Ανικανοι; Αχρηστοι; Ανιδεοι; Ασχετοι;Αμορφωτοι; Αισχροί; Δεν ξέρω άλλες λέξεις που να είναι στα όρια της μη βωμολοχίες,αν και δε μιλώ ποτέ έτσι. Αγόρασα και εξόφλησα επιτόπου 2 air-condition (2.500euro) με το allazo syskevi , έλεγαν εγκατάσταση δωρεάν (το προσπερνώ δε με πειράζει να πληρωσω),έστειλαν συνεργείο το οποίο είπε είμαστε άπειροι να τοποθετήσουμε εξ.μοναδα σε ακάλυπτο χώρο λόγω επικινδυνοτητας (μιλω για:1ος όροφος κανονικού υψους που υπάρχει ήδη εγκατεστημένο air condition από άνθρωπο με σάρκα και οστά κι όχι κάποιο θεό που το εβαλε με ψιλή σκάλα κανονικα). Τελικά μετα από τηλέφωνα και ραντεβού 3 συνεργείων, ο κωτσοβολος απάντησε να μου δώσει τα λεφτά πίσω, να του δώσω τα μηχανήματα του πίσω,ότι δε μπορώ να χρησιμοποιήσω το πρόγραμμα σε αυτή την εταιρία διότι δεν έχουν κανένα τεχνικό που να μπορεί. Το πιστεύετε; Αυτή η εταιρία δεν έχει ένα τεχνικό να εγκαταστήσει κάτι το οποίο ήδη υπάρχει στο σημειο και μπαίνει με μια σκάλα στον 1ο όροφο. Αγενείς και αδαείς όλοι από κέντρο εξυπηρέτησης, σχεδόν ειρωνικοι,χωρίς λύση και συνεννόηση μεταξύ τους. Μου έδωσαν κουπόνια 250 ευρώ λόγω της αγοράς, εγώ τα χρησιμοποίησα… μήπως θέλουν τα λεφτά να τα πληρώσω κι από πάνω με δική τους υπαιτιοτητα; Γιατί τώρα πια δεν τα δικαιούμαι υποτίθεται αφού θα ακυρωθεί η συναλλαγή μας. Το ινστιτούτο καταναλωτή στον κόσμο του … λέει να πάω στο Υπουργείο. Μιλάμε για ιδιώτες “Κωτσοβολος” που ο manager σα λύση έδωσε : δυσφήμιση από το πελάτη, χάσιμο δυνατού πελάτη στο ιστορικό, δυσαρέσκεια και επιστροφή χρημάτων κάποιου που εξοφλει αμέσως. Αλήθεια τωρα; Μάλλον το deal για το μεροκάματο των τεχνικών δε βόλεψε…. ντροπή τους για όλα!!!! Απαράδεκτοι…..ψεύτικες οι διαφημίσεις τους… και οι απαντήσεις των πωλητών σε πολλές περιπτώσεις για βασικά προϊόντα στο μαγαζί τους είναι 9 στους 10: ” δεν ξερω”… ! Απίστευτο….
Ανικανοι; Αχρηστοι; Ανιδεοι; Ασχετοι;Αμορφωτοι; Αισχροί; Δεν ξέρω άλλες λέξεις που να είναι στα όρια της μη βωμολοχίες,αν και δε μιλώ ποτέ έτσι. Αγόρασα και εξόφλησα επιτόπου 2 air-condition (2.500euro) με το allazo syskevi , έλεγαν εγκατάσταση δωρεάν (το προσπερνώ δε με πειράζει να πληρωσω),έστειλαν συνεργείο το οποίο είπε είμαστε άπειροι να τοποθετήσουμε εξ.μοναδα σε ακάλυπτο χώρο λόγω επικινδυνοτητας (μιλω για:1ος όροφος κανονικού υψους που υπάρχει ήδη εγκατεστημένο air condition από άνθρωπο με σάρκα και οστά κι όχι κάποιο θεό που το εβαλε με ψιλή σκάλα κανονικα). Τελικά μετα από τηλέφωνα και ραντεβού 3 συνεργείων, ο κωτσοβολος απάντησε να μου δώσει τα λεφτά πίσω, να του δώσω τα μηχανήματα του πίσω,ότι δε μπορώ να χρησιμοποιήσω το πρόγραμμα σε αυτή την εταιρία διότι δεν έχουν κανένα τεχνικό που να μπορεί. Το πιστεύετε; Αυτή η εταιρία δεν έχει ένα τεχνικό να εγκαταστήσει κάτι το οποίο ήδη υπάρχει στο σημειο και μπαίνει με μια σκάλα στον 1ο όροφο. Αγενείς και αδαείς όλοι από κέντρο εξυπηρέτησης, σχεδόν ειρωνικοι,χωρίς λύση και συνεννόηση μεταξύ τους. Μου έδωσαν κουπόνια 250 ευρώ λόγω της αγοράς, εγώ τα χρησιμοποίησα… μήπως θέλουν τα λεφτά να τα πληρώσω κι από πάνω με δική τους υπαιτιοτητα; Γιατί τώρα πια δεν τα δικαιούμαι υποτίθεται αφού θα ακυρωθεί η συναλλαγή μας. Το ινστιτούτο καταναλωτή στον κόσμο του … λέει να πάω στο Υπουργείο. Μιλάμε για ιδιώτες “Κωτσοβολος” που ο manager σα λύση έδωσε : δυσφήμιση από το πελάτη, χάσιμο δυνατού πελάτη στο ιστορικό, δυσαρέσκεια και επιστροφή χρημάτων κάποιου που εξοφλει αμέσως. Αλήθεια τωρα; Μάλλον το deal για το μεροκάματο των τεχνικών δε βόλεψε…. ντροπή τους για όλα!!!! Απαράδεκτοι…..ψεύτικες οι διαφημίσεις τους… και οι απαντήσεις των πωλητών σε πολλές περιπτώσεις για βασικά προϊόντα στο μαγαζί τους είναι 9 στους 10: ” δεν ξερω”… ! Απίστευτο….
”