Αγόρασα ένα motorola g 32 πριν από δύο μήνες και μετά από 3,5 εβδομάδες το τηλέφωνο είχε πρόβλημα δεν εμφανίζονταν οι κλήσεις και αντιθέτως βγαίναν σε μηνύματα. Το service του καταστήματος δεν μπορούσε να κάνει κάτι και έτσι το στείλαμε στα κεντρικά. Εντός 15 ημερών υποτίθεται το αργότερο θα είχε επιστραφεί, έχει περάσει ήδη ένας μήνας και συνεχίζεται το ίδιο στάτους της εταιρείας όσον αφορά το σέρβις. Η απάντηση και από το τηλεφωνικό κέντρο και από το κατάστημα είναι συνεχώς η ίδια: δεν μας έχει απαντήσει η motorola δεν έχουμε κάποιον νεότερο δεν ξέρουμε κάτι, όταν είναι κάτι θα σας ενημερώσουμε. Αοριστίες και εγώ χωρίς τηλέφωνο μετά από 35 μέρες ενώ έχω πληρώσει 180 ευρώ!!Εντελώς απαράδεκτο, ούτε απέξω δεν θέλω να περάσω πάλι.
Αγόρασα ένα motorola g 32 πριν από δύο μήνες και μετά από 3,5 εβδομάδες το τηλέφωνο είχε πρόβλημα δεν εμφανίζονταν οι κλήσεις και αντιθέτως βγαίναν σε μηνύματα. Το service του καταστήματος δεν μπορούσε να κάνει κάτι και έτσι το στείλαμε στα κεντρικά. Εντός 15 ημερών υποτίθεται το αργότερο θα είχε επιστραφεί, έχει περάσει ήδη ένας μήνας και συνεχίζεται το ίδιο στάτους της εταιρείας όσον αφορά το σέρβις. Η απάντηση και από το τηλεφωνικό κέντρο και από το κατάστημα είναι συνεχώς η ίδια: δεν μας έχει απαντήσει η motorola δεν έχουμε κάποιον νεότερο δεν ξέρουμε κάτι, όταν είναι κάτι θα σας ενημερώσουμε. Αοριστίες και εγώ χωρίς τηλέφωνο μετά από 35 μέρες ενώ έχω πληρώσει 180 ευρώ!!Εντελώς απαράδεκτο, ούτε απέξω δεν θέλω να περάσω πάλι.
”