Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.7 από 149 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:

Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

149 κριτικές για “Εθνική Τράπεζα

  1. Κιμων Τ.

    στο υποκαταστημα σασ μαρτιου και όλγασ στην θεσσαλονικη η τραπεζικη υπαλληλοσ κυρια αργυρω ελαβε υποψιν την υγειαν μου και εδωσε λυση, οtan o υπαλληλοσ-receptionist μου ειχε δημιουργησει προβλημα και αδιεξοδο. ετσι, τα τεσσερα αστερια “ανηκουν” σε κεινη και το κενο αστέρι σε κεινον. ευχαρισθω για την φιλοξενια ! τσιωμησ κιμων.

  2. Θεοδώρα Ζ.

    Η αλητεία σας δεν περιγράφεται! Για κατάθεση σε κατάστημα, μέσω ATM στην Εθνική 113 Αγ. Λουκά, κρατήσατε προμήθεια 6,00 ευρώ. Χωρίς μάλιστα να ενημερωθώ πριν προχωρήσω στη συναλλαγή. Το λιγότερο που έπρεπε να κάνετε, είναι πριν καταθέσω, να ενημερωθώ και ν’ αποφασίσω αν θα έβαζα τα χρήματα ή όχι. Η πολιτική σας είναι 100% ληστρική. Σας εύχομαι casa de papel για δικαίωση.

  3. Αλέξανδρος Φ.

    Μια υπάλληλος ονομαστή Τ Μαριάννα με ειρωνεύτηκε όταν ανέφερα την μεγάλη αναμονή όταν πείρα την προηγούμενη μέρα τηλέφωνο. Στη συνέχεια έβγαλε το δικό της κινητό τηλέφωνο και άρχισε να στέλνει μηνύματα γιατί “το είχε ξεχάσει σπίτι και την είχαν πάρει πολλές κλίσεις”

  4. Γεωργιος Κ.

    Μου θεωρησαν ως υποπτα 450€ ενω τα λευφτα ειχαν βγει απο atm πριν δυο ωρες και εδω και δυο μηνες το μονο που λενε με συγχωρειται για την καθυστερηση το ερευνουμε δεν ρωτανε ομως αν ο αλλως αυτα τα 450€ τα εχει αναγκη τιποτα απαραδεκτη

  5. Ρεγγίνα Μ.

    Η ντροπή των τραπεζών, να την κλείσετε καλύτερα. Το ΑΤΜ πριν 1 μήνα μου έφαγε 150€, αφού τα κατέθεσα δηλαδή μου τα κράτησε και μετά έβγαλε μήνυμα το ΑΤΜ ότι δεν γίνονται δεκτές οι καταθέσεις, αλλά μου τα κράτησε. Εννοείται πως πήγα στο κατάστημα και μου είπαν να επικοινωνήσω μέσω τηλεφώνου, και προφανώς κάλεσα , αναμονή ατελείωτη, και χρεωνεσαι και ένα σωρό, 30€ έξτρα μου ήρθε ο λογαριασμός. 1 μήνα μετά δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα και ψάχνω να βρω άκρη, και μου λένε ότι καταχωρησανε το αίτημα και θα με ενημερώσουν έως και μετά από 4 μήνες. Δεν έχω λόγια.
    Ντροπή σας.

  6. Νικόλαος Π.

    Ήθελα να ρωτήσω για ενα έμβασμα εξωτερικού ο υπάλληλος χωρίς να γνωρίζει με ύφακι χιλίων καρδιναλίων με παρέπεμψε στο τμήμα ασφαλείας της τράπεζας. Άλλο μου είπε ο ένας άλλο ο 2ος. Το έμβασμα μου είπε ότι εγκρίθηκε αλλά ο παραλήπτης στο εξωτερικό δεν έχει δει ακόμα το έμβασμα μετα από 7 εργάσιμες.Αναμενω….

  7. Ναταλία Γ.

    Σήμερα 26 Αυγούστου 2025 είχα την καλύτερη εξυπηρέτηση στη ζωή μού. Στο Κατάστημα Σταδίου 38 ΟΔ. Η υπάλληλος Παναγιώτα Σ είναι εξαιρετικά επαγγελματική, ευγενική και πάρα πολύ καλός άνθρωπος!
    Πολύ γρήγορα και επαγγελματικά έλυσε όλα τα προβλήματα Μακάρι η τράπεζα να είχε περισσότερους τέτοιους υπαλλήλους!!!

  8. Μ Μ.

    Από αρχές Αυγούστου μπλοκαρανε χρεωστική κάρτα των γονιών μου χωρίς καμία προειδοποίηση….δεν βρήκα ούτε μήνυμα στο κινητό ούτε ταχυδρομική επιστολή…Ο λόγος ήταν η προσκόμιση δικαιολογητικών για επικαιροποιηση του λογαριασμού. Τέτοια επιθετικοτητα και αναξιοπιστία η Εθνική λοιπόν….Προκλήθηκε πανικός στους ηλικιωμένους γονείς μου όταν δεν μπορούσαν να πληρώσουν ένα λογαριασμό ρεύματος νομίζοντας οτι κάποιος τους αδειασε το λογαριασμό…Πιθανώς παράνομη η τακτική τους να μπλοκάρουν τη κάρτα …Έχει πουληθεί εδω και 10 χρόνια σε ξένα συμφέροντα και ο κόσμος νομίζει ότι ειναι ελληνική λόγω ονόματος εθνικη ….Δεν δρα υπέρ του πολίτη αλλά καθαρά κερδοσκοπικά….

  9. Δεσποινα Μ.

    Υπάλληλος της ΕΤΕ Νέου Φαληρου, ονόματι ΜΑΡΙΑ Α, είναι η πλέον Αγενής, Αναγωγη κ Τεμπέλα η οποία πάντα βρίσκει ηλίθιες δικαιολογίες να μην εξυπηρετήσει τον πελάτη.
    Η κυρία είναι παράδειγμα τραπεζικού υπαλλήλου προς αποφυγή !

  10. Δημήτριος Κ.

    Κλείνει καταστήματα σωρηδόν, οι άλλες συστημικές έχουν το κόστος εμβασμάτων στο 0,50€ η Εθνική ακόμη 3,5€. Χρεωστικές απλές δεν εκδίδει μόνο dual χρεώ-πιστωτική με ετήσια συνδρομή 6€.
    Την πάνε για κλείσιμο ή για πώληση.

  11. Κατερίνα Μ.

    Μακραν η χειρότερη τράπεζα και όσο πάει και χειροτερεύει …προσπαθώ από αρχές του μήνα να μάθω γιατί δεν μου εγκρίνουν την prepaid επιδομάτων στην οποία έχουν πιστωθεί κανονικά τα λεφτά …μου ζήτησαν να κάνω αίτημα το οποίο ακόμα δεν έχω λάβει καμία απάντηση αλλά μόνιμα είναι σε διερεύνηση…το κατάστημα δεν μπορούμε να με βοηθήσει το μόνο που έκανε είναι να τους καλέσει και να τους στείλει και αυτοί ένα αίτημα στο οποίο ούτε σ’ αυτούς έχουν μπει στον κόπο να απαντήσουν ακόμα …έχω καλέσει πολλές φορές ζητώντας ενημέρωση και εξηγώντας ότι είμαι πολύτεκνη και με παιδί ΑΜΕΑ και έχω ανάγκη τα χρήματα του λογαριασμού …και φυσικά δεν ιδρώνει το αυτί τους …

  12. ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΛΟΥ Κ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Πάω χρόνια στο κατάστημα της Βουλας τα 2 τελευταια χρόνια ομως η υπάλληλοι και συνεπώς και η εξυπηρέτηση τους επιηκως”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ”

  13. Διονύσης Μ.

    Η χειρότερη τράπεζα.εχω κάνει αίτηση για εξοφλιτικη δανείου.εδω και 16 μέρες . και ακόμα δεν ξέρουν τίποτα.ΑΧΡΗΣΤΟΙ

  14. Σάββας Π.

    Αρχικά, με τις “υπηρεσίες” τύπου «προνόμια» (-0.80€/μηνα), που ενεργοποιούνται χωρίς σαφή συναίνεση, απλώς με μια ειδοποίηση — μια ειδοποίηση που στο 99% των περιπτώσεων περνάει απαρατήρητη. Αντί να απαιτεί ενεργή αποδοχή, ξεκινά ήδη ενεργοποιημένη, χωρίς ο χρήστης να γνωρίζει ούτε το πότε ούτε το πώς.
    Στη συνέχεια, ήρθε το περιστατικό με την κάρτα. Την “έφαγε” ένα σάπιο ΑΤΜ (όπως και ειναι και τα περισσότερα), και όταν απευθύνθηκα στην υποστήριξη, με ενημέρωσαν πως θα την παραλάμβανα τη Δευτέρα ή Τρίτη της επόμενης εβδομάδας. Η κάρτα, φυσικά, δεν ήρθε ποτέ. Ξανακάλεσα και, πολύ φυσικά, το φταίξιμο πέρασε στην εταιρεία κούριερ — άλλη μια υπηρεσία γνωστή για την ανικανότητά της, με μία λέξη – Ελτα.
    Πηγαίνετε απ’ το κακό στο χειρότερο — και αυτό φαίνεται πλέον ξεκάθαρα.
    Αν μπορούσα θα βαζα 0

  15. Αν υπήρχε μηδέν θα το έβαζα. Περιμένω μια κάρτα για πληρωμή από ΔΥΠΑ και μετά από άπειρα τηλεφωνήματα και επισκέψεις στα ΕΛΤΑ έμαθα οτι την έχουν στείλει με ελλειπή στοιχεία και δεν ήταν δυνατή η παράδοση. Ρίχνουν το φταίξιμο οπουδήποτε αλλού εκτός από την τράπεζα. Επίσης, ενημερώθηκα από τα ΕΛΤΑ οτι αυτό γίνεται συνέχεια. Στέλνουν δηλαδή φακέλους με ελλειπή στοιχεία. Μακριά από την συγκεκριμένη τράπεζα

  16. Η χειρότερη τράπεζα που υπάρχει, εφόσον δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε κλείστε το να σταματήσετε να ταλαιπωρείτε τον κόσμο . Από 18/3 έως και σήμερα όχι μόνο φέρονται με απόλυτη υποτίμηση, αγένεια και δεν υπάρχει καμία απολύτως διάθεση εξυπηρέτησης, είναι ανίκανοι να μου στείλουν μια κάρτα ! Έχω χρήματα και δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω επειδή τους είναι πάρα πολύ δύσκολο από Αθήνα να στείλουν μια κάρτα στην Θεσσαλονίκη! Όλοι οι υπάλληλοι είτε τηλεφωνικά είτε σε κατάστημα συγκεκριμένα Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης, είτε με email αγνοούν επιδεικτικά το ζήτημα και προκαλούν με την ειρωνική συμπεριφορά τους . Μακριά από τη συγκεκριμένη τράπεζα ! Μόλις λάβω τα χρήματα μου θα κλείσω ότι λογαριασμό έχω .

  17. Ελένη Τ.

    Την πρώτη Αυγούστου 2025 μου μπλόκαραν τον λογαριασμό της σύνταξης μου.Πηγα στην Εθνική Αγίας Σοφίας Βύρωνα και απλώς το επιβαιβέωσαν χωρίς να μου πουν γιατί. Η συμπεριφορά των υπαλλήλων χείριστη. Πάω μετά στο κατάστημα της ευτυχίδου στο Παγκράτι δεν δέχτηκε ούτε να μου μιλήσει με τόνο οξύθυμο ο υπάλληλος. Πήγα στον διευθυντή το ίδιο και χειρότερος γιατί είχε πολλές ευθύνες είπε, ενώ πρώτα μιλούσε με την άνεση του με τον κ. M πρώην αστυνομικό και τώρα πανελίστας. Μου είπε να πάω άλλη μέρα και μπορεί το θέμα μου να λυθεί με ραντεβού και σε 20 μέρες.Προσπαθώντας να επικοινωνήσω με το τηλ. κέντρο δόθηκε ελλιπής πληροφορία. Στο επόμενο τηλέφωνο με πληροφόρησε επαρκώς η υπάλληλος, να προσκομίσω εκ νέου στοιχεία επαλήθευσης
    κ έκλεισα ραντεβού. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.
    50 χρόνια πελάτης.

  18. Η χειρότερη Τράπεζα με διαφορά καμία εξυπηρέτηση και απαράδεκτη η πολιτική τους!!!!

  19. Μαρια Κ.

    31/07/25…,χρειαστηκε να κάνω πληρωμή για 1η φορά από τη πλατφόρμα της Εθνικης τραπεζας κ ο υπάλληλος στο τηλ κέντρο δεν έδειξε να έχει διάθεση να βοηθησει.. ..μπορω να πω έδειχνε κ εκνευρισμενος που επεμενα να με βοηθήσει…
    Πραγματοποιησα την πληρωμή μου μεσω άλλης τράπεζας.

  20. φωτης δημου δ.

    ολες οι τραπεζες πιστωνουν τα επιδοματα στις 3 η ωρα εκτος απο την εθνικη που πιστωνει στις 4 αλλα καποιες φορες τα βαζει οτι ωρα θελει 6 πηγε και ακομα η εθνικη βαριεται να πιστωσει τα χρηματα λες και ειναι δικα τους

  21. Eleni Lazaridi L.

    Δεν νοείτε να ακυρώνεις παραγγελια στην Temu και να σου εκδίδει αμέσως την επιστροφή χρημάτων και να καθυστερείτε εσείς την διαδικασία είστε Α Χ Ρ Η Σ Τ Ο Ι

  22. Alvin S.

    Εξαιρετική εξυπηρέτηση στο κατάστημα Άνω Πατησίων. Χίλια μπράβο στην Ταμία τη Κα Έφη. Αξίζει όσο 10 υπάλληλοι!

  23. Νίκος Χ.

    Ήρθα σήμερα το πρωί στο κατάστημα του Ωραιοκάστρου και μου φέρθηκαν πάρα πολύ άσχημα
    Λες και φταίω εγώ για τα προβλήματα που έχουν στην ζωή τους . Η άλλη στην υποδοχή με ένα υφάκι και τόνο ούτε καλημέρα με είπε …απλά άρχισε το κυρηγμα γιατί άργησα να την πω ότι έχω 500ρικα …υποτίθεται είναι εξυπηρέτηση χαχαχααχα γελάσαμε

  24. Μιλτιάδης Σ.

    Είστε οι μεγαλύτεροι απατεώνες που υπάρχουν. Από μεταβίβαση χρημάτων 4 μέρες και ακόμα να φανούν στο λογαριασμό. Να τα φάτε σε χάπια.