ΣΩΤΗ Τ.


Review on Κωτσόβολος

  1. ΣΩΤΗ Τ.

    Πέρασαν 15 ημέρες από την αγορά ενός τηλεοπτικού δέκτη μέχρι την επιτοίχια εγκατάστασή του επειδή, μου είπαν, δεν είχαν το τηλέφωνό μου. Το οποίο, φυσικά, υπήρχε στο τιμολόγιο. Τέλος, ήρθε κάποιος και τον βοηθήσαμε όλοι να τοποθετήσει και να ρυθμίσει την τηλεόραση. Αν και αυτή η υπηρεσία είχε προπληρωθεί 100 ευρώ, ο υπάλληλος μάς ζήτησε φιλοδώρημα. Ντραπήκαμε και δώσαμε. Άρα, είτε ο Κωτσόβολος δεν πληρώνει τους υπαλλήλους του, είτε δεν τους εκπαιδεύει να είναι αξιοπρεπείς με τους πελάτες. Όσο για το τηλεφωνικό κέντρο χρειάζεται χρόνο και υπομονή· πολύ χρόνο, πολλή υπομονή.

Επικοινωνία