Παρέλαβα σήμερα αργοπορημένα. Ο courier δεν διέθετε pos. Με απάθεια μου είπε το παίρνω πίσω και θα σας το ξαναστείλουν.…
Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:
Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ουδέν σχολιο……..
”Η Εθνική τράπεζα , είναι δείγμα αγένειας. Καί προσπαθεί με επιθετικό τρόπο, να αποδείξει το όποιο λάθος τού πελάτη.
Τι κάνουμε με την κάρτα όταν στην τηλ. επικοινωνία , κατά επανάληψη η τράπεζα ( κάθε φορά άλλος υπάλληλος ) στέλνει της θέσεις pin καί τον πίνακα θέσεων πού βγάζουν τον ίδιο κωδικό κάθε φορά καί το ATM , δεν τα δέχεται ?
Στείλτε το προσωπικό σας γιά σεμινάρια συμπεριφοράς καί επιμόρφωσης .
Εξυπηρέτηση καί στης 31 Μαρτ.
Χαιρετισμούς
”Οχι μόνο με προσέβαλε αλλά μου ζήτησε να παρανομήσω! Ηθελα να ανοίξω λογαριασμό για να κάνω την φορολογική δήλωση που με τον καινούριο νόμο θέλει iban!
”Μου είπε πως αυτός δεν είναι λόγος για να έχω λογαριασμό και ότι του ακούγομαι σαν να θέλω να κάνω ξέπλυμα! Εχω σοκαριστεί! Ηθελα να κλείσω ραντεβού για να ανοίξω αυτοπροσώπως και μου είπε ότι ότι δεν γίνεται επίσης! Τον ρώτησα πως θα περνώ το ενοίκιο από το ακίνητο και μου είπε να βρω άλλους τρόπους!
Του εξήγησα ότι δεν μπόρεσα να κάνω την τελευταία φορολογική δήλωση και μου ζήτησε να κάνω μηδενική ακόμα κι αν έχω ακίνητα στο όνομα μου! Πραγματικά η Εθνηκη τράπεζα μάλλον πρέπει να φάει πόρτα από τους πάντες για να μάθει να φέρεται σαν άνθρωπος! Ντροπή της!
Μακριά από την Εθνική.
Αγοράζοντας συσκευή από κατάστημα που συνεργάζεται μαζί τους, αναγκάστηκα να ανοίξω λογαριασμό στην εν λόγω τράπεζα.
1)Τρεις μήνες μετά και δεν έχω λάβει καμία δόση, να τους παρακαλάς να τους πληρώσεις.
2)Μετά από επανειλημμένες τηλεφωνικές προσπάθειες για να βρω το πρόβλημα, έπρεπε τελικά να πάω από κατάστημα, αλλιώς θα ήταν δικό μου το φταίξιμο.
3)Ένα ποσό προς κίνηση, τοποθετήθηκε κατά λάθος στον λογαριασμό του δανείου αντί για τον καθημερινό λογαριασμό. Η προσπάθεια μου να τα μεταφέρω από τον δανείου στον καθημερινό μέσω του app κατέστη αδύνατη όπως και μέσω της εξυπηρέτησης πελατών (ο Θεός να την κάνει). Αποτέλεσμα; Να πρέπει να ξαναπάω από την τράπεζα.
Βρίσκονται ακόμα στη λίθινη εποχή, εκσυγχρονιστείτε λιγάκι
”Ειναι αδικαιολογητη ολη αυτη η ταλαιπορεια. Ειμαστε στο 2025. Περα απο το οτι πλεον ολα γινονται μεσω διαδικτυου δεν μπορουν να συνενοηθουν και μεταξυ τους για το τι ισχυει και τι δεν ισχυει. Ειμαι κατοικος εξωτερικου εχω λογαριασμο στην Εθνικη και προσπαθει η συζυγος μου να ανοιξη λογαριασμο. Δεν μπορει να ταξιδεψει στην Ελλαδα αυτην την στιγμη και προσπαθει μεσω ιστοσελιδας η με πληρεξουσιο να ανοιξει λογαριασμο. Ειναι αδυνατον, κατοικοι του εξωτερικου δεν μπορουν να εξυπηρετηθουν. Ασε που ζητανε μονο τηλεφωνο Ελλαδος. Στο εξωτερικο ζουμε, πως να εχουμε τηλεφωνο Ελλαδος. Επισεις οταν τηλεφωναμε στην εξυπηρετηση πελατων της Εθνικης ολοι οι εκπροσωποι μας λενε οτι τα καταστατικα τους γραφουν οτι με πληρεξουσιο και με τα στοιχεια μας μπορουμε, και στην τραπεζα μας λενε αδυνατον. Φτανει πια.
”τράπεζα εθνικής βγάζεις κάρτα και σε ενημερώνουν ότι σε 15 μέρες θα την έχεις μέσω ταχυδρομείου εν έτει 2025 .. έλεος
ταλαιπωρούμε για να βγάλω μία κάρτα ενάμιση μήνα τώρα..δεν ήρθε ποτέ από το ταχυδρομείο έκανα ξανά έκδοση κάρτας και περιμένω άλλες 15 μέρες για να μου έρθει … αντί τράπεζα να διευκολύνει τους πελάτες της και να δίνει τις κάρτες από κάποια τράπεζα συστημένο φάκελο έτοιμο το 2025 αυτό με ξεπερνάει ..εδώ να φανταστείς ότι ολόκληρη τράπεζα εθνικής δε έχει το σύστημα της να ενεργοποιείς την κάρτα σου αυτόματα μέσω του συστήματος app και πρέπει να πας σε atm ενώ το έχουν όλες οι τράπεζες δυσαρεστημένος
”Είναι απάνθρωπος ο τρόπος που ταλαιπωρείτε και αδιαφορείτε για τους ηλικιωμένους πολίτες που δεν γνωρίζουν τα νέα συστήματα . Απλά απάνθρωπος. Σήμερα παραλίγο να λιποθυμήσει ένα ηλικιωμένος άντρας που περίμενε μια ώρα για βοήθεια να κάνει κατάθεση.
”Το προσωπικό είναι Μηδέν δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους και δεν τους ενδιαφέρει να βοηθήσουν τους πελάτες τους πρόσφατα έγινε ένα μπέρδεμα της τράπεζας πλήρωσα με την κάρτα μου 140€ και αυτόματα χρεώθηκε και η μάνα μου 140€ χωρίς να είναι συνδεδεμένοι οι λογαριασμοί μας και δεν τους ενδιαφέρει δεν κρατάνε ευθύνη και πριν 1 μήνα πληρώθηκα 430€ και δεν εμφανίστηκαν ποτέ στον λογαριασμό μου ενώ από κάτω έλεγε ότι τα έχω λάβει. ΑΙΣΧΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑΖΩ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΠΕΙΓΩΝΤΟΣ.. ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
”Θεωρώ επιβεβλημένο να αφήσω κριτική 5 αστέρων και αιτία είναι η άμεση, άψογη και ανθρώπινη εξυπηρέτηση και συμπεριφορά του Διευθυντή καταστήματος κ.Κ, και σε εμένα αλλά και σε άλλους πελάτες που εξυπηρέτησε, όσο ήμουν στην αναμονή.
”Μακάρι να υπήρχαν τέτοια στελέχη σε όλες τις επιχειρήσεις που έρχονται σε επαφή με πολίτες!!!
Στο κατάστημα Κωνσταντινουπόλεως στη Θεσσαλονίκη η κ. Φ με εξυπηρέτησε άμεσα με προσοχή κ ενδιαφέρον για μια περίπτωση που είχε επείγοντα χαρακτήρα. Την ευχαριστώ πολύ. Συγχαρητήρια κ σε όλο το κατάστημα.
”Έγινε χρέωση του λογαριασμού μου χωρίς να το ξέρω. Μου λένε να πάω σε κατάστημα. Τους εξηγώ ότι βρίσκομαι στο εξωτερικό και οτι δεν μπορώ να έρθω Ελλάδα γιατί δεν είμαι καν στην Ευρώπη και επιμένουν να πάω σε κατάστημα… εν έτει 2025…
”Ανεμεινα σε κατάστημα Ιωαννίνων της Εθνικης στην Αβέρωφ, για να εξυπηρετηθω δύο ώρες περίπου.Παρατήρησα απαράδεκτες συμπεριφορές, ιδίως ενός προϊσταμένου στην εξυπηρέτηση ιδιωτών,ο οποίος χλεαυζε και ειρωνευόταν μεγάλους ανθρώπους με εκφράσεις του τύπου “δεν θα σε βάλουν στο κτηματολόγιο,επειδή απλώς είσαι όμορφος,χρειάζεσαι δικηγόρο” “ήρθες σε μένα για να σε εξυπηρετήσω, δεν ήρθες?Τι ρωτάς, θες να σε παραπέμψω άλλου” ” θα κλείσεις ένα ραντεβού για 04/03/25, δεν ξέρω αν θα είμαι εγώ, μπορεί να έχω πεθάνει μέχρι τότε.Ξέρεις εσύ αν θα ζω?” Σε ποιον απευθύνεστε?Απλοί εργαζόμενοι είστε.Αν ξεμείνετε από πελάτες,θα ξεμείνετε και από δουλειές.Θέλω όμως να εξαιρω έναν υπάλληλο που εξυπηρέτησε και εμένα και πολλούς άλλους με ευγένεια, γνώση, ταχύτητα και πολιτισμό. Ν Νίκος είδα το όνομα του
”Έπρεπε να μιλήσει με τη μητέρα μου. Μου το έκλεισε γιατί είχε κ άλλους στην αναμονή. Δε μπορούσε να περιμένει ένα λεπτό που ήταν στο άλλο δωμάτιο!!!! Έπρεπε να ξανά καλεσω και να είμαστε στην αναμονή αλλά 15 λεπτά!!!!! Εθνική!! Έλεος!!
”Καθόλου φιλική προς τους πελάτες και παρανοϊκή θα έλεγα.
”Σε ταλαιπωρούν μέχρι εκεί που δεν πάει,σαν να μας μισούν
Τραπεζα πλέον επιθετική προς το πελάτη μόνο πωλήσεις και προμήθειες , συγχαρητήρια ξεπερασατε τη eurobank …
”Έλαβα μια άψογη εξυπηρέτηση για ένα θέμα επείγουσας σημασίας από το Υποκατάστημα Χολαργού (099), και ειδικότερα την κα Χαρά Κ. Επίσης, η Υποδιευθύντρια κα Χ συνέβαλε σημαντικά και με επαγγελματισμό στην όλη υπόθεση και στην γρήγορη διευθέτηση όλων των διαδικασιών.
”Καλη και γρήγορη εξυπηρέτηση.Καληστη συμπεριφορά σαν επαγγελματία και σαν άνθρωπο!Κατάστημα Αμαρουσίου
”Νεος και ευγενικός κύριος με όρεξη για δουλειά
Ο,τι χειρότερο!!!
”Η εξυπηρέτηση πελατών στην ΕΤΕ θα πρέπει να μετονομαστεί σε «μαρτύριο πελατών»!
Εκτός από τον ατέλειωτο χρόνο αναμονής, η συμπεριφορά των εκπροσώπων, επιεικώς αναρμοστη και αγενής.
Το χειρότερο, επιβραβεύεται και σιγοντάρεται από τους ανωτέρους τους!
Με τα χρήματά μας δουλεύουν και κερδοσκοπούν. Μακρυά !!! Μόνο έτσι θα βάλουν μυαλό. Ας αποδείξουμε ότι δεν είμαστε πρόβατα!!!
ΔΜ
Μακρυά
απαράδεκτη συμπεριφορα εργαζομένων. γραβατωμένη ψυχρότητα στα όρια της αγενειας, αρπακτική νοοτροπία και αποδιοργάνωση
”Ότι χειρότερο υπάρχει, τραγικό e-banking απαρχαιωμένες λειτουργίες και υπηρεσίες
”Άψογη εξυπηρέτηση πελατών από το τηλέφωνο εξυπηρέτησης. Εθνική Τράπεζα Της Ελλάδος εγγύηση εύχομαι να είναι πάντα έτσι.
”Η χειρότερη τράπεζα που έχω συνεργαστεί ποτέ ! Δεν ξέρουν οι ίδιοι εκεί μέσα να σε εξυπηρετήσουν !
”Απαράδεκτοι !!!
Αγορά από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων 1 Δεκεμβρίου… ακύρωση παραγγελίας την ίδια μέρα κ μάλιστα η εταιρεία μου έστειλε με μέιλ την αποδέσμευση των χρημάτων κ την εντολή επιστροφής στις 2/12…
”Στις 17/12 επικοινώνησα με την τράπεζα κ μου είπαν ότι έχει δρομολογηθεί η επιστροφή για τις 4/1/25!!!!!
Γιατί έτσι είναι το σύστημα!!!
Καλές γιορτές λοιπόν!!!
Δεν έχω λόγια,Για το νομικό τμήμα,που παντα καταφέρνει και μου επιστρέφει τα χρήματα από «λανθασμένες»αγορές,για τις δικλείδες ασφαλείας της τράπεζας,για την εξυπηρέτηση,την ευγένεια.
”Λογο ότι η μητερα μουέχει μετακομίσει πρόσφατα στάλθηκε η κάρτα στην παλιά διεύθυνση. Η μητέρα λόγο μη γνώσης στο τι πρέπει να κάνει έπρεπε εγώ η ίδια που ήρθα από το εξωτερικό για λίγες μέρες να κλείσω άμεσα ραντεβού. Τηλεφωνησα σε μια τράπεζα κοντά στην γειτονιά μου μα κανένα αποτέλεσμα και το ποιο άμεσο διαθέσιμο ηταν στις 20/12/24.Ειπα να προσπαθήσω σε μια άλλη τράπεζα που είναι αρκετά μακριά συγκεκριμένα Κατάστημα: ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ (878)
”Διεύθυνση Καταστήματος: 12ο χλμ. Θεσσαλονίκης – Αεροδρομίου, 057001, ΘΕΡΜΗ. Η κοπέλα που μίλησα στο τηλέφωνο όταν της εξήγησα αν θα μπορούσαν να με βολέψουν μια από αυτές της μέρες ήταν πολύ πρόθυμη τι να πρωτοπώ η εξυπηρέτηση ήταν τόσο άψογη η κοπέλα συγκεκριμένα η Βασιλική Κ έχει τόσο υπομονή και τόσο ευγενική δεν έχω λόγια την ευχαριστώ πάρα π