Αν μπορούσα να βάλω 0 θα έβαζα. Παρήγγειλα και πλήρωσα προκαταβολικά κινητό στις 19/6, με συμφωνία να σταλεί κατ’ οίκον μετά τις 30/6, όπως επιβεβαιώθηκε τηλεφωνικά από τα κεντρικά του Κωτσόβολου. Στις 3/7 με διαβεβαίωσαν ότι «είναι στον δρόμο», όμως το κινητό δεν στάλθηκε ποτέ. Μετά από πολλές κλήσεις σημερα 8/7, μου πρότειναν να το παραλάβω από τη Νέα Ερυθραία(!), ή αύριο από Καλλιθέα, παρά το γεγονός ότι μένω Μοσχάτο, κάτι που ακύρωνε την αρχική συμφωνία και ήταν άκρως προβληματικό λόγω αυριανού μου ταξιδιού. Στις 17:30 πήγα στο κατάστημα Καλλιθέας, όπου η εξυπηρέτηση ήταν απογοητευτική, με ειρωνικά σχόλια και αναίρεση υποσχόμενων εκπτώσεων. Τελικά αγόρασα άλλο κινητό για να το έχω σημερα με επιπλέον κόστος 38 ευρώ. Ετοιμάζω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Αν μπορούσα να βάλω 0 θα έβαζα. Παρήγγειλα και πλήρωσα προκαταβολικά κινητό στις 19/6, με συμφωνία να σταλεί κατ’ οίκον μετά τις 30/6, όπως επιβεβαιώθηκε τηλεφωνικά από τα κεντρικά του Κωτσόβολου. Στις 3/7 με διαβεβαίωσαν ότι «είναι στον δρόμο», όμως το κινητό δεν στάλθηκε ποτέ. Μετά από πολλές κλήσεις σημερα 8/7, μου πρότειναν να το παραλάβω από τη Νέα Ερυθραία(!), ή αύριο από Καλλιθέα, παρά το γεγονός ότι μένω Μοσχάτο, κάτι που ακύρωνε την αρχική συμφωνία και ήταν άκρως προβληματικό λόγω αυριανού μου ταξιδιού. Στις 17:30 πήγα στο κατάστημα Καλλιθέας, όπου η εξυπηρέτηση ήταν απογοητευτική, με ειρωνικά σχόλια και αναίρεση υποσχόμενων εκπτώσεων. Τελικά αγόρασα άλλο κινητό για να το έχω σημερα με επιπλέον κόστος 38 ευρώ. Ετοιμάζω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
”