Δημητρα Κ.


Review on Γερμανός

  1. Δημητρα Κ.

    Με ποιον τρόπο δηλαδή πρέπει να γινει κατι για αυτή την τραγική επιχείρηση και να ακουστούν καπου τα παράπονα των χιλιάδων καταναλωτών; Αναγκάζομαι να γράψω αυτο το μήνυμα για να πω ότι όταν ήταν να πάρουν τα χρήματα μου 90€ για μια τσάντα με θήκη για laptop όλα ήταν άψογα!ομως όταν παρελαβα επειτα από ηλεκτρονική αγορά ήρθε σε λάθος χρωμα και δεν ήταν έτσι όπως την έβλεπα στις φωτο.μου φάνηκε πανάκριβη γι αυτο που προσφέρει και αποφάσισα να κάνω επιστροφή προϊόντος με επιστροφή χρημάτων ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα βήματα του site (αναφέρει ότι εντός 14 ημερών μπορω να επιστρέψω το προϊόν).η συγκεκριμένη υπηρεσία στο site δεν λειτουργούσε. κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο και ακολούθησα τις οδηγίες τους οι οποίες έχουν καταγράφει κιόλας.εστειλα πίσω το προϊόν και συμπλήρωσα ολα τα στοιχεια στο έντυπο υπαναχώρησης για την επιστροφή των χρημάτων. αυτο έγινε στις 5/11/23 έκτοτε δεν έχει απαντήσει κανείς πουθενά και κοντεύει να κλείσει μήνας.στο τηλεφωνικό δεν απαντάει κανεις έχω βγάλει φωτο που περιμένω 36 λεπτά αναμονή, έχω στείλει 3 mail στο [email protected] και δεν απαντάει κανείς.τα λεφτά μου που είναι;;;;;;;;;επίσης να πω ότι είχε κοπεί τιμολόγιο στην επιχείρηση μου το οποίο μου ζήτησαν πρωτότυπο πίσω και εγω τωρα περιμένω το ακυρωτικό τους το οποίο δεν μου το έχουν στείλει ποτέ!αυριο θα πάω στο καταστημα και αν δεν βγάλω άκρη θα απευθυνθώ απευθείας στον συνήγορο του καταναλωτή.ποσο ξεφτίλες είστε ρε και αυτοί που δουλεύετε εκεί φταίτε και εσεις γιατί είστε αγενέστατοι και απαθέστατοι ενώ με τόσα παράπονα θα έπρεπε να εισηγηθείτε στους παραπάνω σας να γινει θέμα η ανικανότητα της επιχείρησης.

Επικοινωνία