Αρχικά, με τις “υπηρεσίες” τύπου «προνόμια» (-0.80€/μηνα), που ενεργοποιούνται χωρίς σαφή συναίνεση, απλώς με μια ειδοποίηση — μια ειδοποίηση που στο 99% των περιπτώσεων περνάει απαρατήρητη. Αντί να απαιτεί ενεργή αποδοχή, ξεκινά ήδη ενεργοποιημένη, χωρίς ο χρήστης να γνωρίζει ούτε το πότε ούτε το πώς.
Στη συνέχεια, ήρθε το περιστατικό με την κάρτα. Την “έφαγε” ένα σάπιο ΑΤΜ (όπως και ειναι και τα περισσότερα), και όταν απευθύνθηκα στην υποστήριξη, με ενημέρωσαν πως θα την παραλάμβανα τη Δευτέρα ή Τρίτη της επόμενης εβδομάδας. Η κάρτα, φυσικά, δεν ήρθε ποτέ. Ξανακάλεσα και, πολύ φυσικά, το φταίξιμο πέρασε στην εταιρεία κούριερ — άλλη μια υπηρεσία γνωστή για την ανικανότητά της, με μία λέξη – Ελτα.
Πηγαίνετε απ’ το κακό στο χειρότερο — και αυτό φαίνεται πλέον ξεκάθαρα.
Αν μπορούσα θα βαζα 0
Αρχικά, με τις “υπηρεσίες” τύπου «προνόμια» (-0.80€/μηνα), που ενεργοποιούνται χωρίς σαφή συναίνεση, απλώς με μια ειδοποίηση — μια ειδοποίηση που στο 99% των περιπτώσεων περνάει απαρατήρητη. Αντί να απαιτεί ενεργή αποδοχή, ξεκινά ήδη ενεργοποιημένη, χωρίς ο χρήστης να γνωρίζει ούτε το πότε ούτε το πώς.
”Στη συνέχεια, ήρθε το περιστατικό με την κάρτα. Την “έφαγε” ένα σάπιο ΑΤΜ (όπως και ειναι και τα περισσότερα), και όταν απευθύνθηκα στην υποστήριξη, με ενημέρωσαν πως θα την παραλάμβανα τη Δευτέρα ή Τρίτη της επόμενης εβδομάδας. Η κάρτα, φυσικά, δεν ήρθε ποτέ. Ξανακάλεσα και, πολύ φυσικά, το φταίξιμο πέρασε στην εταιρεία κούριερ — άλλη μια υπηρεσία γνωστή για την ανικανότητά της, με μία λέξη – Ελτα.
Πηγαίνετε απ’ το κακό στο χειρότερο — και αυτό φαίνεται πλέον ξεκάθαρα.
Αν μπορούσα θα βαζα 0