Χρήστος Δαρζανης Δ.


Review on Γερμανός

  1. Σήμερα είχε γενέθλια ο γιός μου, αποφάσισα να του πάρω από τον Γερμανό (κατάστημα στην Παλλήνη) ένα ps5 controller. Ενώ εγω είχα κάνει κράτηση ηλεκτρονικά από χθες 15/11/23 και μου έλεγε ότι υπάρχει στο κατάστημα αφού μου στάλθηκε e-mail που να μου επιβεβαιώνει την κράτηση, όταν τελικά πήγα στο κατάστημα μου είπαν ότι το προϊόν δεν υπήρχε σε διαθεσιμότητα στο κατάστημα. Μάλιστα, τα ακριβή λόγια της πωλήτριας ήταν: <>. Εγω φυσικά ζήτησα να μιλήσω με έναν υπεύθυνο επειδή κανείς δεν με ενημέρωσε ότι το controller δεν υπήρχε σε διαθεσιμότητα εφόσον νωρίτερα είχα περάσει έξω από αλλά ανταγωνιστικά καταστήματα και θα μπορούσα να είχα εξυπηρετηθεί νωρίτερα. Τα λόγια που μου είπε το τηλεφωνικό κέντρο εφόσον με υπεύθυνο δεν μίλησα ήταν: <> Εγω φυσικά ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ αποχώρησα από το κατάστημα και για να μην χαλάσω τα γενέθλια του μικρού πήγα και έκανα την αγορά μου από άλλου. Τέλος θα ήθελα να πω πως τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Για την ακρίβεια σκεφτείτε ένα κατάστημα τέτοιου βεληνεκούς να φέρετε τόσο άσχημα στους πελάτες αποδεικνύοντας πως είναι ικανό μόνο να μας κοροϊδεύει με τα υποτιθέμενα Black Friday και να σπαταλάει τον χρόνο μας γεμίζοντας τις τηλεοράσεις μας με τις ΨΕΥΤΙΚΕΣ διαφημίσεις για ένα μοναδικό κατάστημα. Σήμερα σπατάλησα πολύ χρόνο χρήμα και κόπο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τώρα περιμένω μια απάντηση από εσάς. (ΟΛΑ ΤΑ MAIL ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ) Σας περιμένω!

Επικοινωνία