Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.66 από 126 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:

Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

126 κριτικές για “Εθνική Τράπεζα

  1. Joanna B.

    Πολύ άσχημη εξυπηρέτηση! Οι υπάλληλοι έχουν μια συμπεριφορά υπεροπτική που σου κάνουν και χάρη που σου μιλούν. Η ταμίας έτρωγε αγενώς το φαγητό της μπροστά μου και κάπου ήθελα να κάνω εμετό αλλά κρατήθηκα! Και αυτό να σε χρεώνουν για να χρησιμοποιούν τα λεφτά σου μόνο στην Ελλάδα!!! Στις ΗΠΑ οι τράπεζες σε πληρώνουν για να έχεις τα λεφτά σου και υποκλίνονται μπροστά σου και σε υποδέχονται με τον πιο ευγενή τρόπο σαν να ήσουν βασιλιάς! Η κατάσταση είναι αξιολύπητη γενικώς με τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα! Δεν καταλαβαίνω γιατί ο ελληνικός λαός ανέχεται αυτού του είδους την μεταχείριση! Μεγαλη ανάγκη το κράτος να ανακηρύξει γραπτώς τα δικαιώματα του καταναλωτή! Υπάρχουν σχεδόν σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο! Η Ελλάδα που ανήκει;

  2. όπως θέλω μ.

    Η χειρότερη τράπεζα που έχω συνεργαστεί ποτέ. Κάθε φορά που χρειάζομαι μεγάλη ανάληψη, άρα αναγκαστικά εξυπηρέτηση στο γκισέ, κάνουν τα πάντα για να με αποτρέψουν. Αααν προλάβω το γκισέ, δηλαδή, γιατί δυό μέρες συνεχόμενα μου ακυρώνουν το online νούμερο προτεραιότητας που έχω βγάλει 2 ώρες πριν επισκεφτώ το κατάστημα.

  3. Chrysovalantou Ntousioti N.

    Έχω μεγάλο θέμα με την εθνική παίρνω τηλέφωνο την εθνική από τις 5/11 έχω κάνει ακύρωση μιας συναλλαγής σε λογαριασμό 3ου μου πήραν 25€ αίτημα ακύρωσης και ο μήνας έχει πάει 2/12 και μιλάω με την εξυπηρέτηση και λένε ότι δεν ξέρουν και οι ίδιοι ποτέ θα επιστραφούν τα χρήματα μου απαράδεκτοι ας μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνος γτ δν ξέρω πραγματικά τι θα γίνει

  4. Maria Anna K.

    30€ για παραλαβή κάρτας ή 28 μέρες τουλάχιστον αναμονή για να έρθει με τον ΕΛΤΑ. Αυτό κι αν είναι άσκηση πίεσης για να πάρουν τα 30€. Μεγάλη ξεφτίλα.

  5. Μανώλης Β.

    Έξω από μεγάλο super market υπάρχουν ΑΤΜ 4 τραπεζών. Το ΑΤΜ της Εθνικής δεν λειτουργούσε και αναγκάστικα να χρησιμοποιήσω ΑΤΜ άλλης τράπεζας. Χρεώθηκα με έξοδα ανάληψης και από την Εθνική. Τους ενημέρωσα ότι δεν ήταν επιλογή μου να χρησιμοποιήσω το ΑΤΜ άλλης τράπεζας και με ενημέρωσαν για τις χρεώσεις ανάληψης απο ΑΤΜ άλλης τράπεζας χωρίς καμία αναφορά στο γεγονός ότι το δικό τους ΑΤΜ δεν λειτουργούσε.

  6. Γεώργιος Δ.

    Η χειρότερη τράπεζα.
    Ήθελα να αλλάξω το αριθμό κινητού τηλεφώνου που στέλνονται τα opt
    2 μήνες τώρα με τηλεφωνικές επικοινωνίες με το κέντρο που έχουν βάλει κάτι παιδάκια που δεν ξέρουν να σου απαντήσουν παρά μόνο ότι λέει το πρωτόκολλο παπαγάλοι αλλά και με το κατάστημα το οποίο δεν σηκώνουν τηλέφωνο δεν μου κάνουν την δουλειά ηλεκτρονικά ενώ άλλες τράπεζες κατευθείαν το φτιάξαμε εν έτη 2024-2025 που όλα γίνονται ηλεκτρονικά μπορείς να κάνεις τα πάντα μέσω ίντερνετ μέχρι δάνειο η εθνική τράπεζα δεν με εξυπηρετεί.
    Να πρέπει εγώ να λείψω από την εργασία μου η οποία άλλη δουλειά έχω για να πάω σε κατάστημα να γίνει η δουλειά που όλα είναι δηλωμένα μέσα στο gov και ΕΤΕΕμ.Να το κλείσετε το μαγαζάκι.Με τα δικά μας τα λεφτά τα κρατάτε ανοιχτά τα μαγαζιά και μας ταλαιπωρείται και όλας .
    Αηδία!

  7. Ζωη Μ.

    Ελληνας του εξωτερικου και υποφερω, για στοιχεια που θέλει η τραπεζα δεν μπορω μεσω τηλεφώνου να διευκρινίσω τι χαρτιά χρριαζεται γιατι αρνούνται να εξυπηρετησουν και μονο μεσω φόρμας επικοινωνιας οπου κανουν 2 βδομάδες να μου απαντήσουν οτι θα το ελεγξουν σε 15 μέρες.. Αν μπορουσα θα είχα κλεισει ηδη το λογαριασμο αλλα ουτε αυτο δεν με αφηνουν να κανω.

  8. Χρυσούλα Π.

    Όμως κατ εξαίρεση η υπάλληλος η κυρία Αισε Φ υποκατάστημα Ξάνθης με εξυπηρέτησε χωρίς να έχω ραντεβού άψογα και με μεγάλη ευγένεια και προσοχή.

  9. Χρυσούλα Π.

    Κατάστημα Ξάνθης από 8:25 ένα ταμείο μόνο είχε τον 7 πελάτη και τώρα 9:42 έφτασε στο 15. Κατάστημα φάντασμα υπαλλήλους δεν έχει ενώ κόσμο χαμός και δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί και υπάρχει εκνευρισμός απ όλες τις πλευρές.

  10. Κανένας Τ.

    Στην Βέροια τα atm τα έχετε για να τα βλέπουμε μόνο;
    Πάντα άδεια, πάντα βρώμικα.
    Κλείστε τα τεμπέληδες,χαραμοφάηδες.
    Πληρώνεστε από τον ελληνικό λαό για να τα ξύνετε,κοπριτες, τεμπέληδες.
    Καμιά εξυπηρέτηση, μόνιμα ανύπαρκτοι.

  11. Κωνσταντίνα Τ.

    Εγώ ένα πράγμα θέλω να ξέρω. Πόσα αποδεικτικά στοιχεία πρέπει να φέρουμε στην τραπεζα για να αποδείξουμε τι χρώμα βρακι φοράμε???

  12. Η χειροτερη εξυπηρέτηση. Πηγα και μου ειπαν να παρω τηλεφωνο και στο τηλεφωνο μου ειπαν να κλεισω ραντεβου. Δεν εγινε η δουλεια μου. Αφηνω τον λογαριασμο μου

  13. ΣΤΕΛΙΟΣ Χ.

    Κωλοχανειο απαράδεκτοι επιεικώς!!

  14. Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση, δεν είναι συνεπής ούτε στα ραντεβού τους.
    Δεν με εξυπηρέτησαι σε προκαθορισμένο ραντεβού.

  15. Δημήτρης Α.

    Η ποιο άθλια τράπεζα απίστευτη ταλαιπωρία από τα καταστήματα, από την έκδοση κάρτας, από ασχετοσύνη αν ρωτήσεις κάτι άπαντανε αρλούμπες και μακράν η χειρότερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση με το κωλοαυτοποιημενο ρομπότ. Λέτε ότι εξυπηρετηται 24 ώρες 7 μέρες αλλά ότι ζητήσεις σου λένε από Δευτέρα. ΜΌΝΟ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣ. Ο ΑΝΤΊ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΕΤΕ

  16. Παναγιωτα Τ.

    Ειχα προβλημα με I-BANK τηλεφωνικη απατη στις 24 Ιουλιου και ακομη δεν διευθετηθηκε

  17. Αγγελική Λ.

    Άριστη εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους του Καταστήματος Ζωγράφου

  18. Κολιου Ν.

    Έχω εξοφλήσει στεγαστικο δάνειο και καθυστερούν την άρση της υποθήκης Έχω καταθέσει 260 ευρώ και ακόμη περιμενω. Σας βαθμολογώ με 0

  19. ΚΥΡΙΑΚΟΣ Μ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
    Με έχουν από τον “Άννα στον Καϊάφα” εδώ και 1:35 λεπτά.
    Αίσχος!!!
    Αυτή δεν είναι εξυπηρέτηση του 2024.
    Κάντε κάτι ειδάλλως θα πάω σίγουρα σε άλλη τράπεζα.

  20. Chris L.

    Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Τράπεζα της Ελλάδος.
    Ουδεμία εξυπηρέτηση στους πελάτες της.
    Και το προσωπικό στις περισσότερες τράπεζες ΑΘΛΙΟ 😡😡😡😡😡

  21. Αννα Γ.

    Αγενέστατοι το λιγότερο.

  22. δεν σηκωνουν ποτε τα τηλεφωνα να εξυπηρετησουν τον κοσμο..γιατι για μια ερωτηση θα πρεπει να κλεισω ραντεβου…να περιμενω …να παω για να μου που τι χρειαζετε απο χαρτια ..να ξανακλεισω ραντεβου να ξαναπαω…μεροκαματα να χανουμε δηλαδη..γιατι ετσι θελει η τραπεζα..

  23. Σταθης Α.

    Έχει το χειρότερο customer service ever. Για να μην πω για τα χάλια της σε όλες τις περιπτώσεις.
    Δεν μπορούν να σε ενημερώσουν σχεδόν για τίποτα, παρά μόνο με τη φυσική σου παρουσία σε κατάστημα αδιαφορώντας πλήρως για το αν έχεις τη δυνατότητα ή όχι. Χρεώσεις αδιευκρινιστου λόγου, αναγωγη συμπεριφορά σα να είσαι ζώων, και πολλά πολλά άλλα. Η ξεφτίλα στο μεγαλείο της. Πόσο θα γίνει ανεκτό αυτό ακόμα δε γνωρίζω, αλλά αποκλείω την περίπτωση να συνεχιστεί. Οι καιροί ου μενετοί

  24. Νάντια Κ.

    Μετακόμισα, άλλαξα διεύθυνση Ιούλιο και η κάρτα μου έληγε Σεπτέμβριο. Αν και η καινούργια κάρτα στάλθηκε μετά την αλλαγή διεύθυνσης, πήγε στην παλιά. Περίμενα μέχρι τέλος Αυγούστου, μήπως φταίει το ταχυδρομείο και ευτυχώς έβγαλα κάποια μετρητά να κάνω τη δουλειά μου. 2 Σεπτεμβρίου, έζησα την τραυματική εμπειρία της τηλεφωνικής επικοινωνίας με την τράπεζα, όπου βγαίνει μια φωνή που καταλαβαίνει μόνο όταν της λες “έχασα την κάρτα μου”. Κάποια στιγμή, μίλησα με εκπρόσωπο, μου είπε ότι εφόσον δεν έχασα την κάρτα μου, έπρεπε να ξαναπάρω και να πω κάτι άλλο. Κάποια στιγμή συνεννοήθηκα, η κάρτα μου ξαναστάλθηκε. 23 Σεπτεμβρίου, ξαναζώ το τραύμα της επικοινωνίας, για να μου πουν να πάω στο ταχυδρομείο να ρωτήσω μήπως είδαν κάνα φάκελο από εθνική με το όνομά μου. Γελοιότητα, αλλά το εννοούσε.

  25. Sakis B.

    Για να κλείσω ραντεβού 3 τηλεφωνήματα τα οποία τα 2 τα κλείσανε στην μούρη και στο τρίτο τηλέφωνο η υπάλληλος δεν μπορούσε να βρει τον λογαριασμό μου στο σύστημα και μου είπε να κλείσω μόνος μου ραντεβού στο κατάστημα μέσω ιστοσελίδας
    Χειρότερη τράπεζα. Μόλις σηκώσω τα χρήματα έχω πάει αλλού