Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 942 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

942 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Eleni K.

    Αγόρασα έναν απορροφητήρα από τον Kοτσοβολο τις εθνικής αντιστασεος, Kαλαμαριας και ήθελα να επισημάνω τι ευχάριστο ήταν το προσωπικό.
    Η Αναστασία η οποία με εξυπηρετησε ήταν προθυμη να με εξυπεριτησει και πόλι επαγγελματίας!
    Από την αγορά του προιντος, παραλαβη και τοποθέτησή όλα άψογα.
    Μπραβο! Σίγουρα θα τους ξαναπροτιμησω και ας μένω σε αλλη περιοχή!
    Συνεχίστε έτσι

  2. Εφη Γ.

    Απαράδεκτη αντιμετώπιση!! Αγόρασαμε νέα συσκευή ψυγείου και θα παίρναν το παλαιό για ανακύκλωση, το οποίο είχαμε αγοράσει από το ίδιο κατάστημα κωτσοβολου . Με 1000 δικαιολογίες δεν ήρθαν ποτε να το παραλάβουν , σε 1 ραντεβού ήρθε ένας μόνο και μας λέει δε μπορώ να το πάρω, λογικό να μην μπορει 1 άτομο να το πάρει. Σε άλλο ραντεβού δεν ανέβηκαν καν να το προσπαθήσουν . Εν ολίγοις για να το παραδώσουν μπορούσαν, για να τα πάρουν για ανακύκλωση δε μπορούσαν!!!! Απαράδεκτοι!!!! Αντί επαγγελματίες!!!

  3. Ελένη Π.

    Η εξυπηρέτηση στο κατάστημα της Λαμίας ήταν εξαιρετική! Το προσωπικό ήταν ευγενέστατο και η πωλήτρια που με εξυπηρέτησε με βοήθησε να διαλέξω το σωστό προϊόν. Στην επόμενη αγορά μου θα προτιμήσω ξανά τον Κωτσόβολο Λαμίας!

  4. κακιστη εξυπηρετηση, στο καταστημα αγιας παρασκευης ηταν ευγενεστατοι, αλλα δεν με ενημερωσαν οτι θα τα στειλουν με την γενικη ταχυδρομικη, η οποια ειναι κακιστη…..ακομα περιμενω, μου ειπαν να παω να παραλαβω τον απορροφητηρα απο την γενικη ταχυδρομικη

  5. ΑΛΙΚΗ Γ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ πήγα στο κατάστημα και αγόρασα δυο ερκοντίσιον που θα τα έφερναν σπίτι μου , η αγορά εγινε στης 13/2/2025 και υποτίθεται η ολη διαδικασία να βγάλουν τα παλαιά ερκοντίσιον να βάλουν τα καινούρια και να πάρουν τα παλαιά για ανακύκλωση θα κράταγε μια εβδομάδα …. όχι μόνο δεν κρατημέ μια εβδομάδα αλλά η διαδικασία τελείωσε σήμερα 1/4/2025 . Την μια φορα δεν εμφανίζονταν ποτέ στο ραντεβού που ήταν προγραμματισμένο , την άλλη παίρναμε τηλεφονα και η απάντηση που μου έλεγαν είναι θα σας ενημερώσουμε . Το τελευταίο και χειρότερο οι τεχνικοί που ήρθαν και έβαλαν τα καινούρια ερκοντίσιον δεν κατάλαβαν ότι η συσκευή που έβαλαν δεν δουλεύει σωστά την ωρα που την δοκίμαζαν και έτσι για μια εβδομάδα ακόμη αναγκαστικα να εχω ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ερκοντίσιον που δεν δούλευε στο σπίτι μου .

  6. Φαιη Φ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στο κατάστημα λ καβαλάς
    Από άντρα πωλητή ο όποιος είπα να μη ξαναπάω στο κατάστημα. ΠΑΙΔΕΙΑ;;;; Σχολείο;

  7. ‘Εχει περάσει ένας ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ από τη δήλωση βλάβης του επαγγελματικού μας πλυντηρίου και ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημά μας, ενώ έχουμε πληρώσει την έξτρα εγγύηση TOTAL SUPPORT. ΕΠΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ! Οι υπάλληλοι στα τηλέφωνα το μόνο που κάνουν είναι να μεταφέρουν το αίτημα. Κάθε μέρα τους περιμένουμε χωρίς να μας δίνουν κάποια συγκεκριμένη ώρα και κάθε μέρα ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. Η βλάβη μας δηλώθηκε για πρώτη φορά στις 21/2/25 και για ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ για να δει τι συμβαίνει Εμείς τους ξαναενοχλήσαμε για να δούμε αν υπάρχει πρόοδος. Μετά από πολλές μέρες μας φέρανε ένα και έχοντας κλείσει μήνα και βάλε από τη βλάβη παρακαλάμε ακόμα στα τηλέφωνα να έρθουν να το συνδέσουν. ΝΤΡΟΠΗ! Επαγγελματική συσκευή ποτέ ξανά από εσάς

  8. Σταυρούλα Α.

    Βρήκα ένα φουρνάκι στο site το οποίο δεν ήταν διαθέσιμο στο e-shop, έτσι έστειλα κάποιον από Καστοριά να το παραλάβει από το κατάστημα της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη. Το βράδυ της Πέμπτης 27/3/25 η τιμή στο site ήταν 108,90 χωρίς να είναι σε προσφορά. Την Παρασκευή 28/3/25, η τιμή έγινε 150. Αναγκάστηκα να το αγοράσω, αφού είχα στείλει κάποιον επί τούτου και δεδομένου ότι το χρειαζόμουν άμεσα. Σχεδόν 40% αύξηση σε λιγότερο από 24 ώρες!!!

  9. Georgios Darivianakis D.

    Ο κωτσοβλος δεν φημιζεται αν σου χαλασει καποια συσκευη (τους την εδωσα 18/2 και ακομα περιμενω)

  10. Αναστασία Κ.

    1 και πολύ είναι. Αγόρασα ένα πλυντηριο πιατων το οποίο δεν ζέσταινε το νερό. Αφού επανειλημμένα κάλεσα την εταιρεία, εστειλαν τεχνικό να αξιολογήσει τη βλάβη. Μετά από αρκετές μέρες ήρθαν και το πήραν για επισκευή. Πολύ καθυστερημένα και μετά από πολλά τηλέφωνα το έφεραν και καλά επισκευασμενο. Δεν δουλεύει πάλι. Τους ξανακαλεσα και μου είπαν να περιμένω να ξαναδωθει βλάβη. Φεξε μου και γλίστρησα… εννοείται ούτε λόγος αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων. Η πλέον αναξιόπιστη εταιρία.

  11. ΑΡΙΣΤΕΑ Γ.

    Σήμερα στο Κωτσόβολο στην οδό Κηφισίας 124 μας εξυπηρέτησε η υπάλληλος κ.Νικη η οποία ήταν πολύ ευγενής, κατατοπιστική και παρά πολύ συμπαθής. Μακάρι όλοι οι υπάλληλοι να είναι

  12. Aggeliki M.

    Για μια ακόμη φόρα απαράδεκτη εξυπηρέτηση απο την εταιρεία Κωτσόβολος. Χαλαει η κουζίνα, ερχεται ο τεχνικός, την παίρνουν για επισκευή (8 ημέρες περίπου η διαδικασία). Την ξαναφέρνουν και στις επόμενες μέρες ξανά το ίδιο πρόβλημα, που υποτίθεται επισκεύασαν. Ξαναήρθε ο τεχνικός,(Δευτέρα 09/3/2025) την είδε και είπε ότι θα την ξαναπάρουν για να δουν το πρόβλημα, αν διορθώνεται ή θα την αντικαταστήσουν. Από την επόμενη, μέχρι και εχθές 18/03/25, καθημερινά στα τηλέφωνα για το πότε θα έρθει ο τεχνικός. Οι απαντήσεις κωτσόβολου: “δεν έχουμε λάβει ακόμη την έκθεση του τεχνικού”. Εχθές πήραν τηλεφωνο από τον τεχνικό για ραντεβού σήμερα 10-2 για να παραλαβουν. Σήμερα με ξανακάλεσαν απο τον τεχνικο για ακύρωση του ραντεβού, καθώς δεν είχαν έγκριση απο Κωτσόβολο. Κάτι το οποίο αρνείται ο Κωτσοβολοσ

  13. Κατερίνα Χ.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! Κωτσόβολος σου λένε μετά..τι να πρώτο πω..
    Σκέτη κοροϊδία..μας κοροϊδεύουν κυριολεκτικά..και τα καταστήματα και από τηλεφωνικό κέντρο..εδώ και 20 μέρες, από τις 28 Φεβρουαρίου που έχει γίνει μια παραγγελία προπληρωμένη με ποσό 3.500€ και το μόνο που έχουμε παραλάβει μέχρι στιγμής είναι ένα ΤΑΨΙ φούρνου χωρίς καν φούρνο και εννοείτε χωρίς καμία άλλη ηλεκτρική συσκευή!
    Είναι γελοίο και κοροϊδία, δεν μας ενημέρωσαν ΠΟΤΕ και δεν μας έδωσαν μια σαφή απάντηση το πότε θα παραλάβουμε..ΜΙΑ 5μελης οικογένεια που το μόνο που κάνουμε είναι να πετάμε τρόφιμα,να στερούμαστε στην ουσία τα πάντα και να πετάμε φάρμακα, να είμαστε συνεχώς σε αναμονή, να μην πηγαίνουμε στην δουλειά μας όταν στέλνουν μήνυμα ότι έχουμε να παραλάβουμε απλά ένα ΤΑΨΙ..και ΟΛΑ αυτά γιατί θέλει ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ! ΝΤΡΟΠΗ

  14. Παύλος Κ.

    Έχω κανει αγορα 5 Ηλεκτρικών συσκευών.
    Το σερβις παράδοσης αλλά και οι χρόνοι παράδοσης είναι καταστροφηκές.
    Τηλεφωνικός με κοροιδεύουν απο της 05.03.2025 εώς και σήμερα.
    Δεν θα σύστηνα καμία αγορά από αυτήν την εταιρία.
    το τελευταίο εξάμηνο έχω αγοράσει πάνω απο 6000 ευρώ πράγματα απο τον κωτσόβολο. Δυστυχώς άθλια απαράδεκτη μεταχείριση

  15. Ελευθερία Κ.

    Ο λογος που γράφω εδώ σήμερα είναι για να ενημερώσω πιθανούς πελάτες για να μην έρθουν στην θέση μου.
    Τα xiaomi εδώ και αρκετό διάστημα κάνουν αυτόματες ελαττωματικές ενημερώσεις λογισμικού με αποτέλεσμα το κινητό να σταματάει να λειτουργεί στο 100% ή να μην λειτουργεί καθόλου . Μου συνέβησαν και τα δυο .
    Το κινητό χάλασε στους 5 μήνες το έστειλαν στην infoquest . Έμεινα δύο εβδομάδες χωρίς κινητό κυριολεκτικά . η πολιτική του Κωτσόβολου εγώ είμαι διαμεσολαβητής . Δεν υπήρχε συνοχή στην ενημερωση των υπαλλήλων και γενικώς καθόλου ενημέρωση παραμονο όταν κίνησα εγώ τα νήματα .
    μου έφτιαξαν το κινητό και μου το έδωσαν πίσω με το φόβο ότι μπορεί να ξανασυμβεί. Για την ακρίβεια ότι το ξέρουν και αν ξανασυμβεί να το πάω μόνη μου στην infoquest.
    Υγ.ειχα πληρώσει και extra premium total support

  16. Παναγιώτης Π.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.Κάναμε παραγγελία ψυγειο και καταγράφηκε ότι η ιδιοκτησία μας είναι στον Α’ οροφο. Μας καλέσε ο οδηγός που ήταν καθ’ οδόν με το προιόν οτι θα το αφήσει στο πεζοδρόμιο γιατι έχει βάρος του είπαμε ότι ενημερώσαμε ότι ειναι στον Α΄όροφο-μας απάντησε “εγω δεν το ήξερα”. Πηραμε στην εξυπηρέτηση πελατών να ενημερώσουμε για το θέμα καθώς περιμέναμε για την παραλαβη- και είχαμε φύγει απο την εργασία μας (εργάσιμη ημέρα)-και αφου μιλησε με τον οδηγο μας-απάντησαν ότι ναι τελικά θέλει γερανό και πρέπει επαναδρομολογηθει η παράδοση. Tους ρωτησαμε το εξής απλο’: το προιον το πήραμε απο εσας, γνωρίζατε ότι έχει βάρος γιατι δεν μας είπατε να κανονίσουμε ανυψωτικό μηχάνημα. Η απάντηση: ”ο πωλητής έπρεπει να σας το είχει πει”.Εν ολίγοις από τον Άννα στον Καϊφα!

  17. ΘΕΟΔΩΡΑ Σ.

    Απαράδεκτο after sales service… Σε βλάβη σοβαρή σε καινούργιο πλυντήριο ρούχων (4 μηνών) brandt με εγκλωβισμένα τα ρούχα μέσα στον κάδο, και έχοντας πληρώσει την υπηρεσία Total support, ο τεχνικός για έλεγχο στο χώρο μου ήρθε μετά από 11 ημέρες μετά από άπειρες ώρες επικοινωνίας με το τηλ. κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και πολλές επισκέψεις στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής από όπου έγινε η αγορά. Ο τεχνικός έκανε μόνο καταγραφή και ενώ όλοι με διαβεβαίωναν ότι θα μου απαντούσαν για την εξέλιξη της επισκευής /αντικατάστασης της συσκευής εντός 1 εργάσιμης ημέρας, δεν έλαβα καμμία απάντηση. Μάλιστα σε ερώτημα του πόσο χρειάζεται να περιμένω η απάντηση ήταν 5 ή 6 μέρες ή και πολύ παραπάνω ανάλογα με το φόρτο εργασίας. Πλήρης απογοήτευση, κανένας σεβασμός στον καταναλωτή. Δυστυχώς…

  18. Skevi Ν.

    Η χειρότερη !!!!ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ!!!!!!
    ΟΙ τεχνικοί χάλια Με δικαιολογία είναι απλά συνεργάτες. Αφού εσάς πλερώνομαι για τοποθέτηση. εσείς είσαστε οι υπεύθυνοι.
    Πλερώνουμε για την τηλεόραση. Την μια ημέρα ήρθε την επόμενη δεν έχει έρθει Έχει ένα μίνα σχεδόν που είναι το παιχνίδι ζεστό κριό Και η μόνη απάντηση είναι εμείς δεν ….
    Μακριά από ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ .
    Καλύτερα να πλερώσεις κάτι περισσότερο αλλά να έχεις εξυπηρέτηση και σέρβις
    Είναι μια απρόσωπη εταιρεία.

  19. Konstantinos Stamos S.

    Sfter sales μηδέν καμία απολύτως εξυπηρέτηση

  20. Χρυσουλα Μ.

    Εισαστε απαράδεκτοι περιμένω να έρθετε να παραλάβετε ένα ψυγείο που μου το φέρατε σπασμένο και να το αντικαταστήσετε εδώ και μια εβδομάδα με στέλνετε στο κατάστημα απ το κατάστημα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση κι ακόμη δεν έχω καμία ενημέρωση ντροπή για όλη την ταλαιπωρία που υποβάλετε τους πελάτες σας
    Τελευταία φορά που ψωνιζω από τα καταστήματα σας

  21. παναγιωτης κ.

    Η υποτιθέμενη ανακύκλωση συσκευών είναι μια απάτη εκτός ότι σε υποχρεωνουν να κάνεις αγορά από ενα συγκεκριμένο ποσό και πανω και μπορείς να αγοράσεις και ότι θες,αυτό πρέπει να το προσέξετε.και το αποτέλεσμα αυτής της κοροϊδίας είναι να χάσεις το ποσό της ανακύκλωσης η αναγκαστικά να αγοράσεις κάτι που δεν το χρειάζεσαι για να μην την χάσεις!δωρεάν εγκατάσταση δεν υπάρχει σε χρεώνουν και με το παραπάνω!!!

  22. Γιαννιώτης Σ.

    ΜΠΑΧΑΛΟ! Δεν θα πάρετε την παραγγελία έγκαιρα σε καμία περίπτωση, για να μην πω ποτέ! Είχα παραγγείλει ψυγείο από την προηγούμενη Δευτέρα και με παράδοση την Παρασκευή που μας πέρασε. Όταν επικοινώνησα μαζί τους την Παρασκευή το απόγευμα μου είπαν ότι με έπαιρναν τηλέφωνο για να μου φέρουν το ψυγείο πράγμα που δεν έγινε ποτέ. Την επόμενη Σάββατο πρωί αγόρασα ψυγείο από άλλο κατάστημα αυθημερόν. Με παίρνουν τηλέφωνο την ίδια μέρα για νέο ραντεβού παράδοσης την τρίτη 4 Μαρτίου και τους ακυρώνω αφού με κορόιδευαν. Σήμερα λοιπόν τρίτη και 4 Μαρτίου με παίρνουν από το κατάστημα και μου λένε ότι έχουν να παραλάβουν κάτι από εμένα 🤣 Όχι μόνο δεν μπήκαν στον κόπο να ακυρώσουν την παραγγελία αλλά δεν ήξεραν ότι πρέπει να φέρουν το ψυγείο 🤣🤣🤣🤣

  23. Αναστάσιος Π.

    Χρειαστηκα πληροφορίες για ένα προϊόν που δεν ήξερα κα έπρεπε να ρωτήσω κάποιον υπάλληλο για να με εξυπηρετήσει και δέχθηκε αμέσως

  24. Artemis Moschopoulou M.

    Είναι απαράδεκτοι και κλέφτες. Αγόρασα πριν 6 μήνες μια καρέκλα, η οποία ήταν ελαττωματική και μέσα σε 3 μέρες έσπασε. Την πήγα για επιδιόρθωση. Στην αρχή μου έλεγαν ότι δεν την καλύπτει η εγγύηση, τελικά με τα πολλά δέχτηκαν να την αντικαταστήσουν. Έχουν περάσει 6 μήνες και δεν έχουν κάνει τίποτα. Έχω κάνει αμέτρητες καταγγελίες, έχω πάει στα κεντρικά, στο συνήγορο του καταναλωτή και με αγνοούν επιδεικτικά. Φυσικά δεν δέχονται επιστροφή χρημάτων. Είναι ότι χειρότερο σε προϊόντα, εξυπηρέτηση. Τους αξίζει να χρεωκοπησουν. Μείνετε μακριά.

  25. Ioannis K.

    Αγόρασα ενα πλυντηριο πιατων ηρθε ο τεχνικος. Το συνδεσε ενω μου ειπε πως μαλλον θελει προεκταση. Τελικα μου ειπε δε θελει. Σημερα το πρωι ανοιξα το ντουλαπι κ ειχα πλημυρισει νερα. Τον καλεσα πισω κ μου ειπε πως τελικς θελει προεκτασει γιατι πιεζονται οι σωληνες κ να καλεσψω υδραυλικο. Πραγματικα απογοητευτηκα απο το επιπεδο του κωτσοβολου. Δεν προκειται βα τους εμπιστευτω σαν εταιρεια ποτε ξανα. Κριμα που εχουν στον ομιλο τους τετοια ατομα. Μίρι λεγεται ο τεχνικος.