Καίτη Γ.


Review on Τράπεζα Πειραιώς

  1. Καίτη Γ.

    Στο καταστημα του Βολου, ο υπεύθυνος για την επικαιροποίηση έβαζε ηλικιωμένο άτομο σε μετεγχειρητικό στάδιο να τρέχει πέρα δώθε με ταξί στα ΚΕΠ για να δηλώσει το κινητό του, ενώ 3 χρόνια μετά, πάλι επικαιροποίηση μέσω e banking αυτή τη φορά, κλείδωσαν την κάρτα επειδή ενώ είχαν όλα τα στοιχεία, δεν έβλεπαν το καθαρό εισόδημα στην ήδη επικαιροποιημένη φορολογική δήλωση.
    Τεσπα, όταν πέρασε και αυτό, χωρίς κανένα θέμα ή εκκρεμότητα, είναι αδύνατη οποιαδήποτε ονλινε αγορά μέσω κάρτας. Ζητάει κωδικούς, έρχονται στο κινητό, ξανα το ίδιο, πάλι έρχονται και στο τέλος λέει πως η τράπεζα δεν έκανε δεκτή τη συναλλαγη. ΛΟΛ. Μόνο τα atm λειτουργούν (μέχρι στιγμής).

Review on Jumbo

  1. Καίτη Γ.

    Παρήγγειλα μέσω e shop και ήρθαν σπασμένα κεραμεικά αντικείμενα τα οποία είχαν πρόχειρα τυλίξει με σελοφαν. Ενδιάμεσα σε μερικά πιάτα, δεν είχαν βάλει ούτε καν ένα χάρτινο προστατευτικό.
    Μόνο άθραυστα προιόντα σε παραγγελίες online.

Review on Εθνική Τράπεζα

  1. Καίτη Γ.

    απαράδεκτη συμπεριφορα εργαζομένων. γραβατωμένη ψυχρότητα στα όρια της αγενειας, αρπακτική νοοτροπία και αποδιοργάνωση

Review on Κωτσόβολος

  1. Καίτη Γ.

    Μας ενημέρωσαν πως δεν υπάρχει το απόθεμα που παρήγγειλα και ακυρώθηκε η παραγγελία. Την επόμενη μέρα, ήρθε η ακυρωμένη παραγγελία, η οποία ήταν ενα μικρό σετ ακουστικών ψείρες, σ ένα τεράστιο κουτί A4. Την αμέσως προηγούμενη μέρα, έστειλαν 2 σετ ακουστικών, χρεώνοντας διπλά μεταφορικά.
    Με τσαμπουκά λες και δεν υπάρχουν άλλα μαγαζιά για ακουστικά ψείρες.

Επικοινωνία