Η Εθνική τράπεζα , είναι δείγμα αγένειας. Καί προσπαθεί με επιθετικό τρόπο, να αποδείξει το όποιο λάθος τού πελάτη.
Τι κάνουμε με την κάρτα όταν στην τηλ. επικοινωνία , κατά επανάληψη η τράπεζα ( κάθε φορά άλλος υπάλληλος ) στέλνει της θέσεις pin καί τον πίνακα θέσεων πού βγάζουν τον ίδιο κωδικό κάθε φορά καί το ATM , δεν τα δέχεται ?
Στείλτε το προσωπικό σας γιά σεμινάρια συμπεριφοράς καί επιμόρφωσης .
Η Εθνική τράπεζα , είναι δείγμα αγένειας. Καί προσπαθεί με επιθετικό τρόπο, να αποδείξει το όποιο λάθος τού πελάτη.
Τι κάνουμε με την κάρτα όταν στην τηλ. επικοινωνία , κατά επανάληψη η τράπεζα ( κάθε φορά άλλος υπάλληλος ) στέλνει της θέσεις pin καί τον πίνακα θέσεων πού βγάζουν τον ίδιο κωδικό κάθε φορά καί το ATM , δεν τα δέχεται ?
Στείλτε το προσωπικό σας γιά σεμινάρια συμπεριφοράς καί επιμόρφωσης .
Εξυπηρέτηση καί στης 31 Μαρτ.
Χαιρετισμούς
”