Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 1017 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.017 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. ΣΟΦΙΑ Λ.

    ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ !!!! Παραγγείλαμε πλυντήριο ρούχων από το κατάστημα Καβάλας τέλη Αυγούστου 2023. Έπειτα από επικοινωνίες με κεντρικά στην Αθήνα και στο κατάστημα στην Καβάλα το πλυντήριο παραδόθηκε χθες 28/9/2023. Έχουμε πληρώσει 35 ευρώ για σύνδεση και μεταφορά καθώς και για την ανακύκλωση της συσκευής θα μας έδιναν δωροεπιταγή 30 ευρώ. Το πλυντήριο ήρθε ΜΟΝΟ με την μεταφορική, αφέθηκε έξω από την πόρτα του σπιτιού μας ΧΩΡΙΣ να συνδεθεί και ΧΩΡΙΣ να παρθεί η παλιά συσκευή όπως συμφωνήσαμε! Αυτή την στιγμή έχουμε ΔΥΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. Ένα στο μπάνιο (το παλιό) και ένα έξω από την εξώπορτα (το καινούριο)!!!! Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ….ΚΑΙ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ(ΚΕΝΤΡΙΚΑ) ΑΓΕΝΗΣ!!!!!!!

  2. Spyros K.

    Απαραδεκτο καταστημα, περνουν τα λεφτα για την παραγγελία και ας μην έχουν το προιον και περιμενεις 2 εβδομαδες. Παρήγγειλα ένα smartwatch εδώ και 2 εβδομαδεσ και δεν έχουν ιδεα ποτε και αν θα παραδωθει. Το χειρότερο customer service, οπου δεν απαντανε και όταν απαντησουν (μετά απο 10 τηλεφωνήματα και 15 min καθε φορα αναμονη)σε βάζουν σε αναμονη και πέφτει η γραμμη. ποτε ξανα αγορα από τον Κωτσόβολο, απλά σοπυ κλεβουν τα λεφτα.

  3. Ανδρεας Λ.

    Τηλεφωνικό κέντρο που δεν απαντούν ποτε!!!!!!!!Χρονος αναμονής 1 ώρα (από περιέργεια)και πάλι όλες οι γραμμές απασχολημένες!!!!!!Ειναι δυνατόν????Μας κοροϊδεύετε????Συνεχιστε έτσι..,,…Ντροπή!

  4. Ιωάννης Α.

    Πολύ εξυπηρετικός ο Τόλης και ο συνάδελφός του στις τηλεοράσεις στο κατάστημα της λεωφ. Συγγρού Νέα Σμύρνη. Ενημερωμένοι στην τελευταία τεχνολογία και πρόθυμοι να μας εξηγήσουν με λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος.

  5. Ελισαβετ Κ.

    Το ένα αστέρι μπαίνει ενώ δεν τους αξίζει.
    Απαράδεκτοι τεχνικοί και κλέφτες!!!
    Πήγα το λαπτοπ μου το οποίο το αγόρασα πριν λίγους μήνες με την εγγύηση του φυσικά. Το θέμα μου ήταν ότι δεν άνοιγε την κάμερα και το μικρόφωνο. Μου είπαν ότι δεν καλύπτεται από την εγγύηση και ότι πρόκειται για μια εγκατάσταση λόγω αλλαγής λογισμικού κλπ. Οκ το δέχτηκα γιατί το χρειάζομαι άμεσα για την δουλειά μου. Μου είπαν θα κοστίσει 15€.
    Πήγα να το πάρω σήμερα και μου είπαν ότι πείραξαν και αλλά πράγματα και επειδή άνοιξαν το λαπτοπ και πέρασαν την τάδε εγκατάσταση να δώσω 40€
    Εννοείται το αρνήθηκα και είπα πως θα δώσω τα 15€ όπως μου είπαν. Ήταν εκεί και μια άλλη κυρία που ήθελε μια τοποθέτηση (τζαμάκι) στο ταμπλέτες το οποίο μόλις αγόρασε και τις ζήτησαν και 20€ έξτρα επειδή της έβαλαν το τζαμάκι!!!!
    Είναι κλέφτες και απατεώνες κοιτάνε πως θα σου πάρουν περισσότερα χρήματα!
    Μου πρότειναν επίσης να βάλω εγώ εγγύηση στο λαπτοπ γτ δήθεν δεν ισχύει η δίκη μου (εννοώ ισχύει κανονικά) και να πληρώνω 70€ το μήνα για εγγύηση κάθε μήνα σε περίπτωση που μου χαλάσει! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!!! Μακρυά από το συγκεκριμένο κατάστημα! Ούτε για αγορές ούτε εξυπηρέτηση!!!!

  6. Νικος Θ.

    Aγόρασα ενα πλυντήριο απο το site τους..Ειπαν οτι θα ερθει περιπου μετα από 3 βδομαδες..Οκ λεω..Τα χρηματα απο την πιστωτικη τραβηχτηκαν μετα από 2-3 μέρες..Μου έρχεται μήνυμα στις 19/9 στο viber “η παραγγελία σας θα παραδοθεί 20/9 στην ταδε διευθυνση μεταξυ 13.30-15.30…”…Δεν μπορούσε να είναι καποιος στο σπιτι (εργαζόμαστε) και κάλεσα στην εξυπηρετηση να αλλαξω το ραντεβου…Περιμενα 25 λεπτα..Το σηκωσε μια κοπέλα..της εξηγησα αφου της εδωσα τα στοιχεια μου…ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΑΚΙ μου λεει ..σας συνδεω να μιλησετε..ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΑΝΑΜΟΝΗ…Το σηκώνει ενας τύπος νευριασμενος εξαρχής..Του λεω τι θελω και πριν ολοκληρωσω. μου λεει με ύφος..”ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΕ ΑΛΛΑΓΗ ΡΑΝΤΕΒΟΥ….”Σας ενημερωσαμε με email 15 του μηνος για το ραντεβου..Δεν το ειδατε???”….Οχι κυριε του λεω…δεν κοιταζω τα email μου του λεω..Γιατι δεν στειλατε στο vider αυτη την πληροφορια οπως για το ραντεβου…Τελοσπαντων κουβεντα στην κουβεντα εγινα και εγω εριστικος χωρις φυσικα να τον βρισω.(μετανοιωσα)…Με τα πολλά μου ειπε ότι κανονισε να παρει ραντεβου για Παρασκευή 22/9 και θα μου ερχοταν μηνυμα το αντιστοιχο 2ωρο διαστημα απο την προηγουμενη ημερα στο viber…ΕΕΕΕ..οσο το ειδατε εσεις το μηνυμα αλλο τοσο το ειδα και εγω…Ο τυπος με κοροιδεψε προφανως ή ειναι τοσο μα τόσο ανοργανωτοι και ασχετοι σε βαθμο παρεμβασης των Αρχών.
    Σήμερα που καλεσα να μαθω το γιατι και το τι γίνεται,…..και μετα από αναμονη 25 λεπτων…μια κοπελα (ευγενικη ομως αυτη τη φορα) αφου της ειπα το ολο στορι..με εβαλε λιγο στην αναμονη και επιστρεφοντας μου ειπε οτι η παραγγελία δεν υπαρχει σε απόθεμα πλέον!!!!!!
    Μη ξεχναμε…..Εχω πληρωσει ετσι ???

  7. Dimitris M.

    Είχα βάλει πενταετή εγγύηση μου είπαν θα έρθουν τη Δευτέρα αν θέλω να διαβάσω και το μήνυμα Αφού είναι ηχογραφημένο με έγραψαν στα παπάρια τους και θα την Πέμπτη τελικά και ακόμα περιμένω αλλά από εξυπηρέτηση μηδέν συν ότι πήρα PlayStation 5 και μου το χρέωσαν δύο φορές Ευτυχώς το κατάλαβα ένας που θα τα χει Μπορεί να μην το έχει καταλάβει

  8. Γιώργος Φ.

    Προσπαθώ έναν μήνα να πάρω ένα κινητό , έχω κάνει ταξιδια για να βαλω μια υπογραφή εν τέλη απορρίφτηκε . Ξανά έκανα μια προσπάθεια έχω βάλει την πρώτη δόση και ενώ πρέπει να μου έρθει το χαρτί στον τόπο μου για να βαλω υπογραφή … την ημέρα που πήγα στην Acs το χαρτί το έστειλαν πίσω διότι κάτι δεν είχε γινεί σωστά από την πλευρά τους . Ενημερώθηκα στην Acs πως ο φάκελος έχει φύγει (το τράβηξε πίσω ο αποστολέας ) άπειρη ταλαιπωρία ,αιώνια ανάμονη για ένα κινητο . Ότι χειρότερο

  9. Μανώλης Γ.

    Μιλάμε για μια αλυσίδα που ο κάθε κρίκος αποτελείται από έναν απατεώνα! Αγοράζω λοιπόν τον Δεκέμβριο του 22 συσκευή 950€ μετρητοίς και τον φευρουαριο συσκευή 1700€ πάλι μετρητοίς πιο αναλυτικά 2700ευρω σε 1.5 μήνα σχεδόν 2! Ήρθε η ημέρα που η πρώτη συσκευή χρειαστείτε επισκευή (Samsung galaxy zflip4) απόστείλανε στο δικό τους δηθεν εξουσιοδοτημενο service την συσκευή την οποία είχα ασφαλισμένη και στο δικό τους κατάστημα ο Θεός να το κάνει +120 ευρώ ασφάλεια και με ενημερώνουν μετά από έναν ολόκληρο μήνα ταλαιπωρίας στα τηλέφωνα ότι η συσκευή είναι εκτός εγγύησης ενώ δεν είχε την παραμικρή ατέλεια όπως αγοράστηκε έτσι και ακριβώς ήταν ολοκαίνουριο και μου ζητάνε 220 ευρώ για την επιδιόρθωση του! Κάνω αίτημα επιστροφής στέλνω την συσκευή στην επίσημη αντιπροσωπεία Samsung στην Θεσσαλονίκη λοιπόν και μέσα σε ένα 24ωρο έχω απάντηση ότι η συσκευή είναι εντός εγγύησης όπως και θα έπρεπε εξ αρχής να γίνει εφόσον η συσκευή δεν είχε πάθει κάτι από δικό μου σφάλμα και ήδη επισκευαζεται!!! Ρίχνανε λοιπόν ο ένας το μπαλάκι στον άλλον τα κεντρικά στο service το service στα κεντρικά και πάει λέγοντας…. Εννοείται πως θα το ψάξω με τα δικαιώματα του καταναλωτη γιατί αυτός ο 1.5 μήνας δεν πληρώνεται όπως και η κοροϊδία με τα ψέματα τους και την ανευθυνότητα μιας δήθεν τιτανιας αλυσίδας!!! Το πόρισμα λοιπόν… είναι οι καλύτεροι μέχρι να πληρώσεις κάτι και να περάσεις την πόρτα προς τα έξω αν πουλήσουν και μετά δεν σε ξέρουν!!!

  10. Αριάδνη Κ.

    Οτι χειροτερο. Μακρια απο κωτσοβολο. Αγορασα ψυγειο 1800€ το οποιο ηταν ελαττωματικο και μετα απο ελεγχο εξουσιοδοτημενου service της lg, δοθηκε εντολη για αντικατασταση. Μετα απο σχεδον 3 (!) εβδομαδες που με ειχαν σε αναμονη, μου ειπαν οτι το ψυγειο πλεον εχει 2300€ και πρεπει εγω να καλυψω την διαφορα!!

  11. Γιώργος Μ.

    Απαράδεκτοι και το προσωπικό τελείως ακατάλληλο πήγα στο κατάστημα του river west να παραγγείλω μία logitech g923 ο τύπος δεν ήξερε να μου πει ποιες είναι οι διαφορές και μου πούλησε τιμονιέρα πού παίζει μόνο στο PlayStation και στο PC ενώ Εγώ ζήτησα xbox όταν πήγα να την αλλάξω είχε λήξει η προσφορά και δεν υπήρχε σε κανένα κατάστημα το προϊόν που ήθελα ήθελαν να μου πουλήσουν εκθεσιακό κομμάτι και με τρέχανε δύο μέρες επίσης στα τηλέφωνα δεν απαντάνε ποτέ!!!! Απλά Απαράδεκτοι

  12. Βασικικη Α.

    Απαράδεχτη εξυπηρετηση σε κοροϊδεύουν δεν εμφανίζεται κανένας υπεύθυνος για να σου λύσει το οποίο θέμα δημιουργούν!!! Χρησιμοποιούν αθέμιτη εμπορική πρακτική !!!! Με έχουν κάνει μπαλάκι στο τηλεφωνικό κέντρο που κάθε φορά μιλάς με άλλον και σου λέει αλλά!!!! Εμείς φταίμε όμως που ψωνίζουμε !!!
    Ζητάω επικοινωνία με υπεύθυνο και κρύβεται δεν βγαίνει

    Ντροπή

  13. Μπηκα να αγορασω εναν εκτυπωτη hp ink 415,πριν 3 μερες και ειχε 146.00 ευρω,οποτε αποφάσισα σήμερα 20/09/2023 να τον παραγγειλω ,οταν ανοιξε στη google,η σελιδα τους ,ελεγε 146.00 ,οταν το ανοιγες το προϊόν, μέσα έγραφε 209.00 ευρω,αποφασισα να τους παρω τηλ.να μου εξηγησουν, μέχρι να μου απαντήσουν, είχε αλλάξει και το 146.00 που έγραφε στην αρχή,κι όλα αυτά για,ένα είδος που έχει τελευταία κομμάτια,η απάντηση τους ήταν ναι μπορουμε να,αυξησουμε ενα ειδος οσο θελουμε,οποτε θελουμε και αν ενδιαφερεστε να το αγορασετε εχει εκθεσιακα κομματια που θα,σας κάνουν έκπτωση, δηλ.θα πληρώσω ενα ειδος που πριν λιγη ωρα ειχε 146.00, σε 209.00 που θα μου κάνουν μια έκπτωση 10%,γιατί τόσο κάνουν και όλα τα άλλα καταστήματα το έχουν 146.00 ευρω .ελεοοοοοοςςςςς,τόση κοροϊδία, ΕΛΕΟΟΟΣ, πότε ξανά στον κωτσοβολο ΠΟΤΕΕΕΕ

  14. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Κ.

    Αυτό που συμβαινει με αυτους δω του κυριους της εταιριας Κωτσόβολος ειναι αδιανοητο. Προκειται για μια εταιρεια ανθρωπων που ειναι ασχετοι; ψευτες; αμορφωτοι; ανικανοι; και αχρηστοι; Λεγομαι ΚΟΥΝΑΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 66 ετων και εμαι καθηγητης πηροφορικης στο πανεπιστημιο (Université Côte d’Azur) της ΚΥΑΝΗΣ ΑΚΤΗΣ οπου και ζω. Αγορασα ενα πλυντηριο στις 8 /9/23 απο το υποκαταστημα ΒΥΡΩΝΟΣ για το σπιτι μου εδω του ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ. Απο τη ωρα της αγορας και πληρωμης ολων των εργασιων μέχρι την παραλαβή ένιωσα ότι βρίσκομαι όχι στην Αφρική, μα σε μια χωρα του τεταρτου κόσμου ! Όχι λιγότερα από πέντε ραντεβού επαναλαμβανόμενα χωρίς καν να ειδοποιουμαι για την ακύρωση τους ! Περιμεντας και περνώντας καθημερινώς ενα απίστευτο χαμένο χρόνο με τους υπαλλήλους του τηλεφωνικού κέντρου και των Υπάλληλων του καταστήματος κατόρθωσα τελικά την σύνδεση εχθές 19 του μήνα μετα τις εντονες διαμαρτυριες μου . Διερωτώμε το εξής : Δεν τους έφτανε αυτή η κουλτουρα που διαλύσε την Ελλάδα, γιατι ακόμα και σήμερα συνεχίζουν την ίδια πρακτική;Γιατι δεν σεβωνται τον πελατη που τους ζει; Και διαμαρτυρωνται και καλύτερους μισθούς!!! … Τί να πω ;

  15. Spyridoula F.

    Το μοντέλο (Lg GBP31DSTZR dark graphite ψυγειοκαταψύκτης) , το έχετε με 3 ράφια -συντήρηση στο site σας ,ενώ το αποστέλλετε με 2.Και με παραπέμπετε στο τμήμα της LG ενώ η ευθύνη είναι δική σας.Λανθασμένη πληροφόρηση ,αποποίηση ευθυνών μέσω σκόπιμης & λανθασμένης κατεύθυνσης στο τμήμα της LG, ψευδείς πληροφορίες .Θα απευθυνθώ και στο τμήμα της Προστασίας του Καταναλωτη.

  16. Χρυσα Χ.

    Αυτό δεν το έχω ξαναδεί. Διαφημίζουν ότι παραδίδουν σε τρεις μέρες και τη ταχύτητα τους κι έχω δύο βδομάδες σε πατροπαράδοτο υποτίθεται προϊόν και μου αλλάζουν την ημερομηνία από μέρα σε μέρα .

  17. Απαράδεκτοι παραγγείλαμε ένα κινητό από τον Ιουλίο μέσω σάιτ . Δεν είχαμε καμία ενημέρωση ποτέ μέχρι σήμερα για το κινητό μέχρι που πήγα σήμερα να μου κάνουν ακύρωση παραγγελιας και επιστροφή χρημάτων. Δεν προκεται να ξανά παραγγείλω

  18. Τραγική εξυπηρέτηση.
    Ανύπαρκτη εταιρεία.
    Παραγγελία από Αύγουστο, το έχω εξόφληση με πιστωτική, θα πληρώσω και την πρώτη δοση και το προϊόν δεν το εχω. Καμία ενημέρωση από την εταιρεία ενώ έλεγε ότι είναι διαθέσιμο το είδος όταν το έκλεισα. Να τους βρεις στο τηλέφωνο….. ΑΚΑΤΌΡΘΩΤΟ. Στο chat μια ολόκληρη ώρα για να μου πει ότι είναι σε αναμονή.

  19. Ioannis A.

    Απίστευτα λειτουργική η υπηρεσία ηλεκτρονικής αγοράς και σε 20′ παραλαβή. Δηλαδή, βρίσκεις το προιόν που θες, σου βρίσκουν την διαθεσιμότητα του σε συγκεκριμένο κατάστημα βάση Τ.Κ σου και σου λένε σε 20′ μπορείς να παραλάβεις.
    Έτσι και εγώ βρίσκω το προιν που θέλω και έχω διαθέσιμες επιλογές καταστημάτων το ένα στην Συγγρού και το άλλο στο River West, επιλέγω Συγγρού γιατί εξυπηρετεί ελαφρώς καλύτερα, ήμουν στον δρόμο οπότε πηγαίνω αμέσως μόλις κάνω την παραγγελία. Φτάνοντας στο κατάστημα και λέγοντας στην ταμία πως ίσως δεν είναι ακόμα έτοιμη η παραγγελία μου για παραλαβή, την αναζητεί με τον κωδικό παραγγελίας. Μετά από μερικά λεπτά μου απαντάει πως έχουν ένα τελευταίο διαθέσιμο προιον και μάλιστα είναι εκθεσιακό οπότε έρχεται χωρίς συσκευασία αλλά και χωρίς τηλεκοντρόλ (έναν αποκωδικοποιητή έψαχνα ο καημένος), τι να το κάνω λέω χωρίς τηλεκοντρόλ θα μου είναι άχρηστος, ωραία διαθεσιμότητα δείχνετε και φεύγω.
    Κάνω επόμενη παραγγελία με παραλαβή σε 20′ για το κατάστημα στο River West. Φτάνω στο κατάστημα, ψάχνουν οι υπάλληλοι το προιον, τίποτα, μη διαθέσιμο, απίστευτο λέω από μέσα μου φαντάσου να μην είχαν διαθεσιμότητα.
    Κάτι πάει λάθος στο σύστημα πρέπει να περάσει από έλεγχο και να διορθωθεί, η χειρότερη εμπειρία που έχω σε ηλεκτρονικές αγορές.
    Για να κλείσω, τηλεφώνημα από τηλεφωνικό του Κωτσόβολου για να με ενημερώσουν για μη διαθεσιμότητα έλαβα μετά από 1.5 ώρα αφού είχα κάνει την παραγγελία. Δηλαδή κάνεις παραγγελία για παραλαβή σε 20′ και σε παίρνουν μετά από 1.5 ώρα να σε ενημερώσουν.
    Και εις ανώτερα στα συστήματα σας.

  20. Σταύρος Ρ.

    Ότι χειρότερο σε όλους τους τομείς, 3 από τις 4 συσκευές που ήρθαν σε καινούργιο σπίτι είχαν ζημιά, σκουριασμενος φούρνος, εστία με ράγισμα και αποροφητηρας που ακούγεται σαν να απογειώνεται ελικόπτερο μετά από 1 μήνα συζητήσεων μου κάνουν αντικατάσταση τον αποροφητηρα, θα πρέπει να φέρω ξανά ηλεκτρολόγο να τον βγάλω να έρθουν να τον πάρουν και όταν μου φέρουν τον άλλον να ξαναφτιάξω ηλεκτρολόγο για εγκατάσταση (2 φορές θα πληρωσω). Στο τμήμα που περίμενα για να ζητήσω αντικατάσταση είχε τουλάχιστον ακόμα 5 άτομα που ήταν για παρόμοια θέματα.
    Ότι χειρότερο, ούτε από έξω να περάσετε.
    Για τις υπόλοιπες ζημιές σφυρίζουν αδιαφορα

  21. Γρηγορης Φ.

    Σήμερα 14/09/23 ήταν η ημέρα παραλαβής της παραγγελίας μου που έγινε στις 24/08/23 .
    Δυστυχώς αλλά εμπορεύματα παράγγειλα στο κατάστημα του αεροδρομίου και άλλα μου ήρθαν….
    Κατόπιν τηλεφωνικής μου επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπόρεσαν να με εξυπηρετήσουν ώστε να παραλάβω τα σωστά προϊόντα , μου είπαν πως πρέπει να μεταβώ στο κατάστημα του αεροδρομίου κάνοντας 120 χιλιόμετρα από τον τόπο διαμονής μου ώστε να διορθωθεί το λάθος των υπαλλήλων της εταιρείας .
    Πρέπει να αφήσω την εργασία μου να μπω στην ταλαιπωρία ώστε να κάνω τόσα χιλιόμετρα για το λάθος των υπαλλήλων…
    Αίσχος δεν είναι δυνατόν , για ποια εξυπηρέτηση λέτε στα μυνηματα αναμονής του τηλεφωνικού σας κέντρου ;;
    Δεν υπάρχουν αυτά που λέτε …

  22. Ε. Ζ.

    Ότι χειρότερο! Η χειρότερη εξυπηρέτηση που είχα ποτέ!

  23. Μαρία Μ.

    Απαράδεκτη επικοινωνία τηλεφωνώ και με έχουν στην αναμονή 45 λεπτά την δεύτερη φορά αυτή τη στιγμή που γράφω περιμένω ήδη 20 λεπτά υπ όψιν ήρθα από Αίγινα να παραλάβω φούρνο εντοιχισμένο μεταξύ 9_11 και δεν ήρθαν ούτε ενημερωσαν

  24. Νικολέττα Μ.

    Ανικανοι; Αχρηστοι; Ανιδεοι; Ασχετοι;Αμορφωτοι; Αισχροί; Δεν ξέρω άλλες λέξεις που να είναι στα όρια της μη βωμολοχίες,αν και δε μιλώ ποτέ έτσι. Αγόρασα και εξόφλησα επιτόπου 2 air-condition (2.500euro) με το allazo syskevi , έλεγαν εγκατάσταση δωρεάν (το προσπερνώ δε με πειράζει να πληρωσω),έστειλαν συνεργείο το οποίο είπε είμαστε άπειροι να τοποθετήσουμε εξ.μοναδα σε ακάλυπτο χώρο λόγω επικινδυνοτητας (μιλω για:1ος όροφος κανονικού υψους που υπάρχει ήδη εγκατεστημένο air condition από άνθρωπο με σάρκα και οστά κι όχι κάποιο θεό που το εβαλε με ψιλή σκάλα κανονικα). Τελικά μετα από τηλέφωνα και ραντεβού 3 συνεργείων, ο κωτσοβολος απάντησε να μου δώσει τα λεφτά πίσω, να του δώσω τα μηχανήματα του πίσω,ότι δε μπορώ να χρησιμοποιήσω το πρόγραμμα σε αυτή την εταιρία διότι δεν έχουν κανένα τεχνικό που να μπορεί. Το πιστεύετε; Αυτή η εταιρία δεν έχει ένα τεχνικό να εγκαταστήσει κάτι το οποίο ήδη υπάρχει στο σημειο και μπαίνει με μια σκάλα στον 1ο όροφο. Αγενείς και αδαείς όλοι από κέντρο εξυπηρέτησης, σχεδόν ειρωνικοι,χωρίς λύση και συνεννόηση μεταξύ τους. Μου έδωσαν κουπόνια 250 ευρώ λόγω της αγοράς, εγώ τα χρησιμοποίησα… μήπως θέλουν τα λεφτά να τα πληρώσω κι από πάνω με δική τους υπαιτιοτητα; Γιατί τώρα πια δεν τα δικαιούμαι υποτίθεται αφού θα ακυρωθεί η συναλλαγή μας. Το ινστιτούτο καταναλωτή στον κόσμο του … λέει να πάω στο Υπουργείο. Μιλάμε για ιδιώτες “Κωτσοβολος” που ο manager σα λύση έδωσε : δυσφήμιση από το πελάτη, χάσιμο δυνατού πελάτη στο ιστορικό, δυσαρέσκεια και επιστροφή χρημάτων κάποιου που εξοφλει αμέσως. Αλήθεια τωρα; Μάλλον το deal για το μεροκάματο των τεχνικών δε βόλεψε…. ντροπή τους για όλα!!!! Απαράδεκτοι…..ψεύτικες οι διαφημίσεις τους… και οι απαντήσεις των πωλητών σε πολλές περιπτώσεις για βασικά προϊόντα στο μαγαζί τους είναι 9 στους 10: ” δεν ξερω”… ! Απίστευτο….

  25. Φωτεινή -.

    Η χειροτερη υποστηριξη και η χειροτερη οργανωση (ανυπαρκτη) που εχω συναντησει ποτε και αναφερομαι ειδικα στην υποστηριξη-support στο chat που έχουν στην σελίδα. Με εχουν πεδεψει απιστευτα και μάλιστα για 3 διαφορετικές παραγγελίες τα ίδια. Όλοι τους μου λενε διαφορετικα πραγματα, μιλαω με τον ενα λεει κατι και ο επομενος λέει ακριβως το αντιθετο. Δεν βγαζεις ακρη οση υπομονη και αν εχεις! Απιστευτοι!!!