Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτοι. Αγόρασα έναν ηλιακό προβληματικό και χτυπημένο. Μου αντικαταστάθηκε και ο δεύτερος που ήρθε έβγαλε πρόβλημα με τον συλλέκτη του. Γέμισε από την μέσα μεριά με νερό και υγρασία και αρνείται το κατάστημα να τον αντικαταστήσει. Σε ερώτηση που τους έκανα ναι αλλά εγώ τις δόσεις μου τις πληρώνω κανονικά και εσείς ενώ υπάρχει εγγύηση δεν αναλαμβάνετε την ευθύνη αντικαταστάσεις, η απάντηση τους ήταν δεν μπορούμε να σας κάνουμε κάτι και ότι αφορά τις δόσεις εμάς δεν μας ενδιαφέρει αυτό πληρώσετε δεν πληρώσετε δεν έχετε να κάνετε με εμάς αλλά με με την τράπεζα. Αυτός είναι Κωτσόβολος. Για αυτό και εγώ κατέφυγα στην εποπτεία εμπορίου και στο συνήγορο του καταναλωτή και τους έκανα καταγγελία και είμαι τώρα σε αναμονή.
”Ταλαιπωρούν τον κόσμο….παραδίδουν σπασμένα πλυντήρια …..δεν είναι ευθύνη του εμπόρου σου λένε…η τηλεφωνική τους εξυπηρέτηση μόνο εξυπηρέτηση δεν είναι…..σε αυτή την εταιρεία ένα είναι σίγουρο…..0 πελάτης δεν έχει ποτέ δίκιο και υπάρχει μόνο για να τον ταλαιπωρούν
”Λεωφ.62 μαρτύρων Ηράκλειο Ήρθαμε να πάρουμε μια κουζίνα υγραερίου δεν είχε άλλο κομμάτι μόνο το εκθεσιακό λέμε οκ το πληρώνουμε αμέσως Κ επειδή δεν είχαν τον χρόνο να το τυλίξουν θα πηγαίναμε την επόμενη για να μην μακρυγορω όταν φώναξαν τον υπεύθυνο να μας την τυλίξουν μη γνωρίζοντας ότι ήμασταν εμείς η απάντηση του σε άλλους συναδέλφους ήταν δεν με ενδιαφέρει να την πάρουν έτσι γιατί πολυ αλλά δεν είχαν συνεννοηθεί να μας εξυπηρετήσοθν δεν μπορώ να καταλάβω αφού είχε ήδη δοθεί η παραγγελία Κ είχε πληρωθεί,με τα πολλά κατεβάζουν την κουζίνα την χτυπάνε στο πάτωμα πεφτουν τα εξαρτήματα Κ όλα αυτά με νεύρα μεταξύ τους Κ ένταση ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΟ Μπράβο ΣΤΟΝ ΥΠΕΎΘΥΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΎ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΕΝΕΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΉΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΛΛΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΊΟΥ Κ κρίμα τ λεφτά που έχετε παρ
”Η εξυπηρέτηση από τα κεντρικά του κωτσόβολου και συγκεκριμένα της υπαλλήλου Μ Γεωργία ήταν άψογη γεμάτη κατανόηση ευγένεια και σεβασμό προς τον πελάτη Ακόμη θέλω να αναφέρω για το κατάστημα της Πατησίων για την άψογη εξυπηρέτηση των κοριτσιών στα ταμεία για την Αγγελική Γ για την Αναστασία και για τις άλλες ταμίες που δεν ξέρω το όνομα και για την Αθανασια στον -2 όροφο Σε όλους τους παραπωνω υπαλλήλους θέλω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω και να συνεχίσουν έτσι να είναι κοντά στον πελάτη με κατανόηση
”Σκουπίδια εντελώς το μεγαλύτερο σκουπίδι σε εταιρεία ταλαιπωρούν τον κόσμο με τις βδομάδες αφού έκαναν 1000 λάθη μέχρι να τα διορθώσουν πέρασαν και δύο εβδομάδες και στην τελική όταν περιμενεις τελικά να παραλαβεις σήμερα θα παραλάβετε τελικά αύριο τελικά την άλλη εβδομάδα να καθόμαστε σαν τους μαλακές να περιμένουμε το σκουπίδι τον κοτσοβολο ρε ουστ πότε ξανά θα μπω να τα γράψω σε ότι σάιτ υπάρχει το όνομα κοτσοβολος
”Τελείως σκουπίδι εταιρεία. Παρήγγειλα ένα κινητό, το πλήρωσα και ενώ φαινόταν άμεσα διαθέσιμο και αφού περίμενα τρεις μέρες με παραγγελία απλά σε επεξεργασία τους έστειλα να δω τι γίνεται. Μου έδωσαν σαν δικαιολογία ότι έγινε συστημικό λάθος και το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Χθες άλλαξε η κατάσταση παραγγελίας και υποτίθεται ότι θα το έστελναν σήμερα σε ταχυμεταφορέα. Τίποτα. Δεν έγινε ποτέ αυτό και άλλαξε πάλι η κατάσταση παραγγελίας σε επεξεργασία. Τελείως άχρηστοι και θα κινηθώ μάλλον νομικά. Καραγκιόζηδες
”Αγόρασα κλιματιστικό από κατάστημα και μας ενημέρωσαν για δωρεάν εγκατάσταση.
”Το κλιματιστικό μας παραδόθηκε 2 ημέρες μετά από την ημερομηνία που συμφωνήσαμε.
Το χειρότερο είναι πως αντί για δωρεάν εγκατάσταση, πλήρωσα 60€ για 2 μέτρα παραπάνω σωλήνα και 20€ για 4 μέτρα καλώδιο.
Συνολικά λοιπόν η “δωρεάν” εγκατάσταση κόστισε 80€.
Το προσωπικό του μαγαζιού φιλικό και εξυπηρετικό, αλλά δεν ενημέρωσε για τις επιπλέον χρεώσεις.
Τα παιδιά που ήρθαν για την τοποθέτηση ήταν πολύ ευγενικοί και πολύ καλοί στη δουλειά τους.
Παρά την άψογη εξυπηρέτηση στο κατάστημα (Πυλαία), η τηλεφωνική εξυπηρέτηση και η παράδοση είναι σκέτη παρωδία. Μετά από δικό τους λάθος για το οποιο δείξαμε απόλυτη κατανόηση μας καθυστέρησαν 3 εργάσιμες μέρες για να μας πουν ότι θα παραλάβουμε σε ωρα που είχανε δηλώσει ότι δεν μας βόλευε. Οι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο έλεγαν ότι θα μας ειδοποιήσουν και δεν μας έπαιρναν ποτέ. Πέρασαν 4 ώρες για να πάρει κάποιος υποτίθεται προϊστάμενος έκπληκτος που έχουμε παράπονο για να μας πει ότι είτε θέλουμε να ακυρώσουμε την παραγγελία είτε να επαναπρογραμματίσουμε ραντεβού πρέπει να πάμε στο κατάστημα και αυτοί δεν είναι σε θέση να βοηθήσουν. Πείτε αστικές συγκοινωνίες και όχι εξυπηρέτηση καλύτερα. Κρίμα που αμαυρώνεται η εξαιρετική εικόνα των καταστημάτων. Απαράδεκτοι!
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση
”Η παραγγελία παραδίνεται ότι ώρα θέλουν κ εμείς το μαθαίνουμε μια μέρα πριν
Δηλαδή δεν πρέπει να δουλεύουμε για να περιμένουμε στο σπίτι ή να παρατήσουμε τη δουλειά μας για να τρέξουμε σπίτι ; Απαράδεκτοι
Οτι χειρότερο μου εχει συμβεί,ειχα πάρει μια σκούπα στικ χωρις καλώδιο,χαλασε μεσα σε λιγες μήνες,την πηγα πίσω,μου ειπαν οτι θα την αντικαταστησουν με καινούργια διάλεξα δεν της ειχαν ετοιμοπαράδοτη μένος και μου είπαν ότι θα μου τη στείλουν με κούριερ πριν τα χριστούγεννα έχουμε φεβρουάριο και ακόμα περιμένω και ούτε έχω κάποια ενημέρωση ουτε σκουπα….
”Δεν πρόκειται να αγοράσω ουτε ακουστικά ξανα απο κωτσοβολο!!!
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Έκανα παραγγελία πριν 15 μέρες, την πλήρωσα κανονικά, και μου είπαν ότι θα παραδοθεί Παρασκευή. Δεν ήρθε ποτέ. Τηλεφώνησα στα κεντρικά την επόμενη Τρίτη, έστειλαν mail στο κατάστημα της Λαμίας, αλλά κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου. Πέρασα από το κατάστημα την Πέμπτη, μου είπαν ότι θα είναι εδώ την Παρασκευή—φυσικά, δεν ήρθε. Ξανακάλεσα, μου είπαν ότι θα στείλουν πάλι mail, δεν το άνοιξαν ποτέ. Πήγα σήμερα, 15 μέρες μετά, και μου λένε ξανά ότι θα έρθει “μέσα στην εβδομάδα”. Δηλαδή πόσο ακόμα να περιμένω; Το προϊόν είναι πληρωμένο, δεν μου κάνουν χάρη! Καμία σοβαρότητα, καμία ενημέρωση, και πετάτε τον πελάτη από εδώ και από εκεί χωρίς καμία ευθύνη. Ντροπή σας!
”Ειλικρινά μακριά και αγαπημένοι πλέον! Αγόρασα πρόσφατα ψυγείο άλλη ημερομηνία παράδοσης, αγένεια από την μεταφορική, ποτέ δεν ήρθαν να πάρουν το παλιό! Το κυριότερο πλυντήριο πιάτων με total support,δήλωσα βλάβη 25/1/25, 3-5 εργάσιμες ημέρες, την 6η μέρα επικοινωνησα ξανά στις 31/1/25! Δεν με κάλεσαν ακόμη 3/2/25 και δε ξέρουν και το όνομα του συνεργείου που θα εξυπηρετηθω! Απαράδεκτοι!!! Εξυπηρέτηση μηδέν….θα επανέλθω με ενημέρωση μόλις δεησουν να έρθουν…..αν έρθουν! Το τηλ. Κέντρο δούλεμα….ναι θα το δώσω ως επείγον κλπ…. support team μηδέν… χαμένα λεφτά…. απλά λυπηρό…. ψάξτε τιμές και αλλού….δεν αξίζει τέτοια ταλαιπωρία και θα μου πούνε ότι χάλασε το πλυντήριο να πάρω άλλο…το μόνο σίγουρο δηλαδή…το.service παίρνει το πλυντήριο μια χαρά ανταλλακτικά..
”Αν και είμαι πελάτης χρόνια… πλέον είναι απαράδεκτοι!!! Αγόρασα ψυγείο πρόσφατα,όπου η μεταφορική το έφερε όχι στην ημερομηνία που συμφωνήσαμε και φυσικά δεν επικοινώνησαν ποτέ μαζί μου για να πάρουν το παλιό ψυγείο…..δεν ήξερα πως να το ξεφορτωθώ! Και το κυριότερο είχα αγοράσει πλυντήριο πιάτων με total support, έχω δηλώσει βλάβη από τις 25/1/2025…. είπαν 3-5 εργάσιμες….στις 6 μέρες επικοινώνησα ξανά μαζί τους….31/1/2025….άκουσα τα ίδια…. φυσικά δε ξέρουν να μου πούνε ποιο συνεργείο θα έρθει…..και εννοείται όχι δεν εμφανίστηκαν αλλά ούτε καν….με κάλεσαν….αυτό είναι το support team???? Just wondering!!! Μακριά πλέον απαράδεκτοι……σε όλα τους! Κάντε αναζήτηση οι τιμές τους είναι παρόμοιες και πολλές το φορές υπερκοστολογημενες! Θα επανέλθω όταν θα έρθουν νατο φτιάξουν
”Ενδιαφερομουν για αγορά πλυντηρίου ρούχων καθώς χάλασε το δικό μου. Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία και επιβεβαίωσης πως το προϊόν είναι ετοιμοπαραδοτο και θα το λάμβανα μέσα σε 2-3 μέρες,προχώρησα σε πληρωμή. Παρόλο αυτά η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και συνεχώς άλλαζε ημερομηνία παράδοσης. Έχοντας μιλήσει με σχεδόν 20 εκπροσώπους και έχοντας αφιερώσει ώρες στα τηλέφωνα μήπως βγάλουμε άκρη, δυστυχως κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Στο τέλος μου είπαν κιόλας ότι πρέπει να κάνω παραγγελία εκ νέου!! Εννοείται ότι ακύρωσα την παραγγελία και δεν πρόκειται να ξαναπάρω τίποτα από εκεί! Μακριά!!!
”Ότι χειρότερο υπάρχει για μια εξαργύρωση κουπονιού πήγα και μου το ακύρωσαν γιατί δεν πήραν τις συσκευές για ανακύκλωση λες και είναι δικιά μου δουλειά ας ερχοσασταν να τις πάρετε …Αλλά τώρα σιγά μην σας τις δώσω θα τις πετάξω να μάθετε γνώση
”Στις 28.1.25 επισκέφθηκα το κατάστημά σας στο 10ο χλμ. επαρχιακού δρόμου Θεσσαλονίκης, Πυλαία. Είχα τη χαρά και την τύχη να με εξυπηρετήσει η κα.Λ Βαρβάρα. Πρόκειται για μια εξαιρετική υπάλληλο που “υπερέβει εαυτόν ” να δοθούν λύσεις για θέματα που αφορούσαν στις αγορές μου.
”Κα Λ σας ευχαριστώ
ΤΣΩΝΗ-ΛΑΔΑ ΧΑΡΟΥΛΑ
Τραγικοί η χειρότερη εταιρεία! Απαράδεκτοι!!!!! Πήραμε ένα πλυντήριο, μας τα έφεραν σπασμένο στην μέση, μας έφεραν άλλο , στους 3 μήνες έσπασε ο κάδος , μετά από άπειρες προσπάθειες επικοινωνίας ήρθαν το πήραν για επισκευή (προφανώς είχαμε πληρώσει 90€ εγγύηση) , μας το επέστρεψαν μια βδομάδα μετά , και ήταν άλλο πλυντηριο ένα παλιό και βρώμικο που δεν ήταν το δικό μας πλυντήριο
”Και προφανώς το δικό μας πλυντήριο αγνοείται . Το δικό μας πλυντήριο που έχουμε πληρώσει με τα λεφτά μας. Τραγικοί η εταιρεία να κλείσει δεν κάνει σωστά την δουλειά της
Έχουν ανεβάσει τις τιμές πριν τις εκπτώσεις και τις έχουν βάλει στην αρχική τιμή και παραπάνω που είχαν.
”Τσεκαρισμένο . Ντροπή κοροϊδεύουν τον κοσμο
Κωτσόβολος outlet Σείριου μεγάλη ποικιλία καταπληκτικές τιμές και
”αψογη εξυπηρέτηση!!!
Η Βάγια-Μαρία Σ τόσο πρόσχαρη και παράλληλα τόσο σωστή επαγγελματίας που μέσα σε δέκα λεπτά αγοράσαμε ψυγείο και κουζίνα … ευχαριστούμε Βάγια 🙂
Αγορά 11/1/25 και 27/1/25 μετά από τηλεφωνική παρέμβαση χωρίς εξηγήσεις και ακόμα δηλαδή θα δούμε δεν μου έχει σταλεί η παραγγελία μου του είπα του υπαλλήλου να μου εξηγήσει τον λόγο καθυστέρησης και μου λέει δεν ξέρω αν δεν μπορείτε κλείστε το το μαγαζάκι σας που δεν αργή αυτή η ώρα από ότι φαίνεται
”Σήμερα παρέλαβα τον φούρνο Samsung για 2η φορά, διότι ο πρώτος ήταν χτυπημένος αλύπητα και τον επέστρεψα κατευθείαν. Ευτυχώς που ζήτησα να ανοιχτεί πριν τον παραλάβω!!! Αυτό είναι το ένα κομμάτι της ιστορίας μου ,το οποίο μπορεί να συμβεί στον καθέναν μας. Όμως αυτό που μου δημιουργεί κακή εντύπωση και με λυπεί ιδιαίτερα είναι γιατί κατάλαβα πόσο απρόσωπη είναι η εταιρεία Κωτσόβολος. Δεν τους ενδιαφέρει να “κερδίσουν” και να έχουν ευχαριστημένους πελάτες. Ο πελάτης είναι απλά ένα εργαλείο για την επιβίωση και την ευημερία της επιχείρησης. Ο πελάτης είναι ένας αριθμός που τους φέρνει ευρώ, τίποτα παραπάνω διότι δεν μερίμνησαν για μια επίδειξη του προϊόντος. Η τεχνολογία έχει πλέον φτάσει σε άλλα επίπεδα και η επίδειξη των δυνατοτήτων των πολύπλοκων προϊόντων θεωρώ πως είναι αναγκαία.
”Κωτσόβολος μεταμόρφωση, θέλω νά ευχαριστήσω τον Μάριο για άψογη εξυπηρέτηση. Είναι πολύ καλός επαγγελματίας!
”πραγματικα απαραδεκτη μεχρι να παρουν τα λευτα ηταν εξυπηρετικη μολις τα ελαβαν ακομα περιμενω να μου παραδοσουν την λαθος παραγκελια τους σιγουρα δεν θα ξανα παρω πλαισιο και παλι πλαισιο ενιωσα οτι με εξαπατησαν σαν να περνω κατι απο αγγελια μαιμου
”Μας ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει το απόθεμα που παρήγγειλα και ακυρώθηκε η παραγγελία. Την επόμενη μέρα, ήρθε η ακυρωμένη παραγγελία, η οποία ήταν ενα μικρό σετ ακουστικών ψείρες, σ ένα τεράστιο κουτί A4. Την αμέσως προηγούμενη μέρα, έστειλαν 2 σετ ακουστικών, χρεώνοντας διπλά μεταφορικά.
”Με τσαμπουκά λες και δεν υπάρχουν άλλα μαγαζιά για ακουστικά ψείρες.
Απαράδεκτη το κατάστημα της Ευκαρπίας είμαστε μέσα 1 h και δε μας εξυπηρετεί κανένας απαράδεκτη
”