορνίζα
Επιεικώς…απαράδεκτοι, ανίδεοι, αγενείς και πολλα αλλα που γνωρίζουν όσοι είναι (υπεύθυνοι) – ανεύθυνοι.
Πριν από οποιαδήποτε αγορά, κάνω πάντα μια επίσκεψη και στο outlet στο Σείριο και για να είμαι ειλικρινής τις περισσότερες φορές έχω τελικά ψωνίσει από εκεί. Σήμερα πήγα για ψυγείο και βρήκα τέτοια ποικιλία που θα την ζήλευε και ένα κανονικό κατάστημα. Ευγένεια και εξυπηρέτηση που σε ανταμείβουν και με το παραπάνω για τα επιπλέον χιλιόμετρα.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών.
Κάλεσα για να αγοράσω ένα απλό τηλεχειριστήριο και κατέληξα να βρίσκομαι στο τηλέφωνο για πάνω από 40 λεπτά, να μιλήσω με 4 διαφορετικά άτομα και ακόμα δεν έλαβα τιμή ή πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα. Με άφησαν στην αναμονή χωρίς καμία λύση.
Η διαδικασία είναι αδικαιολόγητα περίπλοκη για κάτι που θα έπρεπε να διαρκεί 2 λεπτά.
”Πάρα πολύ εκνευριστική εμπειρία και χάσιμο χρόνου.
2/7 βρέθηκα στο κατάστημα στην περιοχή ΙΚΕΑ προς αναζήτηση πλυντηρίου. Ανέλαβε να με εξυπηρετήσει μια κοπέλα, για την οποία έχω να πω τα καλύτερα! Επαγγελματίας, χαμογελαστή, ευγενέστατη, πρόθυμη, γνώστρια του αντικειμένου. Για προσωπικούς λόγους, την αγορά μου δεν την ολοκλήρωσα εκείνη την ημέρα αλλά το Σάββατο 5/7. Δυστυχώς όταν έφτασα στο κατάστημα δεν την είδα και μέχρι εκείνη την ώρα δεν γνώριζα το όνομά της για να την ζητήσω. Πάνω που ολοκλήρωνα την συναλλαγή μου,αναγκαστικά με άλλον υπάλληλο , την είδα να επιστρέφει στο πόστο της. Έσπευσα να την χαιρετήσω & ρώτησα το όνομά της. Δεν το συζητώ ότι όποιος βρεθεί προς τα εκεί για αντίστοιχο λόγο επιβάλλεται να την αναζητήσει! Η Βαρβάρα είναι φοβερή , από τις καλύτερες παρουσίες μέσα στο κατάστημα! Αρ.Παρ. 104500427848145
”Αγόρασα 5 κινητά που πριν μπω στο κατάστημα είχα αποφασίσει. Για να φτιάξουν τα χαρτιά τους περίμενα πάνω από μια ώρα, χωρίς άλλο πελάτη. Ύφος μπλαζε, ραθυμο, αναιδές, δημόσια ΔΕΗ.
”Χάλια εξυπηρέτηση υπάρχει πρόβλημα και ο υπεύθυνος της συσκευής κάνει αποκλεισμούς τους αριθμούς και δεν υπάρχει συνεννόηση μας λένε να πάρουμε άλλου τηλέφωνα και μας λένε να ξανά πάρουμε στην Κωτσόβολο ΑΙΣΧΟΣ!
”ενα μεγαλο προβλημα που αντιμετωπιζω με την εταιρεια ειναι πωσ οταν κατι χρειαστω να μιλησω με το καταστημα που εχω συνεργασια δεν μπορω ποτε διοτι παντα συνδεονται τα κεντρικα . δεν μπορει καποιοσ να μιλησει με το καταστημα που συνεχωσ κανει αγορεσ και εχει αλλη σχεση εκ των πραγματων . αυτη ισωσ ειναι και η τελευταια φορα που κανω αγορεσ στην εταιρεια διοτι δεν μπορω να το δεχτω .
”Έκαναν σοβαρά λάθη στην παραγγελία μου που ήταν ένα aircondition για επαγγελματική χρήση. Δυστυχώς δεν μπορούσα να κάνω τίποτα πέρα από το να περιμένω να λύσουν εκείνοι το πρόβλημα και δεν υπήρξε και καμιά αποζημίωση. Ταλαιπωρήθηκα 2 εβδομάδες.
”Βαριεμαι να εξηγω γιατι μιλαω 3 εβδομαδες με κατι παιδακια που δεν εχουν ιδεα..το CRM τι το εχετε?? στα χαρτια τα γραφετε ολα και δεn τα βλεπετε? ακουσα 100 διαφορρετικες χαζομαρες για ενα σπασμενο προιον που μου ηρθε. -0 x1000. AΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟΙ. Μακρια απο αυτην την εταιρεια
”Αγοράσαμε προχτές λευκή συσκευή πλυντηρίου μόλις παραλάβαμε άλλη τιμή στο κατάστημα και άλλη στις δόσεις είναι η τελευταία φορά που το επισκέπτομαι Απαράδεκτοι
”Έχει εξελιχθεί το χειρότερο κατάστημα μετά από 20 χρόνια πελάτισσα που είμαι.
”Άμα μπορούσα θα έβαζα 0 αστέρια αλλά δυστυχώς αυτό δεν γίνεται! Η χειρότερη εταιρία με διαφορά πανελλαδικώς! Η εξυπηρέτηση άθλια! Δεν συνεννοούνται καν μεταξύ τους για το τι ψέματα θα πούνε στον κόσμο! Αίσχος! Ειλικρινά απορώ πως λειτουργεί ακόμα αυτή η εταιρία. Θα έπρεπε να έχει κλείσει προπωλου! Ειλικρινα ΑΙΣΧΟΣ!
”Η εξυπηρέτηση πελατών είναι τραγική! Ειδικά στο chat, διέκοψαν τη συνομιλία με το που έθεσα το αίτημα μου.
”Ξανα έστειλα μήνυμα και με το που ρώτησα που μπορώ να απευθύνω παράπονο, με έκλεισαν πάλι. Απαράδεκτο. Έχω σκανάρει τις συνομιλίες τις οποίες και θα αναρτήσω στο google.
Λαμβάνω μήνυμα ότι το εμπόρευμα θα παραδωθει Τέταρτη 02/07. Στη συνέχεια λαμβάνω 2ο μήνυμα για το 2ωρο της παράδοσης.
Παίρνω άδεια από τη δουλειά μου και 1 ώρα πριν την παράδοση λαμβάνω νέο μήνυμα ότι άλλαξε η ημερομηνία και θα γίνει στις 04/07. Αφ
Χωρίς κανένα τηλέφωνο, χωρίς να ερωτηθώ εάν μπορώ, έχοντας χάσει ολόκληρο μεροκάματο να περιμένω! Αυθαίρετα.
Η δε απάντηση της εξυπηρέτησης πελατών ήταν ότι αν ήθελα συγκεκριμένη ώρα θα έπρεπε να πληρώσω επιπλέον.
Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και καθόλου επαγγελματίες. Μου εγκατέστησαν κλιματιστικό σε ενοικιαζόμενο διαμέρισμα. Το συνεργείο έκανε δουλειά του ποδαριού. Δεν έδωσε την σωστή κλίση στο σωληνάκι και έφερε τα νερά μέσα. Κάλεσα τον τεχνικό, και μου ανέφερε ότι δεν συνεργάζεται μαζί τους πλέον. Κάλεσα το κέντρο εξυπηρέτησης 21/6 και καταχώρησαν το αίτημα και ότι επείγει καθώς πρόκειται για ενοικιαζόμενο. Χρειάστηκε να καλέσω άλλη μια φορά, και να επισκεφτω άλλες 2 φορές το κατάστημα της Ξάνθης. Δεν προώθησαν καθόλου το αίτημα στον νέο τους συνεργάτη, διότι δεν ήξεραν ποιος είναι ο νέος συνεργάτης τους!!! ΤΡΑΓΙΚΟΙ!! Την 7η μέρα με πήρε τηλέφωνο η διευθύντρια του καταστήματος της Ξάνθης για να μου πει ότι ακόμη δεν έχει πάει το αίτημα στον νέο τους συνεργάτη.
”Κ-24456734
ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ..!!
Χρονια πελατες οταν παρουσιαστηκε προβλημα μηδενική αποκατάσταση του φθαρμένου προϊόντος .. παρηγγειλα ενα κλιματιστικο και έναν απορροφητήρα οπου ηρθε μονο το κλιματιστικό και εν τελη μετα απο εβδομαδες ηρθε σπασμενος ο απορροφητήρας οπου εν τελη δε μας τον αλλαξαν λογω πολλων ημερων
”Εχω δώσει 120 ευρώ για ένα προϊόν το οποίο ήρθε χωρίς να υπάρχει καν στο κουτί απλά ένα καλώδιο και δεν με έχει ενημερώσει κανεις εδώ και δύο μερες ακόμα για τίποτα!
”Τραγική εξυπηρέτηση, τραγική οργάνωση, κάναμε παραγγελία πλυντηρίου την 6η Ιουνίου και ενώ μας είπαν ότι θα κάνει 10 μέρες, πέρασε σχεδόν ένας μήνας. Μας έστειλαν μήνυμα ότι θα γίνει η παραλαβή την 1η Ιουλίου και την 1η Ιουλίου μας ενημέρωσαν ότι τελικά θα έρθει 3 Ιουλίου. Αν αυτό είναι οργάνωση επιχείρησης και πελατειακή υποστήριξη μάλλον δεν έχουν ιδέα για το τι σημαίνει ικανοποίηση του πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο σίγουρα χάνονται πωλήσεις και δεν πρόκειται να έχουν πιστούς πελάτες ούτε καλή φήμη. Απαράδεκτοι!
”Απαράδεκτοι…
”Παρήγγειλα μελάνια εκτυπωτή, στείλανε λάθος μελάνια αξίας 30 ευρώ.
Όταν ήρθε η στιγμή να τα χρησιμοποιήσω αντιλιυθηκα οτι ειχαν στειλει λαθος μελανια ,τους καλεσα στο τηλ διαπιστωσανε και οι ιδιοι το λαθος,αλλά δεν δέχονται επιστροφή ανταλαγης διοτι είχαν πέρασε οι 14 ημέρες ..
Ούτε από έξω ξανά!