Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 950 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

950 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Το σαιτ το εφτιαξαν 12χρονα παιδια?
    Ουτε πριν 15 χρονια τοσο αθλιο περιβαλλον!!!

  2. ΑΘΑΝΑΣΙΑ Ρ.

    Είναι ανοργάνωτη και απαράδεκτοι το λιγότερο που έχω να πω. εχω πληρώσει για ένα πλυντήριο 1100 ευρω με εγγύηση 5ετη στην οποία έπρεπε να μέσα σε 14 μέρες η να επισκευαστή η να μου γίνει αντικατάσταση. επικοινωνούν μετά απο πολλές ενοχλήσεις δικές μου με αποτέλεσμα μετά απο 15 μέρες να μου πούν για αντικατάσταση πάω λοιπόν στο κατάστημα του κορυδαλλού και μου λένε οτι θα παραλάβω την παρασκευή περιμένω σήμερα να παραλάβω με δικό τους μήνυμα 9.30 με 11.30 και φανταστείτε μετά πάλι απο δική μου επικοινωνία με πάνε για Δευτέρα. ΤΡΑΓΙΚΟ

  3. Ματούλα Κ.

    Απαράδεκτοι…..Αγόρασα πλυντήριο στους έξι μήνες χάλασε …..Η Candy με χρέωνε 250€ για να το φτιάξει ….και ακόμα πληρώνω γραμμάτια!Μου στείλανε τεχνικό από Κωτσόβολο και ακόμα θα δούμε …..έχω είκοσι μέρες χωρίς πλυντήριο και όλοι οι συνεργάτες τους αγενεστατοι στο σέρβις……

  4. Κωνσταντινα Σ.

    Ολοι στο τηλεφωνικο κεντρο εξυπηρετησης πελατων εχουν αγνοια των προδιαγραφων των συσκευων, δινουν λαθος η ελλειπεστατες πληροφοριες, και χρεωνουν τα Παντα, σταδιακα βεβαια για να μην ακουγεται τραγικη η τελικη τιμη. Μας πουλησαν κλιματιστικο με εξτρα χρεωση βεβαια για την τοποθετηση αλλα την απεγκατασταση του παλιου κλιματιστικου δεν την ανεφεραν καν, επρεπε να το ειχαμε κατεβασει εμεις, ειπε μια στο τηλεφωνο !!!!! Εννοειται, εξτρα χρεωση κι εδω. Μας εδωσαν και δωροεπιταγη για την ανακυκλωση που ποτε δεν μας την εξαργυρωσαν οταν καναμε και δευτερη αγορα. Στο κεντρο ελεγαν οτι ειχε ληξει η δωροεπιταγη, ενω στο μηνυμα τους ελεγε οτι ειχαμε μηνες ακομα μπροστα μας. Επειτα μας ειπαν οτι θα επιλυθει το θεμα και θα μας παρουν τηλεφωνο. Ποτε δεν πηραν. Απαραδεκτοι ολοι τους!

  5. Loukas M.

    ειναι απαραδεκτοι δε διαβαζουν τα σχολια των πελατων

  6. Αγγελική Σ.

    Στη χθεσινή προσφορά που έλεγε μέχρι τις 12:00 στα δύο προϊόντα το 2ο με 50% έκπτωση, έκανα επιλογή δύο προϊόντων και όταν προχώρησα για παραγγελία ΔΕΝ ΈΚΑΝΕ ΤΗΝ ΈΚΠΤΩΣΗ. Σε σημερινή επικοινωνία με την εταιρεία η δικαιολογία ήταν ότι μάλλον δεν υπήρχε διαθεσιμότητα του προϊόντος… Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι ένα σίδερο που είχα επιλέξει για αγορά (Phillips DST8030/70 AZUR 8000 Series) είναι ΔΙΑΘΈΣΙΜΟ !!!! Τα συμπεράσματα δικά σας….

  7. Ιωαν Κ.

    Μετά από δύο μήνες αναμονής για βλάβη του ψυγείου το οποίο δεν διαθέτουν ανταλλακτικό για να φτιαχτεί περιμένουμε την έγκριση για αντικατάσταση 20μερες και μας λένε συνέχεια ότι το έχουν προώθηση και να περιμένουμε να μας πάρουν τηλέφωνο για την αλλαγή δηλαδή ΠΟΤΈ. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ.

  8. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Α.

    Απαραδεκτη εξυπηρετηση! Οι ανθρωποι δεν ακουν καν το προβλημα σου και δεν σε βοηθανε σε τιποτα! Μου εχουν αφησει απληρωτες 2 δοσεις μου και δεν με εξυπηρετει κανενας για να βγαλουμε μια ακρη εδω και 3 μηνες…λυπαμαι ειλικρινα που ψωνιζα απο τα καταστηματα του! Απαραδεκτοι!

  9. Ιλιανα Μ.

    Σήμερα ηταν να παραλάβω το ψυγείο μου μετα από μήνυμα που έλαβα μέσο SMS. Στο διάστημα δύο ωρών που έπρεπε να παραλάβω την συσκευή μου, οι κύριοι που η εταιρεία είχε αναθέσει αυτήν τήν δουλειά ούτε καν σκέφτηκαν να πάρουν έναν τηλ να με ειδοποιήσουν… Επρεπε δλδ να καθόμουν σην είσοδο της πολυκατοικίας και να τούς περιμένω;;;;;;; Η δικαιολογία τους ηταν ότι δεν είχε κουδούνι με το επίθετο μου. Ελεός!!!!! Το τηλ τότε γιατί το έχουν;;;;; Για συλλογή;;;;; Μεγάλη απογοήτευση😞😞😞😞😞Τώρα θα περιμένω την τρίτη για παραλαβή. Θα καλέσω την Πηνελόπη να μου κάνει παρέα. Είστε απαράδεκτοι 😡😡😡😡😡

  10. Αντώνης Σ.

    Απαράδεκτοι στο θέμα παράδοσης των προϊόντων της 4μερες και δεν έχω παραλάβει μια τηλεόραση..Κανουν 5μερες για να φέρουν μια τηλεόραση από τα Σπάτα στο Ίλιον ,…………….
    Βάζω ένα μεγάλο Χ……..
    Και θα διαγράφω και από πελάτης

  11. Κάποιος Κ.

    Από πού να το πιάσεις; Παράδοση; Αντικατάσταση; Εξυπηρέτηση; Γνώση υπαλλήλων μηδαμινή; Γιατί τέτοιες εταιρείες ευδοκιμούν και δεν κλείνουν; Όλα κάτω από το μηδέν. Απαράδεκτοι από την αρχή έως στο τέλος. .

  12. ΣΩΤΗ Τ.

    Πέρασαν 15 ημέρες από την αγορά ενός τηλεοπτικού δέκτη μέχρι την επιτοίχια εγκατάστασή του επειδή, μου είπαν, δεν είχαν το τηλέφωνό μου. Το οποίο, φυσικά, υπήρχε στο τιμολόγιο. Τέλος, ήρθε κάποιος και τον βοηθήσαμε όλοι να τοποθετήσει και να ρυθμίσει την τηλεόραση. Αν και αυτή η υπηρεσία είχε προπληρωθεί 100 ευρώ, ο υπάλληλος μάς ζήτησε φιλοδώρημα. Ντραπήκαμε και δώσαμε. Άρα, είτε ο Κωτσόβολος δεν πληρώνει τους υπαλλήλους του, είτε δεν τους εκπαιδεύει να είναι αξιοπρεπείς με τους πελάτες. Όσο για το τηλεφωνικό κέντρο χρειάζεται χρόνο και υπομονή· πολύ χρόνο, πολλή υπομονή.

  13. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σ.

    Πλήρωσα εφάπαξ πλυντήριο πιάτων με εγγύηση 5 ετών, με συμφωνία να το συνδέσουν στην παραλαβή. Το έφεραν μου είπαν οτι θέλει επέκταση του λάστιχου για να συνδεθεί (40 ποντους) ήθελαν να το αφήσουν και να φύγουν και να φωνάξω τεχνικό δικό μου!!!! Το τηλεφωνικό δεν απάντησε ποτέ, η σύνδεση δεν έγινε, υπεύθυνος δεν υπήρχε (οι τεχνικοί ήταν απο εργολάβο). Δεν π1 αρέλαβα το έστειλα πίσω και ακύρωσα την αγορά. Πήγα αλλού! Απλά απαράδεκτοι

  14. Εμμανουήλ Τ.

    26 ημέρες με πρόβλημα στις εστίες κουζίνας και ούτε φωνή ούτε ακρόαση.Και με εγγύηση 2+5χρονια αγοραρασμενς πριπριν 17μηνες.Και πελάτης που τα τελευταία 5χρονια έχω αγοράσει δεκάδες ηλεκτρικές συσκευές

  15. Dimitrios P.

    Προσπαθήστε να βελτιώσετε την τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες χρησιμοποιώντας ίσως ένα αποκεντρωμένο σύστημα (απ’ ευθείας επικοινωνία με τα καταστήματα). Περίμενα 15 λεπτά στο τηλέφωνο, δεν απάντησε κανείς και τελικά το έκλεισα!!!

  16. Alexandra K.

    Απαράδεκτοι! Ατελείωτη αναμονή παράδοσης του εμπορεύματος , κακή συννενόηση με τον πελάτη κ ανακρίβειες ! Χάσαμε πολύτιμο χρόνο και στο κατάστημα και ακούγοντας το ηχογραφημένο μήνυμα όταν τους περνάμε τηλέφωνο για να μάθουμε τι απέγινε η έρημη παραγγελία μας! 20 μερες περιμένουμε μια σκούπα από κοντινό κατάστημα …! Έλεος !

  17. 15/10/24 έκανα μια παραγγελία για ένα πλυντήριο ρούχων. Μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο και είπα σαφέστατα και ευγενικά ότι δεν κατοικεί κάποιος στο σπίτι και να υπάρχει επικοινωνία πριν την παράδοση. Η κοπέλα από την εξυπηρέτηση μου είπε επί λέξη μην ανησυχώ και ότι θα γίνει επικοινωνία με γραπτό μήνυμα για ώρες παράδοσης. Η παράδοση ήταν να γίνει Σάββατο 19/10/24. Κατά τις 11:00 το πρωί και χωρίς να έχω λάβει μήνυμα ή έστω τηλεφωνική κλήση βρήκα ένα χαρτί στην οικία μου αφού σκέφτηκα να πάω και νωρίτερα να περιμένω ότι πέρασε κάποιος 10:30 το πρωί και έλειπα!!! Μετά από 35 λεπτά αναμονής μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών με την κυρία Μ. Ανδρονίκη η οποίο μου επιβεβαίωσε ότι είναι συστημικό λάθος και δεν έλαβα καμία ειδοποίηση και ούτε υπήρξε προσπαθεί από τον οδηγό να καλέσει!
    ΑΙΣΧΟΣ ΜΟΝΟ

  18. Εμμανουήλ Κ.

    Χαλασμένο πλυντήριο πιάτων μέσα στην εγγύηση.η zanussi δεν ήθελε να το φτιάξει και ο κωτσοβολος δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τους πελάτες του να βοηθήσει

  19. ΝΑΤΑΣΑ Γ.

    Κατάστημα καλλιθεας εξυπηρέτηση εντελώς ανεπαρκή, 20 λεπτα περιμένοντας υπάλληλο να εξυπηρέτηση αγορα καφετιέρα, nespresso. Καλό είναι να εκπαιδευτούν για σωστή πώληση προϊόντων και αν ο πελάτης τους κάνει κάποια αντιπρόταση για αγορά του εκθεσιακού που είναι το τελευταίο κομμάτι τουςαδου δεν υπάρχει απόθεμα η απαντηση να πάει σε κάποιο άλλο κατάστημα να το πάρει δεν είναι η καλύτερη. Μπορούν να ρωτήσουν έστω τον υπεύθυνο τους.

  20. Νικόλαος Μ.

    Αν παραγγείλεις και τους ζητήσεις να στο φέρουν σε άλλη διεύθυνση, ενώ το σύστημα τους λέει ότι καταχωρήθηκε η άλλη διεύθυνση, στο φέρνουν στην διεύθυνση των προσωπικών σου στοιχείων. Ή το σύστημα σας είναι άχρηστο ή οι οδηγοί σας είναι άχρηστοι και δεν διαβάζουν το δελτίο αποστολής.

  21. ΧΡΗΣΤΟΣ Κ.

    ο μονοσ στοχοσ τουσ ειναι να σε παρουν τα λεφτα απο κει και περα δεν τουσ νοιαζει ποτε θα παρεισ το εμπορευμα τι ωρα πια μερα αν θα σου παρουν την παλια συσκευη για ανακυκλωση….κ.α πολλα.
    εχει εκπαιδευτη και στο τηλ. κεντρο το πρωσοπικο να δικαιολογει καταστεισ και ολα καλα αφου σασ φαγαμε τα λεφτα σασ ακρη δεν μπορειτε να βγαλετε καθεστε και περημενετε.
    και πολυ αγενησ προσωπικο αυτοι που σου φερνουν το εμπορευμα.
    καλυτερα αλλου τα λεφτα σου να τα δωσεισ που θα σε σεβονται και δεν θα σε κοροιδευουν απο αυτον που σου φερνει το προιον μεχρι το ατομο που μιλασ το τηλ.

  22. Τανια Τουλια Τ.

    Ότι χειρότερο για την ανακύκλωση συσκευών εδώ και δυο βδομάδες έχω το ψυγειο στην είσοδο της οικοδομής και μας κοροϊδεύουν με γραπτά μήνυματα ότι δήθεν θα έρθουν να το πάρουν αναγκασμένοι σε ατελείωτη αναμονή στο τηλ επικοινωνίας. Ποτέ αγορά από αυτό το κατάστημα !

  23. Έχω παραγγειλει ένα πληντυριο εδω και 3 εβδομάδες – και ακαόμα να το παραλάβω! σε ειδοποιουν την προηγουμενη μερα ότι θα παραλαβεις την επόμενη ένα δίωρο το οποίο επιλέγουν αυτοί και αν δεν μπορεις να εισαι εκεί δεν μπορες να το αλλάξεις! δηλαδη πρέπει να πάρεις άδεια απο τη δουλεια σου τελευταια στιγμη! το τηλεφωνικο κεντρο – μην προσπαθησετε καν… μιση ωρα αναμονή και τιποτα… στο live chat σου λενε τα ίδια… 3 επισκέψεις σε υποκαταστηματα δεν εφεραν αποτελεσμα…(παρα την διαθεση των υπαλληλων να εξυπηρετήσουν) – πληντυριο δεν εχω δει ακομα… περίμενα οτι θα ηταν απλο – ειδικά από ένα πολυκαταστημα με κυρος οπως ο Κωτσοβολος!

  24. Vassiliki S.

    Ο Κωτσοβολος μου έστειλε άλλο προϊόν από αυτό που είχα παραγγείλει! Επικοινώνησα να ενημερώσω, μου ζήτησαν φωτογραφικό υλικό να επιβεβαιωσουν το δικό τους λάθος, το έστειλα και μου ζήτησαν να επιστρέψω εγώ το προϊόν στο πλησιέστερο καταστημα! (Γελάει το σύμπαν ολο🤣) Εννοείται πως έστειλαν κουριερ και το παρέλαβε εφόσον δεν δέχτηκα να το επιστρέψω. Αναμένω την παραγγελία από τις 7/10 , μιλάω με 2 -3 εκπροσώπους οι οποίοι με καθησυχαζουν ότι η παραγγελία μου έχει δρομολογηθεί για αποστολή.. και φτάνουμε σήμερα στις 16/10 πλέον να μιλάω πάλι για να λάβω ενημέρωση ότι ΣΗΜΕΡΑ δρομολογηθηκε και θα παραλάβω σε 2-3 εργάσιμες. Να σημειώσω ότι η παραγγελία έχει γίνει από 4/10 και έχει πληρωθεί κιόλας! Απαράδεκτοι σε ολα !!

  25. Elli V.

    Παρέλαβα πλυντήριο candy που δε δούλεψε ποτέ αφού έβγαλε error στην πρώτη πλύση και εδώ και 20 μέρες προσπαθώ να το αντικαταστήσω με άλλη μάρκα αλλά διαρκώς βρίσκεται μια δικαιολογία