Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.12 από 138 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γερμανός:

Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

138 κριτικές για “Γερμανός

  1. Σπυρίδων Μ.

    Παράγγειλα και πλήρωσα 2 παιχνίδια play station…μου έστειλαν το 1..μιλάω μαζι τους βλέπουν το πρόβλημα (το παραδεχτηκαν κιολας),και από τότε στο γράψιμο,η αγορά εγινε 24 /11 αν θυμάμαι καλά…και πλέον και φραγή κλήσεων μου έκαναν…έγινε καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ.

  2. Παραγγείλουμε 2 κινητά, τα οποία ήρθαν μεταχειρισμένα. Πήγα στον Germano της περιοχής μας, δεν μας εξυπηρέτησαν και μας είπαν να επικοινωνήσω με το e shop.
    Από 23/11 δεν μας απάντησαν, παρόλο που εμείς τοτς,ενοχλούμε συνέχεια.
    Απαράδεκτη συμπεριφορά.
    Αν δεν μπορείτε να υποστηρίξετε τέτοιες αλυσίδες ,εμεις τι χρωστάμε?

  3. Σοφια Α.

    Πήρα ένα λάπτοπ τον προηγούμενο μήνα και όταν μας το φέρανε ήταν χαλασμένο και το πήγα στον Γερμανό στην γειτονιά μου μια δεν μας εξυπηρέτησαν καθόλου ούτε καν το είδανε, μας είπαν να πάρουμε τα γραφεία που είναι στην Αθήνα και τους είπαμε να μας στείλουν άλλο και να τους δώσουμε το λάπτοπ πίσω όταν πήγε εκεί πέρασαν μερικές μέρες πήραμε τηλέφωνο και μας λέγανε ότι έρχεται ενώ δεν ερχόταν επίσης τους είχαμε πει ότι είμαι φοιτήτρια και βιάζομαι γιατί έχω εργασίες αλλά χαμπάρι δεν πήραν μετά από λίγες μέρες τους είπαμε θέλουμε τα λεφτά μας πίσω και μας είπαν ότι θα μας τα δώσουν ήταν έτοιμη την προηγούμενη βδομάδα να μας το δώσουν και πήρα τηλέφωνο χθες Δευτέρα 11/12 και μας είπαν ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων ενώ ένας υπάλληλος μας είπε ότι γίνεται, απαράδεκτοι δεν ξαναπαίρνω από εκεί ούτε από έξω δεν θα περάσω και θα φάνε και μια ωραία καταγγελία

  4. Φωτεινή Δ.

    Είχα παραγγείλει ένα Playstation με 2 χειριστήρια. Όλα πληρωμένα όλα καλά . Παρέλαβα το playstation με ένα χειριστήριο. Ώρες στο τηλέφωνο για να βγάλω άκρη. Από δικός τους λάθος και καμιά αποζημίωση. Καμία εξυπηρέτηση, εδώ και ένα μήνα προωθούν την υπόθεση. Δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση και κανένα χειριστήριο. Μακάρι να υπήρχε και αρνητική βαθμολογία.

  5. Ότι χειρότερο!!! Γίνεται κράτηση ποσού, δεν αποστέλλεται τό προϊόν και τηλεφωνική επικοινωνία δεν υπάρχει!!!

  6. Είναι απατεώνες.
    Αγώρασα μία τηλεώραση και την παρέλαβα με σπασμένη οθόνη. Εδώ και 10 μέρες μου λένε να περιμένω ότι θα με ενημερώσουν, τι θα κάνουν αλλά, αλλά κανένας δεν ενδιφέρεται.
    Μακρυά από το Γερμανό είναι απατεώνες.

  7. Δημήτρης Π.

    Και το ένα αστέρι πολύ τους είναι εαν!

  8. Μαργαρίτα Γ.

    Απαράδεκτη εταιρεία, μόλις πάρουν τα λεφτά δεν απαντάνε ούτε σε τηλέφωνο ούτε σε mail. Ούτε το προϊόν στέλνουν. Παρήγγειλα 24/11 τηλεόραση . Έκτοτε γραφει ότι είναι υπό επεξεργασία. Τι επεξεργασία δηλαδή κάνουν 10 μέρες; καμμιά ειδοποίηση, προφανώς πουλάνε πράγματα που δεν έχουν! Παρόλο που έγραφε στο ηλεκτρονικό κατάστημα ότι θα μου παραδώσουν την επόμενη μέρα στο κοντινό μου κατάστημα. Μετά δεν ήρθε τίποτα και πήρα τηλέφωνο μένοντας μια ώρα και πάνω στη γραμμή χωρίς να απαντήσει ποτέ κανείς. Ντροπή σας! Θα κινηθώ νομικά. Θέλω τα λεφτά μου πίσω!

  9. ΜΑΡΙΟΣ Ο.

    Ότι χειρότερο. Μακριά.

  10. Δημητρα Κ.

    Με ποιον τρόπο δηλαδή πρέπει να γινει κατι για αυτή την τραγική επιχείρηση και να ακουστούν καπου τα παράπονα των χιλιάδων καταναλωτών; Αναγκάζομαι να γράψω αυτο το μήνυμα για να πω ότι όταν ήταν να πάρουν τα χρήματα μου 90€ για μια τσάντα με θήκη για laptop όλα ήταν άψογα!ομως όταν παρελαβα επειτα από ηλεκτρονική αγορά ήρθε σε λάθος χρωμα και δεν ήταν έτσι όπως την έβλεπα στις φωτο.μου φάνηκε πανάκριβη γι αυτο που προσφέρει και αποφάσισα να κάνω επιστροφή προϊόντος με επιστροφή χρημάτων ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα βήματα του site (αναφέρει ότι εντός 14 ημερών μπορω να επιστρέψω το προϊόν).η συγκεκριμένη υπηρεσία στο site δεν λειτουργούσε. κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο και ακολούθησα τις οδηγίες τους οι οποίες έχουν καταγράφει κιόλας.εστειλα πίσω το προϊόν και συμπλήρωσα ολα τα στοιχεια στο έντυπο υπαναχώρησης για την επιστροφή των χρημάτων. αυτο έγινε στις 5/11/23 έκτοτε δεν έχει απαντήσει κανείς πουθενά και κοντεύει να κλείσει μήνας.στο τηλεφωνικό δεν απαντάει κανεις έχω βγάλει φωτο που περιμένω 36 λεπτά αναμονή, έχω στείλει 3 mail στο [email protected] και δεν απαντάει κανείς.τα λεφτά μου που είναι;;;;;;;;;επίσης να πω ότι είχε κοπεί τιμολόγιο στην επιχείρηση μου το οποίο μου ζήτησαν πρωτότυπο πίσω και εγω τωρα περιμένω το ακυρωτικό τους το οποίο δεν μου το έχουν στείλει ποτέ!αυριο θα πάω στο καταστημα και αν δεν βγάλω άκρη θα απευθυνθώ απευθείας στον συνήγορο του καταναλωτή.ποσο ξεφτίλες είστε ρε και αυτοί που δουλεύετε εκεί φταίτε και εσεις γιατί είστε αγενέστατοι και απαθέστατοι ενώ με τόσα παράπονα θα έπρεπε να εισηγηθείτε στους παραπάνω σας να γινει θέμα η ανικανότητα της επιχείρησης.

  11. Αργυρω Κ.

    Απαράδεκτη αντιμετώπιση στην εξυπηρέτηση πελατών. Μεγάλη επιχείρηση και δεν έχει έναν υπεύθυνο να διαχειρίζεται περιπτώσεις. Βάζουν ανιδίκευτους στο τηλεφωνικό που απλά κρατουν το αίτημα και μενεις στην αναμονή…. απογοήτευση για μαι ελληνική εταιρία

  12. Σήμερα είχε γενέθλια ο γιός μου, αποφάσισα να του πάρω από τον Γερμανό (κατάστημα στην Παλλήνη) ένα ps5 controller. Ενώ εγω είχα κάνει κράτηση ηλεκτρονικά από χθες 15/11/23 και μου έλεγε ότι υπάρχει στο κατάστημα αφού μου στάλθηκε e-mail που να μου επιβεβαιώνει την κράτηση, όταν τελικά πήγα στο κατάστημα μου είπαν ότι το προϊόν δεν υπήρχε σε διαθεσιμότητα στο κατάστημα. Μάλιστα, τα ακριβή λόγια της πωλήτριας ήταν: <>. Εγω φυσικά ζήτησα να μιλήσω με έναν υπεύθυνο επειδή κανείς δεν με ενημέρωσε ότι το controller δεν υπήρχε σε διαθεσιμότητα εφόσον νωρίτερα είχα περάσει έξω από αλλά ανταγωνιστικά καταστήματα και θα μπορούσα να είχα εξυπηρετηθεί νωρίτερα. Τα λόγια που μου είπε το τηλεφωνικό κέντρο εφόσον με υπεύθυνο δεν μίλησα ήταν: <> Εγω φυσικά ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ αποχώρησα από το κατάστημα και για να μην χαλάσω τα γενέθλια του μικρού πήγα και έκανα την αγορά μου από άλλου. Τέλος θα ήθελα να πω πως τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Για την ακρίβεια σκεφτείτε ένα κατάστημα τέτοιου βεληνεκούς να φέρετε τόσο άσχημα στους πελάτες αποδεικνύοντας πως είναι ικανό μόνο να μας κοροϊδεύει με τα υποτιθέμενα Black Friday και να σπαταλάει τον χρόνο μας γεμίζοντας τις τηλεοράσεις μας με τις ΨΕΥΤΙΚΕΣ διαφημίσεις για ένα μοναδικό κατάστημα. Σήμερα σπατάλησα πολύ χρόνο χρήμα και κόπο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τώρα περιμένω μια απάντηση από εσάς. (ΟΛΑ ΤΑ MAIL ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ) Σας περιμένω!

  13. Κατερινα Δ.

    Αγορασα ενα ασυρματο τηλεφωνο το πρωι 23 οκτωβριου με τιμη 26.90 πανω στο κουτι κ στο ραφι του καταστηματος. Μου το χρεωσαν στο ταμειο 29.90. Δεν το ειχα παρατηρησει κ την επομενη μερα πηγα στο καταστημα με το κουτι και την αποδειξη . Η απαντηση ηταν οτι αλλαξε το πρωι που ειχα παει για την αγορα και ξεχασαν ν διορθωσουν και την τιμη στο ραφι και στο κουτι. Ωστοσο ουτε υπηρξε ενημερωση απο την υπαλληλο . Δεν ειναι για τα 3 ευρω αλλα απαραδεκτη ενημερωση .

  14. Αγορασα μια τγλεοραση samsoung 50 την πεμπτη5 οκτ.2023 απο ΚερκυραΑπο την δευτερα 9 οκτ.μεχρι 12 οκτ.μου εστελναν μηνυματα απο speedex για παραλαβη της τηλεορασης μεχρι τις 17.00.Αυτο συνεχιστηκε μεχρι την Πεμπτη 12 οκτ.Την τεταρτη επικοινωνησα με τον Germano που αγορασα την τηλεοραση και μου ειπαν ,μετα απο παραπονα που εκανα ,οτι θα επικοινωνησουν μαζι μου.Αυτο δεν εγινε ποτε.Την Πεμπτη αναγκαστηκα να μετακινηθω 28 χιλιομετρα και να παω στη speedex.Eκει μου εδωσαν το τηλεφωνο του διανομεα.Τελικα η τηλεοραση κατεληξε σε ξενο με την παραλαβη που καμια σχεση δεν ειχε,ουτε το τηλεφωνο ουτε το ονομα.Οταν επικοινωνησα εκ νεου με τον διανομεα μου ειπε “εγινε λαθος”.Σας βαθμολογω τοσο αυστηρα εστω κιαν ειμαι πελατης σας πολλα χρονια γιατι χρησιμοποιειτε μια εταιρεια μεταφορων που δεν εχει κανενα επαγγελματισμο.Μετανοιωσα που αγορασα τηλεοραση απο εσας,που ακομα ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ.Επιφυλλασομαι για οποια αστικη μου αποζημιωση.

  15. Παναγιώτης Ρ.

    Αγόρασα ένα motorola g 32 πριν από δύο μήνες και μετά από 3,5 εβδομάδες το τηλέφωνο είχε πρόβλημα δεν εμφανίζονταν οι κλήσεις και αντιθέτως βγαίναν σε μηνύματα. Το service του καταστήματος δεν μπορούσε να κάνει κάτι και έτσι το στείλαμε στα κεντρικά. Εντός 15 ημερών υποτίθεται το αργότερο θα είχε επιστραφεί, έχει περάσει ήδη ένας μήνας και συνεχίζεται το ίδιο στάτους της εταιρείας όσον αφορά το σέρβις. Η απάντηση και από το τηλεφωνικό κέντρο και από το κατάστημα είναι συνεχώς η ίδια: δεν μας έχει απαντήσει η motorola δεν έχουμε κάποιον νεότερο δεν ξέρουμε κάτι, όταν είναι κάτι θα σας ενημερώσουμε. Αοριστίες και εγώ χωρίς τηλέφωνο μετά από 35 μέρες ενώ έχω πληρώσει 180 ευρώ!!Εντελώς απαράδεκτο, ούτε απέξω δεν θέλω να περάσω πάλι.

  16. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Π.

    Υποκατάστημα Κορωπίου 26/09/23.
    Απαξιωτική συμπεριφορά στα όρια της προσβολής και φυσικά ανύπαρκτη εξυπηρέτηση. Δεν αισθάνθηκα προσβεβλημένος, αλλά ταπεινωμένος…

  17. Eyt Τ.

    Απαράδεκτοι.
    Παραγγειλα τηλεόραση ήρθε σπασμένη κακομεταχείρισμενη στο εσωτερικό της.οχι το κιβώτιο.
    Και παρακαλαω να μου δώσουν μια απάντηση εδώ και 7 μέρες που έστειλα ιμειλ με φωτογραφίες.

  18. Γιαννης Μ.

    Παρηγγειλα ένα προϊόν και αφού πέρασαν 5 μέρες και ακόμα δεν είχα παραλάβει ενώ είχε περάσει η υποτιθέμενη ημερομηνία παράδοσης παίρνω τηλέφωνο και μου λένε από την εξυπηρέτηση πελατών ότι εμείς έχουμε πει στην speedex να έρθει να το πάρει , αυτοί δεν έρχονται .. Λες και με απασχολεί εμένα αν η speedex ξύνετε .Αντί να βρουν κάποια άλλη εταιρία να εξυπηρετήσει τον πελάτη τους .. Αν δεν μπορείτε να εξυπηρετησετε στις ημερομηνίες που γράφετε και στο σάιτ πριν κάποιον ολοκληρώσει την αγορά του για να τον δελεασετε τότε μην το γράφετε καθόλου. Δεν είναι πολύ έξυπνο να κοροϊδεύεις τον καταναλωτή με παροχές που δεν μπορείς να προσφέρεις στο τέλος !

  19. Παντελης Λ.

    απαράδεχτοι σε αγορές που έκανα δεν μου δοθήκαν οι πόντοι και σε κουπόνι που θέλησα να εξαργυρώσω δεν έλεγε πουθενά ότι είναι για αγορές άνω των 30 ευρώ με αποτέλεσμα να μου μείνει το κουπόνι, μακριά από τέτοια καταστήματα γερμανος.

  20. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.

    Παντελης ελλειψη επαγγελματισμου -εξυπηρετησης ,απαραδεκτη καθυστερηση στην παραδοση προιοντος ,δινουν την εντυπωση οτι αδιαφορουν παντελως για τον πελατη .Συνιστω την αποφυγη οποιασδηποτε σχεσης μαζι τους για τη ψυχικη σας ηρεμια !

  21. Σοφια Τ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά , ξενέρωτο προσωπικό , αγέλαστο !! Μην πέσεις στην ανάγκη τους κ χρειαστείς βοήθεια. Την έβαψες !! Ούτε απέξω δεν περνάω. !! Κ για όλα είναι υπεύθυνο το προσωπικό. Εκτός κ αν έτσι έχουν εκπαιδευτεί !! Αφορά το κατάστημα στο Βόλο , δημητριάδος με σπυρίδη !!

  22. ΣΠΕΤΙΜ Χ.

    Παραγγελία tablet 11/07/2023 ,για παράδοση 13,-14/07.Σημερα 17,, ακόμα την περιμένω.απαραδεχτη.μακρια από germanos.

  23. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π.
  24. Μάγδα Κ.

    Υποψήφιοι πελάτες,το νου σας! Αν είστε τυχεροί κ είναι ok το προϊόν,όλα καλά.Αν πέσετε όμως στην ανάγκη τους ,θα μετανιώσετε.Εχω πάρει ένα καινούργιο κινητό ,με πάρα πολλά προβλήματα κ δεν το αλλάζουν με τίποτα! (το μεγαλύτερο θέμα είναι ότι κάνει μόνο του επανεκκίνηση,οπότε αν δν το δεις έγκαιρα ,χάνεις κλήσεις,μέιλ,κ.ο.κ)
    Το έχω στείλει 3 φορές στο σέρβις ,υποτίθεται πως το φτιάχνουν αλλά κάθε φορά τα ίδια . (Την 3η φορά δε,μου είπαν πως με τον τεχνικό έλεγχο δεν εντόπισαν καν πρόβλημα!!!)Έχω ζητήσει επανειλημμένα να γίνει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων .Εννοείται πως θα κινηθώ διαφορετικά πλέον,αρχικά με τον συνήγορο του καταναλωτή κ μετά ,βλέπουμε …
    *Για να μην αναφέρω τον χρόνο που θέλει ΚΑΘΕ φορά η εγκατάσταση και απ-εγκατασταση μέιλ,εφαρμογών κ.λ.π

  25. Θωμάς Κ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά καί αντιμετώπιση απ’τον Γερμανό…!!!!!! Πέντε φορές ένα τηλέφωνο ( που ακόμη είναι στην εγγύηση) για σέρβις ( τρεις φορές στο κατάστημα Λειβαδιάς και δύο στα κεντρικά στην Αθήνα …) μία κοροϊδία σκέτη … αφού υποτίθεται ότι τό έφτιαξαν και άλλαξαν πλακέτα καί αφού ήρθε στα χέρια μου μετά από 10 + μέρες , για δεύτερη φορά , τελικά ξαναμπλοκαρισε…!!!!!
    Τό ξαναπήγα και ζήτησα πάλι αντικατάσταση συσκευής , όπως και την πρώτη φορά , σύμφωνος καί ο τεχνικός τής Λειβαδιάς ….. τό έστειλε Αθήνα και ακόμη ( 10 μέρες τώρα πάλι ) σέ τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους μου είπαν ότι είναι πάλι στο σέρβις και θά με ειδοποιήσουν όταν είναι έτοιμο….!!!!!! Αν είναι δυνατόν…!!!!!! Ένα τηλέφωνο που είναι εργαλείο για την δουλειά μου , και τό ξέρουν , νά μήν τό αντικαθιστούν με καινούργιο….!!!! Πέντε φορές στα χέρια τους για τό ίδιο πρόβλημα ????? ( Μπλοκάρει και δεν δέχεται ούτε πραγματοποιεί κλίσεις η μυνήματα και ας είναι ανοιχτό….. νομίζεις ότι τό έχω απενεργοποιημένο..!!!)
    Επόμενη κίνηση μου είναι μία επίσκεψη σέ Εισαγγελέα !!!!!
    Η κοροϊδία έχει όρια …..!!!!!!!!!!!!!