Κανένα αστέρι για το τηλεφωνικό κέντρο . Έκανα παραγγελία 2000 ευρώ. Ήρθαν τα μισά προϊόντα μετά από μια εβδομάδα. Καλώ για να μιλήσω με έναν υπεύθυνο και μου απαντούν όχι δεν θα σάς τον δώσω. Έχω ερωτήματα…1) ο υπεύθυνος είναι ιδιοκτησία της κάθε ανειδίκευτης που απαντά στο τηλέφωνο;;;
2) όταν δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους σε εμπορικό κομμάτι καλο θα είναι να μην έχουν την ανάλογη θέση….βύσματα και στο τηλεφωνικό κέντρο;;;;
3) σάς επιστρέφω τα προϊόντα και βάλτε το πλάνο δόσεων κορνίζα
Επιεικώς…απαράδεκτοι, ανίδεοι, αγενείς και πολλα αλλα που γνωρίζουν όσοι είναι (υπεύθυνοι) – ανεύθυνοι.
Κανένα αστέρι για το τηλεφωνικό κέντρο . Έκανα παραγγελία 2000 ευρώ. Ήρθαν τα μισά προϊόντα μετά από μια εβδομάδα. Καλώ για να μιλήσω με έναν υπεύθυνο και μου απαντούν όχι δεν θα σάς τον δώσω. Έχω ερωτήματα…1) ο υπεύθυνος είναι ιδιοκτησία της κάθε ανειδίκευτης που απαντά στο τηλέφωνο;;;
”2) όταν δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους σε εμπορικό κομμάτι καλο θα είναι να μην έχουν την ανάλογη θέση….βύσματα και στο τηλεφωνικό κέντρο;;;;
3) σάς επιστρέφω τα προϊόντα και βάλτε το πλάνο δόσεων κορνίζα
Επιεικώς…απαράδεκτοι, ανίδεοι, αγενείς και πολλα αλλα που γνωρίζουν όσοι είναι (υπεύθυνοι) – ανεύθυνοι.