Αφροδίτη Λ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Αφροδίτη Λ.

    Σήμερα παρέλαβα τον φούρνο Samsung για 2η φορά, διότι ο πρώτος ήταν χτυπημένος αλύπητα και τον επέστρεψα κατευθείαν. Ευτυχώς που ζήτησα να ανοιχτεί πριν τον παραλάβω!!! Αυτό είναι το ένα κομμάτι της ιστορίας μου ,το οποίο μπορεί να συμβεί στον καθέναν μας. Όμως αυτό που μου δημιουργεί κακή εντύπωση και με λυπεί ιδιαίτερα είναι γιατί κατάλαβα πόσο απρόσωπη είναι η εταιρεία Κωτσόβολος. Δεν τους ενδιαφέρει να “κερδίσουν” και να έχουν ευχαριστημένους πελάτες. Ο πελάτης είναι απλά ένα εργαλείο για την επιβίωση και την ευημερία της επιχείρησης. Ο πελάτης είναι ένας αριθμός που τους φέρνει ευρώ, τίποτα παραπάνω διότι δεν μερίμνησαν για μια επίδειξη του προϊόντος. Η τεχνολογία έχει πλέον φτάσει σε άλλα επίπεδα και η επίδειξη των δυνατοτήτων των πολύπλοκων προϊόντων θεωρώ πως είναι αναγκαία.

Επικοινωνία