ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ Π.


Review on Κωτσόβολος

  1. ‘Εχει περάσει ένας ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ από τη δήλωση βλάβης του επαγγελματικού μας πλυντηρίου και ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημά μας, ενώ έχουμε πληρώσει την έξτρα εγγύηση TOTAL SUPPORT. ΕΠΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ! Οι υπάλληλοι στα τηλέφωνα το μόνο που κάνουν είναι να μεταφέρουν το αίτημα. Κάθε μέρα τους περιμένουμε χωρίς να μας δίνουν κάποια συγκεκριμένη ώρα και κάθε μέρα ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. Η βλάβη μας δηλώθηκε για πρώτη φορά στις 21/2/25 και για ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ για να δει τι συμβαίνει Εμείς τους ξαναενοχλήσαμε για να δούμε αν υπάρχει πρόοδος. Μετά από πολλές μέρες μας φέρανε ένα και έχοντας κλείσει μήνα και βάλε από τη βλάβη παρακαλάμε ακόμα στα τηλέφωνα να έρθουν να το συνδέσουν. ΝΤΡΟΠΗ! Επαγγελματική συσκευή ποτέ ξανά από εσάς

Επικοινωνία