Προσπαθήστε να βελτιώσετε την τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες χρησιμοποιώντας ίσως ένα αποκεντρωμένο σύστημα (απ’ ευθείας επικοινωνία με τα καταστήματα). Περίμενα 15 λεπτά στο τηλέφωνο, δεν απάντησε κανείς και τελικά το έκλεισα!!!
Προσπαθήστε να βελτιώσετε την τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες χρησιμοποιώντας ίσως ένα αποκεντρωμένο σύστημα (απ’ ευθείας επικοινωνία με τα καταστήματα). Περίμενα 15 λεπτά στο τηλέφωνο, δεν απάντησε κανείς και τελικά το έκλεισα!!!
”