Απίστευτα λειτουργική η υπηρεσία ηλεκτρονικής αγοράς και σε 20′ παραλαβή. Δηλαδή, βρίσκεις το προιόν που θες, σου βρίσκουν την διαθεσιμότητα του σε συγκεκριμένο κατάστημα βάση Τ.Κ σου και σου λένε σε 20′ μπορείς να παραλάβεις.
Έτσι και εγώ βρίσκω το προιν που θέλω και έχω διαθέσιμες επιλογές καταστημάτων το ένα στην Συγγρού και το άλλο στο River West, επιλέγω Συγγρού γιατί εξυπηρετεί ελαφρώς καλύτερα, ήμουν στον δρόμο οπότε πηγαίνω αμέσως μόλις κάνω την παραγγελία. Φτάνοντας στο κατάστημα και λέγοντας στην ταμία πως ίσως δεν είναι ακόμα έτοιμη η παραγγελία μου για παραλαβή, την αναζητεί με τον κωδικό παραγγελίας. Μετά από μερικά λεπτά μου απαντάει πως έχουν ένα τελευταίο διαθέσιμο προιον και μάλιστα είναι εκθεσιακό οπότε έρχεται χωρίς συσκευασία αλλά και χωρίς τηλεκοντρόλ (έναν αποκωδικοποιητή έψαχνα ο καημένος), τι να το κάνω λέω χωρίς τηλεκοντρόλ θα μου είναι άχρηστος, ωραία διαθεσιμότητα δείχνετε και φεύγω.
Κάνω επόμενη παραγγελία με παραλαβή σε 20′ για το κατάστημα στο River West. Φτάνω στο κατάστημα, ψάχνουν οι υπάλληλοι το προιον, τίποτα, μη διαθέσιμο, απίστευτο λέω από μέσα μου φαντάσου να μην είχαν διαθεσιμότητα.
Κάτι πάει λάθος στο σύστημα πρέπει να περάσει από έλεγχο και να διορθωθεί, η χειρότερη εμπειρία που έχω σε ηλεκτρονικές αγορές.
Για να κλείσω, τηλεφώνημα από τηλεφωνικό του Κωτσόβολου για να με ενημερώσουν για μη διαθεσιμότητα έλαβα μετά από 1.5 ώρα αφού είχα κάνει την παραγγελία. Δηλαδή κάνεις παραγγελία για παραλαβή σε 20′ και σε παίρνουν μετά από 1.5 ώρα να σε ενημερώσουν.
Και εις ανώτερα στα συστήματα σας.
Απίστευτα λειτουργική η υπηρεσία ηλεκτρονικής αγοράς και σε 20′ παραλαβή. Δηλαδή, βρίσκεις το προιόν που θες, σου βρίσκουν την διαθεσιμότητα του σε συγκεκριμένο κατάστημα βάση Τ.Κ σου και σου λένε σε 20′ μπορείς να παραλάβεις.
”Έτσι και εγώ βρίσκω το προιν που θέλω και έχω διαθέσιμες επιλογές καταστημάτων το ένα στην Συγγρού και το άλλο στο River West, επιλέγω Συγγρού γιατί εξυπηρετεί ελαφρώς καλύτερα, ήμουν στον δρόμο οπότε πηγαίνω αμέσως μόλις κάνω την παραγγελία. Φτάνοντας στο κατάστημα και λέγοντας στην ταμία πως ίσως δεν είναι ακόμα έτοιμη η παραγγελία μου για παραλαβή, την αναζητεί με τον κωδικό παραγγελίας. Μετά από μερικά λεπτά μου απαντάει πως έχουν ένα τελευταίο διαθέσιμο προιον και μάλιστα είναι εκθεσιακό οπότε έρχεται χωρίς συσκευασία αλλά και χωρίς τηλεκοντρόλ (έναν αποκωδικοποιητή έψαχνα ο καημένος), τι να το κάνω λέω χωρίς τηλεκοντρόλ θα μου είναι άχρηστος, ωραία διαθεσιμότητα δείχνετε και φεύγω.
Κάνω επόμενη παραγγελία με παραλαβή σε 20′ για το κατάστημα στο River West. Φτάνω στο κατάστημα, ψάχνουν οι υπάλληλοι το προιον, τίποτα, μη διαθέσιμο, απίστευτο λέω από μέσα μου φαντάσου να μην είχαν διαθεσιμότητα.
Κάτι πάει λάθος στο σύστημα πρέπει να περάσει από έλεγχο και να διορθωθεί, η χειρότερη εμπειρία που έχω σε ηλεκτρονικές αγορές.
Για να κλείσω, τηλεφώνημα από τηλεφωνικό του Κωτσόβολου για να με ενημερώσουν για μη διαθεσιμότητα έλαβα μετά από 1.5 ώρα αφού είχα κάνει την παραγγελία. Δηλαδή κάνεις παραγγελία για παραλαβή σε 20′ και σε παίρνουν μετά από 1.5 ώρα να σε ενημερώσουν.
Και εις ανώτερα στα συστήματα σας.