ΘΕΟΔΩΡΑ Σ.


Review on Κωτσόβολος

  1. ΘΕΟΔΩΡΑ Σ.

    Απαράδεκτο after sales service… Σε βλάβη σοβαρή σε καινούργιο πλυντήριο ρούχων (4 μηνών) brandt με εγκλωβισμένα τα ρούχα μέσα στον κάδο, και έχοντας πληρώσει την υπηρεσία Total support, ο τεχνικός για έλεγχο στο χώρο μου ήρθε μετά από 11 ημέρες μετά από άπειρες ώρες επικοινωνίας με το τηλ. κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και πολλές επισκέψεις στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής από όπου έγινε η αγορά. Ο τεχνικός έκανε μόνο καταγραφή και ενώ όλοι με διαβεβαίωναν ότι θα μου απαντούσαν για την εξέλιξη της επισκευής /αντικατάστασης της συσκευής εντός 1 εργάσιμης ημέρας, δεν έλαβα καμμία απάντηση. Μάλιστα σε ερώτημα του πόσο χρειάζεται να περιμένω η απάντηση ήταν 5 ή 6 μέρες ή και πολύ παραπάνω ανάλογα με το φόρτο εργασίας. Πλήρης απογοήτευση, κανένας σεβασμός στον καταναλωτή. Δυστυχώς…

Επικοινωνία